Jump to content
BS

Fååårk hvor bliver man dog harm over de unge i Ungdomshuset.

Recommended Posts

Alle skal have lov til at være her, klart, selv den gang "hjernevaskende sektmedlemmer", som du selv skriver... Kan du selv se det...? Du er ikke et hak bedre selv! Faderhusets medlemmer er også forskellige, men de har åbentbart ikke lov til at være her? ;) Personligt har jeg ikke noget imod de unge i ungdomshuset, bare de ikke kaster med brosten osv. Jeg har heller ikke noget imod faderhuset, sympatiserer ikke med deres holdninger, men derfor har de jo lov til at være her alligevel - ligesom du så flot selv skriver. MEN... Respekt for loven... Det skal de unge have. Loven har talt, den siger de unge skal ud, derfor...
Jeg har da aldrig sagt at de ikke skal ud. Det siger loven jo.. Og at det er fadderhuset, ok. Jeg mente nu bare at fadderhuset er MEGET langt fra dem som de unge sympatiserer med, derfor EKSTRA uheldigt for situationen at det er netop dem der skal overtaget huset. Sekten skal have deres hus, fair. Mit oprindlige indlæg ville dog bare sige at jeg mener at der skal være plads til alle, og at kommunen dengang gjorde noget rigtig dumt. Det lugter langt væk at fadderhuset i sin tid købte denne bygning og stadigvæk hårdnakket nægter at sælge når nu deres økonomiske situation ikke er god. Jeg forstår hvorfor at ungeren forsvarer sig 100%. Forkert eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Se iøvrigt Demonstranter i Rødovre fik tørre tæsk. De eneste eksempler på fysiske overgreb i videoen, er politiets lovlige demonstration af autoritet. Et eksempel på at staten har ret til at benytte vold.
Nåårh hvor er det synd for de unge :sick: De får at vide, at de er anholdt og skal sætte sig ned. Ingen sætter sig tydeligvis ned, et par forsøger at stikke af osv... Dem der ikke kan forholde sig i ro bliver hevet ud og pacificeret. Dem der opfører sig pænt og sætter sig ned får jo heller ikke varm knippelsuppe. Jeg har altså ikke ondt af dem. De ved jo udmærket, hvad de går ind til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nåårh hvor er det synd for de unge :sick: De får at vide, at de er anholdt og skal sætte sig ned. Ingen sætter sig tydeligvis ned, et par forsøger at stikke af osv... Dem der ikke kan forholde sig i ro bliver hevet ud og pacificeret. Dem der opfører sig pænt og sætter sig ned får jo heller ikke varm knippelsuppe. Jeg har altså ikke ondt af dem. De ved jo udmærket, hvad de går ind til.
Er det virkelig det eneste af Markowitch` indlæg du kan finde ud af at forholde dig til? Er en saglig debat, med respekt for alle deltagende og deres holdninger overhovedet mulig, hvis de deltagende hårdnakket nægter at forholde dem til "helheden" og blot plukker enkeltstående bestandele og hyler veltilfredse "se bare, sagde jeg ikke det nok?" Det er efterhånden velkendt, at du ikke har ondt af ret meget. Faktisk mindes jeg ikke at have læst noget som helst af dig, der gav udtryk for nogen form af hjertevarme eller positiv holdning til personer eller begivenheder, med undtagelse af hvad der er relateret til ejemdomsrettens-indehavere. Faktisk har man læst et credde-indlæg, har man læst dem alle.... Faktisk glemte jeg, at man kan sætte folk på ignorè.... Det kan også blive for meget af det gode og visse ensartede inlæg og ulidelige gentagelser af triste og deprimerende oplevelser på debatten kan snilt undgås ved at benytte ignorè. Ikke mere personfnidder fra mig. Springer over fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skriver intet om at det er synd for de unge. Jeg skriver blot at politiet benytter sig af vold. Men det er også meget sigende at du farer i blækhuset over videoen, istedet for at forholde dig til spørgsmålene rejst i resten af mit indlæg. I dine indlæg drejer du tit spørgsmålet hen på ejendomret og stiller sagen simpelt op, men samtidig løsrevet fra det hidtidige hændelsesforløb og det er nok dér vi to er fundementalt uenige. Jeg mener ikke at man kan se bort fra hidtidige hændelser og aftaler i denne sag. Især ikke hvis man søger retfærdighed. Du stiller heller ikke spørgsmålstegn, men fyrer en lige højre af, med udtryk som at "loven skal respekteres". Men, uden spørgsmålstegnene virker det mere som om du mener at loven skal følges blindt og at der intet er i sagen ungdomshuset, der er værd at vurdere en ekstra gang. Jeg respekterer ligesom dig loven, men jeg følger den ikke blindt. Spørgsmålstegnene er vigtige for at en retsstat kan fungere og lovene kan tilpasse sig samfundets normer, etik og moral. Forældre for ungdomshuset skriver at de mener at socialdemokraterne er løbet fra aftaler i denne sag og overvejer at indrage ombudsmanden. Man kan læse med her: Basis for klage til ombudsmanden. Det ser umiddelbart ud til at de unge har været ofre for løftebrud, men det opdager man aldrig hvis man blot forsimpler sagen. Så man kan godt spare sig sin patroniserende "Nåårh hvor er det synd for de unge" og i stedet dykke ned i sagens detaljer. Men lad mig slå fast, at juridisk, ser det ud til at slaget om ungdomshuset endegyldigt er faldet ud til faderhuset fordel. Men sagen er større end Jagtvejen og kommunen ser ud til at have forpligtet sig til at sørge for et nyt ungdomshus i tilfælde af en opsigelse af brugsretten og det ansvar skal de ikke løbe fra. Om man så skal en tur til igennem retsmaskineriet en gang til. Men alt er muligt i disse dage hvor Lars Løkke Rasmussen med åbne øjne kan belære os alle om at en statslig garanti såsandeligt ikke skal betragtes som en garanti... :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Statuér et eksempel således de autonome i Europa IKKE tør nærme sig DK. Der er kun én vej og det er den længste, hårdeste og mest nedværdigende der kan navigeres efter inden for rammerne af grund- og straffelov. KONSEKVENS!!!!!!!!!!! :mad: Drag dem til ansvar for skaderne de har forvoldt og be' dem om at betale kontant..... Kan de ikke det, skal de sættes i RKI og fratages al form for bistand og andet guf samfundet tildeler de mindre bemidlede. De skal tvinges i arbejde..... Spredes for alle vinde og nægtes adgang til al form for kommunikation indtil deres respektive gæld er betalt. Først da, er de værdige til at indgå i et moderne samfund på lige fod med os andre...... :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Statuér et eksempel således de autonome i Europa IKKE tør nærme sig DK. Der er kun én vej og det er den længste, hårdeste og mest nedværdigende der kan navigeres efter inden for rammerne af grund- og straffelov. KONSEKVENS!!!!!!!!!!! :mad:
Nu skal det sq ikke til at blive en vane men må give SM ret i dette udsagn!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Tak skal du ha'...... :lol: Nu bliver du personlig.....Igen..... Sådan går det altid for mindre bemidlede når de løber tør for argumenter.....:lol:

Du er syg!!! PS: Da jeg kom til Danmark fra USA i 1995 spurgte jeg nogle af mine danske venner: "Hvilket navn skal man IKKE give til sit barn i DK"? Elller hvad skal man ikke hedde i Danmark? De svarede: BRIAN, DENIS, LEILA...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu bliver du personlig.....Igen..... Sådan går det altid for mindre bemidlede når de løber tør for argumenter.....:lol:
Liiige den kommentar er du vist ikke den rette til at komme med:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du er syg!!! PS: Da jeg kom til Danmark fra USA i 1995 spurgte jeg nogle af mine danske venner: "Hvilket navn skal man IKKE give til sit barn i DK"? Elller hvad skal man ikke hedde i Danmark? De svarede: BRIAN, DENIS, LEILA...
Leila ?? :rolleye: De eneste jeg kan komme i tanke om er Leila Pahlavi (Shah af Irans datter) og hende der Leila Khaled Og så er der selvfølgelig danseren Laila med a fra Istedgade En Zidan havde vi også (han var ikke så voldelig som den franske men han var hæler) Sikke mange klokken slår ? Tretten slag – tiden går. Gæt engang, min lille ven, hvor du nu skal hen. I gitterly, i gitter gitter gitterly på med uret, så starter vi på ny Køb et guldur Køb et guldur Køb et guldur her hos mig Kom kun nærmere kære Zidan Du bliver sgu ikke snydt af mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skal vi ikke lige prøve at holde tråden på sporet' date=' og gemme de farverige og overivrige udtryk lidt væk - medmindre de er strengt nødvendige for forståelsen! :sick:[/quote'] Kom nu venner.. Jeg er med Gio 100% her. Jeg mener alle har ret til egen mening, men de personlige angreb høre ikke dette forum til. Min forståelse var at vi her hyggesnakkede, hjalp hinanden og sammen gjorde dette at bo i Sverige til en fornøjelse.. Mere end det allerede er. Har man en superhang til at svine hinanden til, så har jeg hørt at debatten på Jubii er stedet man kunne svinge forbi. Igen, ALLE har ret til egen mening, men skal vi ikke prøve at opføre os som de voksne mennesker vi er. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sikke mange klokken slår ? Tretten slag – tiden går. Gæt engang, min lille ven, hvor du nu skal hen. I gitterly, i gitter gitter gitterly på med uret, så starter vi på ny Køb et guldur Køb et guldur Køb et guldur her hos mig Kom kun nærmere kære Zidan Du bliver sgu ikke snydt af mig
Du er sku for herlig Futz !! Det fik mig lige til at sidde og synge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 januar kl 07:00 når de sover rusen ud :th2:
Så kan de jo gøre det hver nat. og kan man egentlig se forskel på en stiv "unger" eller en ædru "unger"? jeg tvivler kraftigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites