Jump to content
BS

Spas og løjer

Recommended Posts

Jeg fandt lige et klip fra dengang Top Gear var 100% godt... Dengang Tiff kørte bil ... (jeg har ham iøvrigt mistænkt for at være The Stig) http://youtube.com/watch?v=5LtkSCaE0EM
Lidt mere om The Stig. I øvrigt er der flere brugere af et engelsk forum, der ikke er i tvivl om at du har ret. Men der er også mange andre bud. :sad: Daniel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh du milde... Jeg undrer mig såre over 1) hvorfor hun skulle den vej ud, 2) hvad var problemet? Det var da ikke pladsmangel, 3) hvorfor bliver hun ved med at banke ind i den uskyldige sorte bil?? Mænd kan dog også (ok, gammel mand, men alligevel):

(hav tålmodighed - han er jo gammel, det kommer) Og så en parkering der siger spar to: http://www.youtube.com/watch?v=oq2x1QEWW40&mode=related&search= (og det er endda en kvinde)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg undrer mig såre over 1) hvorfor hun skulle den vej ud' date=' 2) hvad var problemet? Det var da ikke pladsmangel, 3) hvorfor bliver hun ved med at banke ind i den uskyldige sorte bil??[/quote'] Ja, man fatter det ikke ... Men jeg går ind for overvågning på alle parkeringspladser, så man kan finde frem det sådanne fjolser. Hvis det er måden hun håndterer en bil, når hun ikke er stresset, hvordan dælen reagerer hun så ikke, når der er fare på færde? Hmm, gad vide om der er et marked, for tankstationer, der skifter din kobling, mens du får tanket op? Det dér være en mand med paryk!!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites