Jump to content
Admin

HIF styrer !!

Recommended Posts

Så må vi vist sige at HIF er tilbage som Skånes bedste fordboldhold. Vi skal tilbage til starten af August for at finde det sidste nederlag. Desværre vandt Elfsborg og AIK også i aften, så guldchancen er meget teoretisk. Der er dog ingen tvivl om at søndagens kamp på Olympia mod Elfsborg bliver en gyser.:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så må vi vist sige at HIF er tilbage som Skånes bedste fordboldhold. Vi skal tilbage til starten af August for at finde det sidste nederlag. Desværre vandt Elfsborg og AIK også i aften' date=' så guldchancen er meget teoretisk. Der er dog ingen tvivl om at søndagens kamp på Olympia mod Elfsborg bliver en gyser.:th2:[/quote'] Hmm deres damlag fik jo ellers et nederlag her i sidste måned i husie. Men det er vel/vist ikke damlag du tænkte på du du skrev HIF gætter jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nåh, det var derfor der var sådan gang i den på Knutpunkten lørdag nat.... kunne sgu ikke helt fatte hvad alle de mennesker lavede dér, da jeg kom ind med færgen. Kvinder og fodbold....
Troede de var der for at ta imod dig Karina ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nåh, det var derfor der var sådan gang i den på Knutpunkten lørdag nat.... kunne sgu ikke helt fatte hvad alle de mennesker lavede dér, da jeg kom ind med færgen. Kvinder og fodbold....
Jep. Der var hyret et helt tog, Svarte bilxten, der skulle tage fansne til Råsunda.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites