Hoffmeyer 10 Anmeld indhold Skrevet October 25, 2006 Hej alle. Så er der flere nye i Skurup-området, helt præcist i Önnarp. En meget trävlig by, med trävliga granner:th2: (ret bare på mit svenske, det er endnu ikke perfekt:surprise: ) Er der nogen som ved om der er et kursus i svensk (for danskere) i Skurup eller omegn ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 Så velkommen til Skurup og omegn. SFI (Svenska för invandrare) findes i Skurup. Før eller senere modtager du sikkert en publikation med diverse kursusudbud - herunder SFI. Du har sikkert allerede opdaget, at svenskerne er meget begejstret for forkortelser. (Korrektion - hvis du bor i Trelleborg Kommune får du sikkert ikke nogle tilbud fra Skurup ...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffmeyer 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Hej Kim. Så velkommen til Skurup og omegn. Tusind tak. SFI (Svenska för invandrare) findes i Skurup. Før eller senere modtager du sikkert en publikation med diverse kursusudbud - herunder SFI. Det vil vi se frem til. Du har sikkert allerede opdaget' date=' at svenskerne er meget begejstret for forkortelser.[/quote'] Ikke endnu, men det kommer nok :) Det lyder næsten som på mit arbejde Så må jeg nok selv indhente tilbudet fra Skurup, om muligt, da Trelleborg er noget af en træls omvej for os Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2006 Sfi i Skurup ?? Velkommen til Skurup. SFI i Skurup, tror det ikke. Hvis det er SFI på Komvux du mener så kan man ikke gå der. SFI i Komvux regi er siden 1997 ikke for Nordiske medborgere. Og jeg har ikke set noget tilbud fra andet voksen undervisning, men hører meget gerne hvis det findes !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rödde Ranch 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2006 Endnu flere nye i Skurup området :-) Vil bare teste banneret Hey alle:-) Jeg har først lige fundet dette sted, og kan stadig ikke helt finde ud af at bruge det, men hvor er det dog skønt at vide der er flere dansker i området:-) Jeg har sammen med min veninde og kæreste købt en gård i Blentarp for 2 mdr. siden, hvor jeg skal drive en hestepension, så giv endelig lyd fra jer hvis i kender nogen der mangler et sted til deres hest. Det var ret impulst at vi flyttede til Sverige, men vi kiggede på gården i Dk, og faldt tilfældigvis over et i Sverige, og det måtte vi eje, så Sverige her er vi:-) Mange hilsner her fra Blentarp Sarah Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2006 Velkommen til ! Vi (Marie-Louise og ego, samt Emma) bor på Vildsvinsvägen i Blentarp, Er utrolig glade for området. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rödde Ranch 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2006 Hey Blentarp'er:) Så hey til jer:) Er ikke helt klar over hvor det ligger på i hvert fald i den samme by...hehe:) Jeg bor selv i Lilla Rödde, det er et super skønt område, masser af natur, og heste. Hvor lang tid har i boet her? Ved du evt. hvor der ligger en dyrlæge, har hørt noget om der skulle ligge en her i blentarp men hvor det ved jeg ikke? Mvh. Sarah Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2006 Dyrlæge I Blentarp Hej Natasja Håber at I trives deroppe !! Så vidt jeg ved bruger man distrikt dyrlægen i Sjøbo når man bor i Blenarp. Kaminski derfra skal være meget dygtig. Er det bare til vaccinationer har jeg en dyrlæge veninde fra Knickarp der gør det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rödde Ranch 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2006 hehe Hehe jeg skal hilse Natasja men det var nu mig Sarah der skrev. Jeg tænkte på en dyrlæge til hundene??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2006 Prøv Maglebergs Djursjukhus nede i Sjøbo i bygningen ved apoteket. Vetten hedder Pia de har telefon 10488. man kan køre ind og parkere i gården. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2006 Hej Sarah Nå men så velkommen til dig også. Har du väret länge om at finde dette forum ? Du kunne bare have sprugt Natasja, det er läääänge siden hun fik adressen af mig. Men du hilser mange gange. Er I blevet medlem i en rideklub ? Ellers check: www.sbhf.nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2007 Ny på Øresundsdebatten - 1½ år i Skurup Hej, så lige denne debat og tænkte jeg ville melde ind at vi altså også er her. Vi er en lille kernefamilie med far mor og barn på 4 år. Vi har været super tilfredse med at flytte til Skurup, og er meget tilfredse med blandt andet børnehave-systemet (Dagis / förskola) Vi bor i Skurup by (syd), pendler begge til Kastrup hvor vi arbejder. Jeg kunne godt tænke mig en rideskole som man uforpligtende kan besøge, så vi kan se om Caroline virkeligt er interesseret i heste, eller om hun er bange for dem. Er der nogen der kender et sted? Alt mulig held og lykke her i kommunen. Hilsen Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2007 Hej, så lige denne debat og tænkte jeg ville melde ind at vi altså også er her. Vi er en lille kernefamilie med far mor og barn på 4 år. Vi har været super tilfredse med at flytte til Skurup, og er meget tilfredse med blandt andet børnehave-systemet (Dagis / förskola) Vi bor i Skurup by (syd), pendler begge til Kastrup hvor vi arbejder. Jeg kunne godt tænke mig en rideskole som man uforpligtende kan besøge, så vi kan se om Caroline virkeligt er interesseret i heste, eller om hun er bange for dem. Er der nogen der kender et sted? Alt mulig held og lykke her i kommunen. Hilsen Mette Hej med jer prøv at kigge her: http://www.akkaridcenter.se/?id=4 gå evt. ind under Ridskola og "Knatteridning" jeg ville mene det var noget i den stil i søger ;) smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2007 Ikke AKKA !! Velkommen til Skurup !! Jeg finder telefon nr på Anna ridskola på Hindberget. Akka har bare det allerdårligste rygte !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2007 Der er i hvertfald en kanon udsigt oppe fra Hindberget (selv når man ikke er højt til hest:) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2007 Annas ridskola Telefon nr til Annas ridskola: 0411-46322. Prøv det i stedet for. Held og lykke med det !! Og da, der findes nok ikke meget der slår udsigten der oppefra. Det er altid en tur værd. Jeg bor så jeg kan se derop, ikke helt det samme:cry: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2007 Mange tak for hjælpen Hej igen! Mange tak for hjælpen, jeg vil prøve Anna's, det så ellers meget godt ud på Akka's hjemmeside, det kunne da have snydt mig. Hilsen Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites