Admin 12 Anmeld indhold Skrevet October 26, 2006 Så må vi vist sige at HIF er tilbage som Skånes bedste fordboldhold. Vi skal tilbage til starten af August for at finde det sidste nederlag. Desværre vandt Elfsborg og AIK også i aften, så guldchancen er meget teoretisk. Der er dog ingen tvivl om at søndagens kamp på Olympia mod Elfsborg bliver en gyser.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2006 Nu kan man jo spekulere på om de tabte til Häcken med vilje idag. Man skal jo heller ikke arbejde for meget: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,923628,00.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Så må vi vist sige at HIF er tilbage som Skånes bedste fordboldhold. Vi skal tilbage til starten af August for at finde det sidste nederlag. Desværre vandt Elfsborg og AIK også i aften' date=' så guldchancen er meget teoretisk. Der er dog ingen tvivl om at søndagens kamp på Olympia mod Elfsborg bliver en gyser.:th2:[/quote'] Hmm deres damlag fik jo ellers et nederlag her i sidste måned i husie. Men det er vel/vist ikke damlag du tænkte på du du skrev HIF gætter jeg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Hmm deres damlag fik jo ellers et nederlag her i sidste måned i husie. Men det er vel/vist ikke damlag du tænkte på du du skrev HIF gætter jeg Tænker NOGEN på det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2006 Tænker NOGEN på det ? HEHE jeg gør:love: Det er jo nogle søde trunter der danser rundt efter bolden også er snittet jo nok dårligt 20 så jeg er på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2006 :D :D :th2: CUPVINDER 2006: HELSINGBORG IF Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2006 :D :D :th2: CUPVINDER 2006: HELSINGBORG IF GRATTIS...... svin;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Karina 20 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 Nåh, det var derfor der var sådan gang i den på Knutpunkten lørdag nat.... kunne sgu ikke helt fatte hvad alle de mennesker lavede dér, da jeg kom ind med færgen. Kvinder og fodbold.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 Nåh, det var derfor der var sådan gang i den på Knutpunkten lørdag nat.... kunne sgu ikke helt fatte hvad alle de mennesker lavede dér, da jeg kom ind med færgen. Kvinder og fodbold.... Troede de var der for at ta imod dig Karina ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Nåh, det var derfor der var sådan gang i den på Knutpunkten lørdag nat.... kunne sgu ikke helt fatte hvad alle de mennesker lavede dér, da jeg kom ind med færgen. Kvinder og fodbold.... Jep. Der var hyret et helt tog, Svarte bilxten, der skulle tage fansne til Råsunda. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites