Admin 12 Anmeld indhold Skrevet October 26, 2006 HD: http://hd.se/inrikes/2006/10/26/vaerldens-stoersta-paa-vaeg-mot/ Nogle af passagererne på Tycho Brahe undrede sig meget over hvorfor færgen pludselig ændrede kurs mod Landskrona, indtil de så denne skude komme farende. Der er formodentlig regler for hvor tæt man passere sådan en fætter, så færgen skulle en pæn bue udenom. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Ja det er ikke et hverdags syn på disse bredegrader. Gad vide hvor den lå til i kbh? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Den lå til i Frihavnen i København. Kunne se den ud af vinduet på mit arbejde, som ligger på Sundkrogsgade. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Det er kanske US Navy's nye taktik ? scottish_ferry_meets_us_navy/ Find nogen på jeres egen størrelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Det er kanske US Navy's nye taktik ? scottish_ferry_meets_us_navy/ Find nogen på jeres egen størrelse Må da håbe han havde rene bukser med ombord:scared: Men tankerne bliver ledt hen på den reklame for et ligende US ship der har radio kontakt med et fyr ude på vandet...Ganske sjov film stump :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 tankerne bliver ledt hen på den reklame for et ligende US ship der har radio kontakt med et fyr ude på vandet...Ganske sjov film stump :D"This is a light-house"...hæhæ...yeps - jeg grinte grumt første gang jeg så/læste den (den startede som en almindelig joke på tekst) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Lige netop den linie "this is a light house, your call..." og det efterfølgende ansigts udtryk hos kaptainen:laugh: :laugh: Edit: Fandt lige link til filmen http://www.youtube.com/watch?v=PPpB5AAGE98 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 Så længe det ikke ender sådan HER :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 Så længe det ikke ender sådan HER :laugh:Enig...allerede en klassiker :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 "Vat are ju sinking about":laugh: :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 "Vat are ju sinking about":laugh: :laugh:SÅ DU!...lad nu folk selv se klippet, og klukke bagefter....fut ud og snup en cola istedet - jeg véd du har! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites