Jump to content
Nif

WinXP hjælp

Recommended Posts

Findes der nogen steder i XP man kan krydse af' date=' for at vinduer altid bliver åbnet maximeret ?[/quote'] Windows Help oplyser: To start a program as a taskbar button or as a maximized window Right-click the program you want to start as a taskbar button or as a maximized window. You can find programs on the Start menu, in Windows Explorer, or in My Computer. Click Properties, and then click the Shortcut tab. In the Run list, click Minimized if you want the program to open as a taskbar button, or click Maximized if you want the program to open as a full-screen window. Notes Starting a program as a taskbar button is useful for the program shortcuts in your Startup menu. These are programs that start when you start Windows. To use the program, click its button on the taskbar. Starting a program in a maximized window is useful for items you typically run in a full screen, such as your word-processing program.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan lave en genvej til et program og så vælge under egenskaber at vinduet skal åbnes maksimeret. Default står den til Normal. Ved ikke om det er det du søger?? Henrik
Hver gang jeg trykker på et link som åbner i et nyt vindue, skal jeg starte med at maximere det. Hvis jeg højreklikker på et link og siger Åbn i nyt vindue, kommer dette ikke i fuld størrelse, men i et alm. vindue man kan trække lidt frem og tilbage i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites