Jump to content
Guest Trine

Gallamiddag - What to wear??

Recommended Posts

Guest Trine

Hejsa Jeg er kommet i den 'uheldige' situation, at jeg i forbindelse med min mands arbejde skal troppe op til gallamiddag i Operaen med representanter fra kongehus, folketing og det danske erhvervsliv.. For nogle en fantastisk oplevelse, for mig en eksistentiel krise;) Mit klædeskab kan helt sikkert ikke følge med her, men hvor kan man finde gallatøj til under en millionmilliard? Ambitionen er absolut ikke at være aftenens midtpunkt, snarere tapetlusker nr 1. Dvs jeg ønsker ikke at skille mig bemærkelsesværdigt ud, hverken i den ene eller den anden retning. Ups også en lille sidebemærkning, jeg HADER kjoler, hvilket ikke gør udvalget større:sick: . Var det egentlig ikke en med en syerske kæreste på et tidspunkt??+ Nå alle gode råd er velkomne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ups også en lille sidebemærkning' date=' jeg HADER kjoler, hvilket ikke gør udvalget større:sick: . Var det egentlig ikke en med en syerske kæreste på et tidspunkt?? Nå alle gode råd er velkomne...[/quote']Marion herinde på debatten er vist noget ved skrædder/tøj-verdenen. Du kunne jo prøve at droppe hende en PM. (Hun har også både en hotmail/MSN-adresse under sin brugerprofil, samt et Skype-nummer - så det burde være muligt at få fat på hende) "Tapetlusker No. 1"...*LOL*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Jeg tror da jeg ville undersøge noget med at leje et eller andet, ellers kan du prøve at forhøre dig hos en asiatisk skrædder, de er sjældent helt så dyre som andre. Men tror det er svært at få syet noget til under 3-4000 kr, med mindre du får noget der er superenkelt. Derudover tror jeg nok at Monsoon har nogle kjoler til lidt lavere priser, risikoen er naturligvis at dukke op i en kjole, som 5 andre har på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Du er sq da en kedelig een :surprise:
Ha Ha..ikke nødvendigvis:love: . Selvom du er kongen af Babetoppen, så har du vist stadig meget at lære hvis du tror en kvinde i bukser er en kedelig en;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ha Ha..ikke nødvendigvis:love: . Selvom du er kongen af Babetoppen' date=' så har du vist stadig meget at lære hvis du tror en kvinde i bukser er en kedelig en;)[/quote'] Nej, det sagde jeg ikke, men altså .......ligefrem HADER kjoler. Det svarer til hvis jeg sagde at jeg hadede bukser og rendte rundt i kjole :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Ok, drenge tak for tips om blå briller og en flaske vodka.. Jeg fik et tips om et par butikker i Triangeln butikscenter. Der ligger en i bundplanet, Helena Boutique, og en på øverste plan for enden der hed noget med Pink and Purple. Begge har gallakjoler til priser mellem 1500-4000 svenske kr. Jeg har ikek købt noget men har da fået styr på et worst case scenario:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok, drenge tak for tips om blå briller og en flaske vodka.. Jeg fik et tips om et par butikker i Triangeln butikscenter. Der ligger en i bundplanet, Helena Boutique, og en på øverste plan for enden der hed noget med Pink and Purple. Begge har gallakjoler til priser mellem 1500-4000 svenske kr. Jeg har ikek købt noget men har da fået styr på et worst case scenario:)
Jeg synes det lyder fint og så lige lidt flash herinde :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Gör som alle de fine selv, lej det og aflever det igen. Når du lejer det så syr de det ind så at det passer til dig og alligevel kan du aflevere det igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Me and Jake på Vesterbro ... så skulle den sag være klaret. Rettelse: Det er så på Frederiksberg, man jeg hader den bydel, det er fandme ikke til at finde ud af hvor den starter og stopper. http://www.aok.dk/profile/2400/ De laver utrolige ting, som selv en stilforvirret mand kan se er flot. Hop du bare i en af deres kreationer, og så skulle den vist være i kassen... God fornøjelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej hos www.glamourkjoler.dk sælger vi en masse forskellige typer af festkjoler og gallakjoler. Jeg syntes ikke man behøver at komme i det helt store skrud med kæmpe skørter udner til en gallafest hvis man ikke er til det som person. Hos os finder du mange flotte cocktailkjoler og andre korte festkjoler eller lange kjoler uden underskørt som giver et mere nedtonet udseende. Og hvor du kan bruge kjolerne til andre fester end kun den helt store gallafest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej hos www.glamourkjoler.dk sælger vi en masse forskellige typer af festkjoler og gallakjoler. Jeg syntes ikke man behøver at komme i det helt store skrud med kæmpe skørter udner til en gallafest hvis man ikke er til det som person. Hos os finder du mange flotte cocktailkjoler og andre korte festkjoler eller lange kjoler uden underskørt som giver et mere nedtonet udseende. Og hvor du kan bruge kjolerne til andre fester end kun den helt store gallafest.
Helt ok svar på en 4 årig gammel tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...