matti 10 Anmeld indhold Skrevet October 24, 2006 Jeg har nu luret lidt hist og pist på forummet for at lave mig nogle ca. beregninger på forsikringer på bil i SE. Alle de steder jeg har været inde, kræver det at jeg indtaster et svensk personnummer (dette har jeg lånt af en som er samme alder som mig) og Reg nummer på bilen. Hvordan hulen får jeg fat i det, jeg har jo ikke købt den endnu.. jeg kigger på biler i DE, hvilket gør det lidt svært at finde et reg nummer til en Audi TT feks. Hvad kan jeg gøre? Mvh og på forhånd tak. Matti Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 24, 2006 Hvordan hulen får jeg fat i det, jeg har jo ikke købt den endnu.. jeg kigger på biler i DE, hvilket gør det lidt svært at finde et reg nummer til en Audi TT feks. Du finder "samme" bilmodel på blocket.se eller bytbil og ser om du kan lure en nummerplade.... http://www.blocket.se/vi/9805833.htm?ca=23_11_s eksempelvis denne her.. (ved jo ikke hvilken motor du er ude efter..) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
matti 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2006 Ah super.. var LIGE den jeg ledte efter :) Jeg har slet ik overvejet den mulighed, da de fleste "censurer" deres nummerplade :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2006 Du finder "samme" bilmodel på blocket.se eller bytbil og ser om du kan lure en nummerplade.... http://www.blocket.se/vi/9805833.htm?ca=23_11_s eksempelvis denne her.. (ved jo ikke hvilken motor du er ude efter..) ØV....det ville jeg have svaret....der var endelig noget jeg vidste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emil.m.p 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 Men... Mon så der er en man kan låne et cpr nummer af? hehe... for jeg kunne osse kun tænke mig at regne et par forsikringspriser ud! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Men... Mon så der er en man kan låne et cpr nummer af? hehe... for jeg kunne osse kun tænke mig at regne et par forsikringspriser ud! Hmmm... Seek cover!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
matti 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Hejsa igen.. Ville lige sige mange tak for jeres svar, selvom det dog er lidt sent :D Jeg brugte jeres råd og lånte en makkers CPR nummer. Jeg har dog fået mit eget nu, da min kæreste og mig har købt hus i Oxie wee :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2007 Hejsa igen.. Ville lige sige mange tak for jeres svar, selvom det dog er lidt sent :D Jeg brugte jeres råd og lånte en makkers CPR nummer. Jeg har dog fået mit eget nu, da min kæreste og mig har købt hus i Oxie wee :D Hej Matti Velkommen til det svenske og i særdeleshed Oxie...... Min kone og jeg købte i september 2006 et rækkehus i Oxie og vi er MEGET glade for at bo her. Fik du så fat i din TT???? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
matti 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Hej Schacke, mange tak :) Vi er også meget glade for det... I fuld gang med at bygge lidt om på overetagen. Nej jeg lurer stadig lidt, før jeg køber TT´eren. Jeg ret sikker på det skal være den, men vi har kun boet der 3 ugers tid, så jeg venter lige til tingene er faldet helt på plads :D Mvh. Matti Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Velkommen til Oxie, I skal nok blive glade for det vi(Mig og Maria) bor selv på Fajansvägen...............Audi TT var det ikke kun unge single dansker der er flyttet til malmø der køre I sådan en?? Mvh. Johan & Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
matti 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Hahaha jow jeg har vidst hørt noget om det der :D Men da vi ikke skal ha børn pt, vil vi ha noget sjovt et par år. Var egentlig også planen med en MC igen, men det bliver vidst ved tanken... Kostede mig dyrt sidst jeg kørte.. Jeg har kigget meget efter biler, og synes umiddelbart man får mest for pengene i TT´eren.. Flot design (smagssag), 6 gear, 224 turbo heste, 4-hjulstræk og 2+2 sæder, og så burde den ikke ruinere efter en enkelt overhaling Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Hahaha jow jeg har vidst hørt noget om det der :D Men da vi ikke skal ha børn pt, vil vi ha noget sjovt et par år. Var egentlig også planen med en MC igen, men det bliver vidst ved tanken... Kostede mig dyrt sidst jeg kørte.. Jeg har kigget meget efter biler, og synes umiddelbart man får mest for pengene i TT´eren.. Flot design (smagssag), 6 gear, 224 turbo heste, 4-hjulstræk og 2+2 sæder, og så burde den ikke ruinere efter en enkelt overhaling Så længe der er de fire ringe og der står quattro I røven på den så er du tilgivet ;) Held og lykke med det..........:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Var egentlig også planen med en MC igen, men det bliver vidst ved tanken... Kostede mig dyrt sidst jeg kørte.. Jeg har kigget meget efter biler, og synes umiddelbart man får mest for pengene i TT´eren.. Flot design (smagssag), 6 gear, 224 turbo heste, 4-hjulstræk og 2+2 sæder, og så burde den ikke ruinere efter en enkelt overhaling ...Four wheels move your body -two wheels move your soul! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
matti 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 hahaha well put SanneJ! Og takker og bukker Johan.. det præcis det der skal stå Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 ...Four wheels move your body - two wheels move your soul! Nope - not always. Try af Porsche and you will cry - it's great fun ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Nope - not always. Try af Porsche and you will cry - it's great fun ;) Ya, cry fordi jeg ikke sidder på en mc;) (du har sikkert ret... måske...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
matti 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Porsche har jeg slet ik "tid" til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Porsche har jeg slet ik "tid" til Du kunne godt tage fejl på dét punkt... www.porsche-paderborn.de/de/index.php?lia_page=festpreis_angebote_details&gruppe=4 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites