ani 10 Anmeld indhold Skrevet October 16, 2006 Hej Jeg står og skal bruge rugmel til aftensmad.... men hvad hedder det på svensk ?? Er det det som kaldes Råg sikt ?? For så har jeg allerede købt dette ved en fejl da jeg troede det var ren hvedemel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Rug = Råg Hvede = vete Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Hej Jeg står og skal bruge rugmel til aftensmad.... men hvad hedder det på svensk ?? Er det det som kaldes Råg sikt ?? For så har jeg allerede købt dette ved en fejl da jeg troede det var ren hvedemel Groft rugmel hedder grovt rågmjöl. Råg sikt er rugmel, hvor skaldelene er sigtet fra. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ani 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Groft rugmel hedder grovt rågmjöl. Råg sikt er rugmel' date=' hvor skaldelene er sigtet fra. :)[/quote'] Hej Tak for dit fine forklarende svar, det var da noget man kunne bruge til noget... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ani 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Rug = Råg Hvede = vete Tak for det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Hej Jeg står og skal bruge rugmel til aftensmad.... men hvad hedder det på svensk ?? Er det det som kaldes Råg sikt ?? For så har jeg allerede købt dette ved en fejl da jeg troede det var ren hvedemel Hov, her skal vi vist lige have rettet en lille detalje. Rågsikt består af 60% hvedemel og 40% sigtet rugmel. Grovt rågmjöl (eller bare rågmjöl) er rugmel :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2006 Jag lär mig nya saker varje gång jag är här. Imorgon ska jag ringa mor och berätta att jag vet vad rågsikt är... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites