Linea 10 Anmeld indhold Skrevet October 27, 2006 Hej - kan det virkelig være rigtigt at der ikke er sket noget på Vellinge siden?? Findes vi slet ikke? Eller har vi bare alt for tralvt med familien og hverdag. Og nyder Vellinge, naturen omkring og vores nye ICA :-) Os med børn i vores "bedste" (alt er relativt) alder - lad os få noget kontakt. Jeg har veninder og omgangskreds i dk, men mangler noget i sv. Helst i temmelig-nærheden. Fortsat god fredag og helg. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Jeg bor da også i Vellinge kommune (bor i Hököpinge dog). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Supermule kan da bare begynde at poste i sit lokal-forum ...men så skal i nok forberede jer på at læse en del :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Jamen så hej,hej Credde - er det dig der hver morgen presser mig på broen? Just joking................. Supermule? que? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Supermule? que? LOL :D :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Hvorfor LOL, Claus...? Er supermule en af de "synlige"?? Jeg har nu ikke set ham :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Jamen så hej,hej Credde - er det dig der hver morgen presser mig på broen? Just joking................. Supermule? que? Du må være ny så siden du ikke har mødt mulen. Du har noget til gode:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Ikke ny... bare ikke tit "på". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Ikke ny... bare ikke tit "på". Det kan nå at ændre sig:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Yah right - så skal han sgu være hurtig. Jeg har job, barn og "et liv" - if u know what I mean..... Har bare ikke tid til at "kigge" herinde konstant "on/off". Så Credde (og Supermule - shut - nogen navne I holder jer) - er i "på" nytårsaften? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Hov.. Vil også være med... 2 børn, en kone, ingen husdyr, nybygget hus, en helvedes stor grund og en havetraktor!! Og et par biler - hader ICA, men du finder mig i Willys, nede ved løsgodisen.. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Hov.. Vil også være med... 2 børn' date=' en kone, ingen husdyr, nybygget hus, en helvedes stor grund og en havetraktor!! Og et par biler - hader ICA, men du finder mig i Willys, nede ved løsgodisen.. :D[/quote'] Mmm... Lösgodis :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Nytårsaften??????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Nytårsaften??????? 31.12. - efter mørkets frembrud... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Så Linea , nu er han her...... og nu behøver man jo ikke være en no life for at befinde sig herinde..... man kan f.eks.... gøre det fra arbejdet osv.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2006 Go´ morgen. Så Homer, frue, 2 børn og havetraktor - hvor er I? Udover ved Willys lösgodis-stand? Hader du ICA?? Dén er da ellers blevet rigtig fin efter ombygning. Vi er: mand, mig, vores barn og hans barn på deling. Hus i Herrestorp, lille frimærke af en have og ingen husdyr. Nej Claus - man behøver ikke at være "en no life" for at være herinde. Der er bare meget at kigge på og læse om, og det er enomt tidskrævende - og den tid har jeg bare ikke. Heller ikke på arbejdet... ;) Er vi flere Vellinge-boere som måske kunne mødes some-day? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 28, 2006 Ja det kunne da være fornøjeligt...:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Hmmm.... må se om vi ikke snart kan finde på et eller andet med en kop "noget" en søndag e.lign. Nogen idéer? Dato? I er velkommen hos os..... Fortsat god tirsdag :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Thomas og jeg bor også i Vellinge....nærmere betegnet Gessie ângar (lige udenfor gessie Villastad).......ingen børn......har boet her i ca. 2,25 år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2006 Thomas og jeg bor også i Vellinge....nærmere betegnet Gessie ângar (lige udenfor gessie Villastad).......ingen børn......har boet her i ca. 2' date='25 år[/quote'] Orv, så kan du se over til Anette Heick!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites