Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 oki så dvs hvis jeg bar får lavet en besikningsrapport så burde jeg været sikret ind nu er huset så nybygget i 2005 så spørgsmål er hvor meget sælger ved der ka være galt med huset med mindre håndværker har sjusket:laugh: Er du sikker på, at "dit" nye hus vil blive behandlet som "nybygget", når du nu indledningsvis fortalte, at kælder og mindst en ydervæg var fra en tidligere bygning??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 præcis det ved jeg nemli ik om det vil, men det må mægleren jo vide?? kælderen og den ene ydrevæg er alt hvad der er tilbage af huset resten er nybygget i 2005 så der er heller ik nogen ejendomsskat endnu det kommer først næste år fordi det skal omvuderes, men som Miss W også påpeger selvom det nyt kan det jo godt være lort der er blevet bygget INDEN under alt det som det normale øje syntes ser godt ud, jeg har da høre mange historier fra mine håndværker venner med huse der er blevet revet ned 3 gange fordi murene er nogen fjolser og set på DR med de nybyggede huse folk har købt hvor El osv har været helt fucked up Er du sikker på' date=' at "dit" nye hus vil blive behandlet som "nybygget", når du nu indledningsvis fortalte, at kælder og mindst en ydervæg var fra en tidligere bygning???[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites