credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Med al den tid, der er brugt på andet snak, kunne manden havde fået masser af hjælp! Må indrømme, jeg er noget træt af alle de der 'brug søgefunktionen' indlæg! Hvis man ikke har lyst/tid eller lignende til at hjælpe, så bør man bare lade være med at skrive i indlægget. Måske er det allerførste indlæg formuleret på en forkert måde, men det er en fejl, som watcher forhåbentligt lærer af. Mine 5 cents. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Lige præcis min pointe Credde..... Men folk vil hellere kagle for kagleriet's skyld.... Med al den tid, der er brugt på andet snak, kunne manden havde fået masser af hjælp! Må indrømme, jeg er noget træt af alle de der 'brug søgefunktionen' indlæg! Hvis man ikke har lyst/tid eller lignende til at hjælpe, så bør man bare lade være med at skrive i indlægget. Måske er det allerførste indlæg formuleret på en forkert måde, men det er en fejl, som watcher forhåbentligt lærer af. Mine 5 cents. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Off Topic Men folk vil hellere kagle for kagleriet's skyld.... ...På nær dem der føler det som deres pligt at kommentere ALLE tråde herinde, selv om de kun en sjælden gang har noget at sige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Så synes jeg du skal sende en PM til Miriam, istedet for at omtale hende i dette indlæg...... Det er ikke god opdragelse..... ...På nær dem der føler det som deres pligt at kommentere ALLE tråde herinde' date=' selv om de kun en sjælden gang har noget at sige [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 ...jamen hvor galt kan det dog gå? Brite tævede 47-årig mand på grund af net-debat Erhverv: En britisk mand er blevet dømt i Storbritaniens første sag om såkaldt »net-raseri«. Den 47-årige mand tævede en net-debattør med et økseskaft. Af Rene Pedersen - fredag 20. oktober 2006 , 14:52 Pas på hvad du skriver på nettet. Ikke nok med at du risikerer, at personlige oplysninger bliver liggende på nettet i tid og evighed. Du risikerer også at få læsterlige klø, hvis du ikke tænker over, hvad du skriver. Det måtte briten John Jones sande tidligere på året. Her mødte han den 47-årige Paul Gibbons i et chat-rum om islam. Her udvekslede de en række fornærmelser, og det fik Paul Gibbons så højt op i det røde felt, at han kørte godt og vel 18 kilometer for at tæve John Jones med et økseskaft i hans eget hjem i Essex. Paul Gibbons, som i forvejen var dømt for vold, brugte oplysninger som John Jones selv havde lagt ud på nettet til at finde ham. Da Jones lukkede døren op, begyndte de to kamphaner at slås, og det førte til, at John Jones blev tævet med et økseskaft og snittet med en kniv. Da sagen forleden var i retten, indrømmede Gibbons det hele. Strafudmålingen finder dog først sted den 7. november. (kilde: Itavisen.no) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Så synes jeg du skal sende en PM til Miriam, istedet for at omtale hende i dette indlæg...... Det er ikke god opdragelse..... Siger altså Supermule 2572 indlæg, gad vide hvem det var muntet på !!!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ixen 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Siger altså Supermule 2572 indlæg' date=' gad vide hvem det var muntet på !!!!!!![/quote'] Det er da ingenting - på www.vagcars.dk har han p.t. 11153 indlæg - der må være kedeligt på hans nattevagter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Det må da være mere trivielt at ha' tid til at gå op i dét........... Det er da ingenting - på www.vagcars.dk har han p.t. 11153 indlæg - der må være kedeligt på hans nattevagter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Gio, lukker du ikke den her tråd, det er alt for langt for emnet? Det kan jo også give watcher en mulighed for at starte på en frisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Gio' date=' lukker du ikke den her tråd, det er alt for langt for emnet? Det kan jo også give watcher en mulighed for at starte på en frisk.[/quote']Gerne - men tror du ikke bare der vil blive diskuteret videre i en ny tråd? Det er lige så let at lade denne her dø en stille død - alternativt leve sin debat-tilværsel som den bør. Jeg mener - hvis folk vil kommentere, så gør de det enten hér eller i en ny tråd. Og det er jo det vi er her for - at debattere. Også selvom folk ikke er enige i mine dispositioner som moderator. Disse holdninger kan jo så snildt kommenteres i samme tråd ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Gio' date=' lukker du ikke den her tråd, det er alt for langt for emnet? Det kan jo også give watcher en mulighed for at starte på en frisk.[/quote'] Starte på en frisk?? Nåede du at se hvad han skrev? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Starte på en frisk?? Nåede du at se hvad han skrev? Næh, jeg arbejder Spøg til side, jeg nåede ikke at se, hvad han skrev. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Næh' date=' jeg arbejder Spøg til side, jeg nåede ikke at se, hvad han skrev.[/quote']Ingen grund til at hænge watcher mere ud - men ellers kunne jeg godt un-delete hans indlæg i fem minutter ;)...men nej. Det ser jeg ingen grund til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Ingen grund til at hænge watcher mere ud - men ellers kunne jeg godt un-delete hans indlæg i fem minutter ;)...men nej. Det ser jeg ingen grund til. Forskån os venligst:) jeg har hørt rigeligt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 (Tråd flyttet til "Fri Debat") Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Gio' date=' lukker du ikke den her tråd, det er alt for langt for emnet? Det kan jo også give watcher en mulighed for at starte på en frisk.[/quote'] Man kan jo så spørge om han ikke allerede een gang "startede på en frisk" ? http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5783 Gad vide hvor lang tid man skal bruge på at sætte sig ind i tingene, istedet for bare at sige "jeg er for doven ...blahblahblah" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jmolsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 hvis man ikke synes, at man har tid til at besvare spørgsmål, som tidligere er besvaret, kan man jo bare læse, på nogle af de mange andre, gode tråde, som er her på debatten, istedet for at hakke en person,som beder om hjælp, fuldstændig ned:confused: :confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 hvis man ikke synes' date=' at man har tid til at besvare spørgsmål, som tidligere er besvaret, kan man jo bare læse, på nogle af de mange andre, gode tråde, som er her på debatten, istedet for at hakke en person,som beder om hjælp, fuldstændig ned:confused: :confused: [/quote'] Du må da være ny, eller den samme som startede denne tråd!!! Og hvad fanden sker der for dig med alle de kommaer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Du må da være ny' date=' eller den samme som startede denne tråd!!! Og hvad fanden sker der for dig med alle de kommaer?[/quote']Thomas...rolig nu...SIT! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Haha, folk kan sgu bare tie stille hvis de føler sig irriteret over at han er "for doven" til selv at finde svaret. At belære folk er nok ligeså irriterende for dem. Folk lyder nok lidt for hellige herinde sommetider. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Haha' date=' folk kan sgu bare tie stille hvis de føler sig irriteret over at han er "for doven" til selv at finde svaret.[/quote']De gjorde de også i watchers tidligere tråd postet længere oppe... Men denne gang gik den ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jmolsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 ja jeg er ny men jeg synes stadig at det er en gang l... i fyrer af manden har et problem som han gerne vil have hjælp med men han bliver bare slagtet hjælp dog manden eller find noget andet at lave eksempelvis kig i nogle af de andre tråde eller go to sleepe (bevidst ingen kommaer elller punktummer da der er nogle som åbenbart bliver forvirret af dette) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 De gjorde de også i watchers tidligere tråd postet længere oppe... Men denne gang gik den ikke. Sikke dog en hukommelse!! 2+ måneder siden ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 ja jeg er ny men jeg synes stadig at det er en gang l... i fyrer af manden har et problem som han gerne vil have hjælp med men han bliver bare slagtet hjælp dog manden eller find noget andet at lave eksempelvis kig i nogle af de andre tråde eller go to sleepe (bevidst ingen kommaer elller punktummer da der er nogle som åbenbart bliver forvirret af dette Hehe;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Nu synes jeg lige vi skal huske på, at vi jo ikke er Jesper fra Vejdirektoratet, eller det her P4 i P1. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites