Gio 23 Anmeld indhold Skrevet October 21, 2006 Jeg fik dette billede tilsendt af en kollega.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Det er meget almindeligt i et tæt besat serverrum..... Så skal du se Nordea's Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Det ligner en lærlingeopgave at få ryddet ud i patchkabler... ca. 6 måneder ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Jeg fik dette billede tilsendt af en kollega.... Nu siger du godt nok at du har det fået tilsendt af en kollega... Men var det ikke noget om at du havde fået nyt arbejde i TV2's IT afdeling !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Nu siger du godt nok at du har det fået tilsendt af en kollega... Men var det ikke noget om at du havde fået nyt arbejde i TV2's IT afdeling !!!Jow....sådan noget lignende. Men billedet her kommer fra en kollega i Holland. TV2´s CAR`s og MCR er faktisk ret ryddelige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Sidder stille og slår korsets tegn... det er ikke sjovt at skulle udskifte en switch midt i det svineri der. Kan da ikke tage lang tid med en skævbider Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Kan da ikke tage lang tid med en skævbiderDu er i TDC´s IT-afdeling kan jeg høre!(?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Jeg havde gættet på telia's.....Du er i TDC´s IT-afdeling kan jeg høre!(?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites