Plesner 10 Anmeld indhold Skrevet October 28, 2006 Stolen ligger på omkring 1000$ på sites som desværre kun leverer indenfor USA mens den koster 15.000 kr herhjemme (med diverse tilvalg) i f.eks. Interstudio. Er der tilfældigvis nogen som kender til et sted/site som leverer til SE eller DK og hvor prisen er lidt mere spiselig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 Stolen ligger på omkring 1000$ på sites som desværre kun leverer indenfor USA mens den koster 15.000 kr herhjemme (med diverse tilvalg) i f.eks. Interstudio. Er der tilfældigvis nogen som kender til et sted/site som leverer til SE eller DK og hvor prisen er lidt mere spiselig ? hmm - nu véd jeg ikke med de tilvalg du snakker om, men Google finder følgende: www.kontorartikler.dk 9.540,- http://www.stjernholm-media-proshop.dk/product.asp?product=2650 9.990,- Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 hmm - nu véd jeg ikke med de tilvalg du snakker om, men Google finder følgende: www.kontorartikler.dk 9.540,- http://www.stjernholm-media-proshop.dk/product.asp?product=2650 9.990,- Mvh Alex Der er lidt mærkeligt at de kan sælge den så billigt, da de skal købe dem hjem gennem Interstudio - som er DET sted i Danmark som Herman Miller har indgået samarbejde med. Stolene må kun sælges i det land hvor 'forbrugeren' bor - bestemt af Herman Miller. Nu ved jeg ikke hvad den koster i SE, men man kan jo altid selv tage den med hjem fra DK - eller Tyskland :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 Nu ved jeg ikke hvad den koster i SE, men man kan jo altid selv tage den med hjem fra DK - eller Tyskland :th2: Jeg fandt den billigst i Tyskland da jeg ville have en. Har ikke link her men lav en søgning :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=46876026 ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MarkJust 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2009 Jeg kan se at dette er en meget gammel tråd - men vover alligevel at sige, at hvis jer der følger med på sidelinien, nu stadig er her - så forhandler vi dem hos Stjernholm & Co, som nævnt ovenfor.. Vi kan sagtens finde ud af noget med at jeg kører den med til Sverige, da jeg selv bor i Oxie :) Nåh - bare et lille input - undskyld for det lille pust, i den gaaaamle tråd :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 27, 2009 ...så forhandler vi dem hos Stjernholm & Co, som nævnt ovenfor... Har I en udstilling et sted? - eller er det blot noget webshop. Jeg kan næppe tro, der er noget på den angivne adresse forneden på weblinket www.stjernholm-media-proshop.dk/info.asp?text=6 Interstudio har vi droppet nu - kæft en ringe leverandør, mand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MarkJust 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Jo da :-) Hej Mogens, Jo selvfølgelig har vi også en fysisk adresse, hvor vi alle bruger Miller stolene :-) Så det er bare at komme forbi og kigge på dem, samt prøve selvfølgelig :-) Men adressen er Rådmandsgade 55, 2200 KBH N :-) Giv mig eventuelt et kald på 53 56 58 78. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Lad mig lige give en til Stjernholm og drengene. God service og tuuuung know-how (læs: mega-nørdet til tider...looove it) - og så er de en bunke friske folk med humøret i orden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Jeg endte med at købe den i tyskland. Interstudio skulle have noget i retning af 16-17k for en fuldt udstyret (http://www.klassiker-direkt.de/products/de/Herman-Miller-Produkte/Aeron-Chair/Hermann-Miller-Aeron-AU123-Chefsessel-CD-inkl-PostureFit-C.html) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites