Jump to content
Linea

Vellinge - ´beboere

Recommended Posts

Hej - kan det virkelig være rigtigt at der ikke er sket noget på Vellinge siden?? Findes vi slet ikke? Eller har vi bare alt for tralvt med familien og hverdag. Og nyder Vellinge, naturen omkring og vores nye ICA :-) Os med børn i vores "bedste" (alt er relativt) alder - lad os få noget kontakt. Jeg har veninder og omgangskreds i dk, men mangler noget i sv. Helst i temmelig-nærheden. Fortsat god fredag og helg. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen så hej,hej Credde - er det dig der hver morgen presser mig på broen? Just joking................. Supermule? que?
Du må være ny så siden du ikke har mødt mulen. Du har noget til gode:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yah right - så skal han sgu være hurtig. Jeg har job, barn og "et liv" - if u know what I mean..... :laugh: Har bare ikke tid til at "kigge" herinde konstant "on/off". Så Credde (og Supermule - shut - nogen navne I holder jer) - er i "på" nytårsaften?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hov.. Vil også være med... 2 børn' date=' en kone, ingen husdyr, nybygget hus, en helvedes stor grund og en havetraktor!! :laugh: Og et par biler - hader ICA, men du finder mig i Willys, nede ved løsgodisen.. :D[/quote'] Mmm... Lösgodis :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Go´ morgen. Så Homer, frue, 2 børn og havetraktor - hvor er I? Udover ved Willys lösgodis-stand? Hader du ICA?? Dén er da ellers blevet rigtig fin efter ombygning. Vi er: mand, mig, vores barn og hans barn på deling. Hus i Herrestorp, lille frimærke af en have og ingen husdyr. Nej Claus - man behøver ikke at være "en no life" for at være herinde. Der er bare meget at kigge på og læse om, og det er enomt tidskrævende - og den tid har jeg bare ikke. Heller ikke på arbejdet... ;) Er vi flere Vellinge-boere som måske kunne mødes some-day?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thomas og jeg bor også i Vellinge....nærmere betegnet Gessie ângar (lige udenfor gessie Villastad).......ingen børn......har boet her i ca. 2' date='25 år[/quote'] Orv, så kan du se over til Anette Heick!! :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites