Audii 10 Anmeld indhold Skrevet October 17, 2006 Hej Fandt denne bil: http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=2116037# Beregnede forsikring: Försäkringspremie: 30 589 kr/halvår ??? Er det en fejl eller er svenskerne gået amok? Det skal så siges at jeg seriøst har tænkt mig og købe bilen og at jeg er 21 år gammel Kan det være en fejl? Da der står: Årsmodell Ingen årsmodell från CBR ?? SÅ tror den måske det er en fabriksny? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Har du talt med dem eller blot slået det op på nettet? Der kan godt være en forskel, hvis du har dansk kørekort og de ikke kan se din historik. Men igen 21 år, du parkerer på offentlig vej og vælger en bil med 200++ heste...?? Ved ikke hvad du mener med fabriksny men bilen er jo 3 år gammel, og har kørt 81.000 km?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Ordene "BMW" og "under 25" er $-tegn i forsikringsselskabernes øjne. Dertil kommer, som Moerke rigtigt siger, nogle andre fakta. Regn aldrig med de der online-priser, men ring istedet til dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Beregnede forsikring: Försäkringspremie: 30 589 kr/halvår ??? Er det en fejl eller er svenskerne gået amok? Det skal så siges at jeg seriøst har tænkt mig og købe bilen og at jeg er 21 år gammel Du kan ikke bruge en computer beregning til noget - ring eller mail IF alternativt Salus. Du har dog dine odds imod dig -> BMW, Malmö (?) samt alderen. Jeg giver 11.000 SEK for min BMW - hel-årligt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Held og lykker siger jeg bare. Du får brug for det! Men prisen behøver ikke være helt ude i skoven. Dog som de andre også nævner. Ring til dem! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Sandsynligvis på grund af, registeret ikke har nogen information om dit kørekort. Derfor bør du ringe til de forskellige selskaber og forhøre dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Hej Fandt denne bil: http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=2116037# Beregnede forsikring: Försäkringspremie: 30 589 kr/halvår ??? Er det en fejl eller er svenskerne gået amok? Det skal så siges at jeg seriøst har tænkt mig og købe bilen og at jeg er 21 år gammel Kan det være en fejl? Da der står: Årsmodell Ingen årsmodell från CBR ?? SÅ tror den måske det er en fabriksny? tja... Mange penge, men en stor dyt. Jeg prøvede med mine egne data: 35 år, kørekort i 11 (ja, jeg ved det godt): 17.816 helårligt... Om jeg synes det er rimeligt? Både og... mon ikke risikoen for indbrud er lidt større end for min 307'er, men alligevel 2½ gange op, men den er trods alt også næsten dobbelt så dyre i anskaffelse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Du kan ikke bruge en computer beregning til noget - ring eller mail IF alternativt Salus. Du har dog dine odds imod dig -> BMW' date=' Malmö (?) samt alderen.[/quote'] Selvfølgelig kan man det. Jeg skulle give 9806 hos Länsförsäkringar, men jeg er også gammel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Audii 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 tja... Mange penge, men en stor dyt. Jeg prøvede med mine egne data: 35 år, kørekort i 11 (ja, jeg ved det godt): 17.816 helårligt... Om jeg synes det er rimeligt? Både og... mon ikke risikoen for indbrud er lidt større end for min 307'er, men alligevel 2½ gange op, men den er trods alt også næsten dobbelt så dyre i anskaffelse... Jeg tror vi må ned på en 320'er :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Jeg kunne få den ned i 6650 hos M-Försäkring - synes jeg lyder rimeligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Det er flot at Mouse, SteenElm og senest Homer kan få prisen på Audii's objekt ned på noget menneskeligt - skal vi så bare sige at Homer vandt Som det er skrevet ikke mindre end fem gange tidligere i tråden, RING og forhør dig hos diverse forsikringsselskaber! Du kan ikke bruge priserne på websites til noget, ej heller at Homer kan få prisen ned på 6.650 SEK for dit kommende nye køretøj. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Da jeg efter al sandsynlighed er ved at handle bil, og... sjovt nok skal bruge en forsikring, så tænkte jeg om I ikke gider smide de links til forsikringsselskaberne på debatten ? Altså, de links hvor man kan beregne forsikringen ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Audii 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Det er flot at Mouse, SteenElm og senest Homer kan få prisen på Audii's objekt ned på noget menneskeligt - skal vi så bare sige at Homer vandt Som det er skrevet ikke mindre end fem gange tidligere i tråden, RING og forhør dig hos diverse forsikringsselskaber! Du kan ikke bruge priserne på websites til noget, ej heller at Homer kan få prisen ned på 6.650 SEK for dit kommende nye køretøj. Rolig nu med de sure opstød - jeg ringer jo sikkert men tænkte at det var vildt med de 40.000,- for fuld forsikring på en 330'er - jeg ringer til og hørre om det passer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Da jeg efter al sandsynlighed er ved at handle bil, og... sjovt nok skal bruge en forsikring, så tænkte jeg om I ikke gider smide de links til forsikringsselskaberne på debatten ? Altså, de links hvor man kan beregne forsikringen ... Hvis du er kunde i Nordea så overvej deres tilbud fra Vesta forsikring. Jeg har et intro tilbud fra Folksam lige nu men når det er slut vil de have 18697 for en helforsikring på en A6. Vesta kan gøre det for 8917. Ingen af de andre selskaber jeg har haft kontakt med har kunnet gøre et tilbud der bare minder om det. Ved at moerke også har fået et godt tilbud derfra. Men www.lansforsakringer.se og www.if.se ved jeg har beregning på hjemmesiden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Men www.lansforsakringer.se og www.if.se ved jeg har beregning på hjemmesiden De kan vist ikke regne prisen ud på "min" bil ... Nå, skidt med det, jeg har allerede fået et godt tilbud via Insplant (?) ... Det holder jeg mig vist bare til.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Hvis du er kunde i Nordea så overvej deres tilbud fra Vesta forsikring. Men www.lansforsakringer.se og www.if.se ved jeg har beregning på hjemmesiden Jeg er kunde hos Nordea, men fik ikke et tilbud jeg kunne bruge til noget. Det var faktisk ret dyrt.. jeg ville stige på både mc'en (6000) og bilen (1200) så jeg måtte jo konstatere at lige for mig, var det ikke godt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Jeg er kunde hos Nordea, men fik ikke et tilbud jeg kunne bruge til noget. Det var faktisk ret dyrt.. jeg ville stige på både mc'en (6000) og bilen (1200) så jeg måtte jo konstatere at lige for mig, var det ikke godt Det skulle vel også være for godt til at være sandt hvis det var godt for alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2006 Hej Fandt denne bil: http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=2116037# Beregnede forsikring: Försäkringspremie: 30 589 kr/halvår ??? Er det en fejl eller er svenskerne gået amok? Det skal så siges at jeg seriøst har tænkt mig og købe bilen og at jeg er 21 år gammel Synes stadig det lyder vildt trods alder, parkering osv...! Skulle give ca. 31000 SEK helårligt/helforsikring for en BMW M3, årgang 2003... 26 år, kørekort 1 år, parkering på hyrda parkeringsplads... droppede hurtigt den M3 mail dem en gang... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites