Pippi 10 Anmeld indhold Skrevet October 21, 2006 Har nogen hørt godt eller dårligt om Oxie? Jeg synes at have læst om en del indbrud i f.eks. Rosengård og det ligger ikke sååå langt fra Oxie... Bor der overhovedet nogen danskere i Oxie? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pippi 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Ok - har lige fundet Oxie rummet - og læst at der bor nogle danskere og at jeg nok kan regne med at se en del børn i området....hm. Hvor bor de unge singler på over 35 år? hæ hæ (Er på jagt efter et lille hus eller rækkehus/marklejlighed). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael_F 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 De "unge og smukke" omkring de 40 år bor i Slottstaden, västra Hamnen, eller Gl. västre (innerstaden).... Her er ikke så mange skrigende lorteunger.. M. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pippi 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 De "unge og smukke" omkring de 40 år bor i Slottstaden, västra Hamnen, eller Gl. västre (innerstaden).... Her er ikke så mange skrigende lorteunger.. M. Altså i Malmö? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Altså, jeg er 36, single og bor i Oxie. Og ja, børn er der da, så hvis de er et problem, så er det nok ikke dér du skal bo. Ej heller hvis cafeer og natteliv er et plus (personligt nyder jeg, at der er ro om natten/aftenen). Jeg kan kun anbefale Oxie, men det afhænger nok af temperament ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael_F 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Altså i Malmö? Ja, i malmø naturligvis... Lyder som om du kunne bruge en guided tour - sig til hvis du er interesseret, jeg har boet herovre i 4 år. :th2: M. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites