Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Næææ, bare en A6'er der skal ha' lidt vinterdæk på...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2006 Jeg faldt lige over denne side da jeg ikke lige kunne huske hvad der var af regler for hvornår man skulle have vinterdæk på I DK eller SE...... Det kan jo være at der er nogen der kan bruge det også...............:th2: http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=58603 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 Jeg har ringet lidt rundt til et par forskellige. Synes nu ikke, prisen varierer så meget, at der ligefrem er noget at løbe efter. Jeg er dog blevet foreslået at gå over til 15" nu jeg alligevel skal have fælge. Jeg har 16" som standard på sommerdækkene. Nogen, der har erfaring med om det gør en forskel (udover 3K i prisen) ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 Jeg har ringet lidt rundt til et par forskellige. Synes nu ikke, prisen varierer så meget, at der ligefrem er noget at løbe efter. Jeg er dog blevet foreslået at gå over til 15" nu jeg alligevel skal have fælge. Jeg har 16" som standard på sommerdækkene. Nogen, der har erfaring med om det gør en forskel (udover 3K i prisen) ? Jeg er enig i dit hovedsynspunkt Jeg er også enig i forslaget om at køre på 15" vinterhjul. Sidste vinter gjorde jeg netop det - dækkene bliver naturligvis "højere" (dæksiden altså), men samtidigt lidt smallere, hvilket kan være en fordel i sne/sjap. Køreegenskaberne bliver selvfølgelig marginalt dårligere, men komforten bliver bedre (fordi den lidt højere dækside bidrager til affjedringen). NB Du skal liiiige checke om der kan sidde 15" på bilen - ikk'? Det går f.eks. fint på en Skoda Octavia og vist også på en VW Golf V. Men det går IKKE på en Audi A3. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 Jeg har ringet lidt rundt til et par forskellige. Synes nu ikke, prisen varierer så meget, at der ligefrem er noget at løbe efter. Jeg er dog blevet foreslået at gå over til 15" nu jeg alligevel skal have fælge. Jeg har 16" som standard på sommerdækkene. Nogen, der har erfaring med om det gør en forskel (udover 3K i prisen) ? Hvad er det for en bil du har ?? Det kommer jo an på om der er plads til Caliberne..:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 Hvad er det for en bil du har ?? Det kommer jo an på om der er plads til Caliberne..:) 307'er, diesel, st. car. (ja, jeg ved det godt: Det er ik' en tysker ;) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 307'er' date=' diesel, st. car. (ja, jeg ved det godt: Det er ik' en tysker ;) )[/quote'] En Peugeot 307 bør kunne køres med både 15" og 16". En 15" fælg bør være 6 x 15 Centerhul 65 mm Boltcirkel 108 mm - 4 bolte ET 27 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 Hvis du mangler fælge, så har jeg et sæt 17" liggende fra en Partner du kan få for 2500...... 307'er' date=' diesel, st. car. (ja, jeg ved det godt: Det er ik' en tysker ;) )[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 307'er' date=' diesel, st. car. (ja, jeg ved det godt: Det er ik' en tysker ;) )[/quote'] Vi har helt nye 16" alu med vinterdäk til 7,499 sek inkl montering på bilen og det er ligemeget om du vi ha eller uden dubb :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
donjensen 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Vi har helt nye 16" alu med vinterdäk til 7' date='499 sek inkl montering på bilen og det er ligemeget om du vi ha eller uden dubb :):)[/quote'] Kan jeg se billeder af dem, og har du nogen til en audi a3 2007? Hvilke dæk er der monteret? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Kan jeg se billeder af dem, og har du nogen til en audi a3 2007? Hvilke dæk er der monteret? Har lidt på www.auto-haus.se nu :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites