BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Diesel til slæden... God point! Specielt med Statoil medarbejder rabat som kun virker i DK:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 God point! Specielt med Statoil medarbejder rabat som kun virker i DK:th2: Gives den rabat på listeprisen eller udsalgsprisen? Jeg har et Statoil-kort gennem DJØF, og dér gives rabatten (55 øre/l) på listeprisen, og det er ikke meget værd i disse "krigstider"... :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Gives den rabat på listeprisen eller udsalgsprisen? Jeg har et Statoil-kort gennem DJØF' date=' og dér gives rabatten (55 øre/l) på listeprisen, og det er ikke meget værd i disse "krigstider"... :thumbdown[/quote'] Hvad vil du helst have? 'krigstider' eller 55 øre/l ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Faxe Kondi som mange andre... pt. på tilbud i 2L i Pendler-Netto ved lufthavnen!!! Diesel på personale standerne (Indkøbsforeningen for alle ansatte i CPH). Kakao til varmt vand. Kattegrus!!! Som koster ca. 5-10 gange så meget hérovre! Nyt køkken snart, der kan man spare i snit 5-7000SEK på at købe i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Gives den rabat på listeprisen eller udsalgsprisen? Jeg har et Statoil-kort gennem DJØF, og dér gives rabatten (55 øre/l) på listeprisen, og det er ikke meget værd i disse "krigstider"... Man kan typisk høste mellem 0,90 og 1,10 danske kroner i rabat pr liter, hvis man har en firmaaftale med Statoil. På benzin ydes der typisk 0,35 kr pr liter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Man kan typisk høste mellem 0' date='90 og 1,10 danske kroner i rabat pr liter, hvis man har en firmaaftale med Statoil. På benzin ydes der typisk 0,35 kr pr liter...[/quote'] Men det kræver også et halvstort kundegrundlag. @Homer, Det er på udsalgsprisen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Rugbrød købes KUN i DK! Jeg kan ikke snuppe det lort man kan få i SE, det smager alt sammen af det samme sødemiddel, og rugbrød skal bare ikke smage sødt (Ja, og jeg ved godt at Netto i Malmö har dansk rugbrød, men udvalget er bare ikke godt nok, samt at holdbarheden ofte er noget kortere end rugbrød hentet i DK). Ost (skæreost) købes KUN i DK! Det tørre lort man får i SE, det er bare ikke noget for mig Ellers er der vist ikke så meget mere at nævne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Hvad vil du helst have? 'krigstider' eller 55 øre/l ? Jeg vil helst have rabat på udsalgsprisen!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Rugbrød købes KUN i DK! Jeg kan ikke snuppe det lort man kan få i SE' date=' det smager alt sammen af det samme sødemiddel, og rugbrød skal bare ikke smage sødt (Ja, og jeg ved godt at Netto i Malmö har dansk rugbrød, men udvalget er bare ikke godt nok, samt at holdbarheden ofte er noget kortere end rugbrød hentet i DK).[/quote'] Hvis du nu ville inkludere Limhamn i Bunkeflostrand lokalforum, så ville du måske vide at både ICA Malmborgs og ICA MAXI på VH har dansk Schulstad rugbrød, i optil flere varianter. Helt alm usødet og endog i samme indpakning som "vi" kender. Desuden sælger ICA MAXI hjemmebagt DANSK rugbrød.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Okroner 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Som djøf medlem har du Xtrafordele Jeg vil helst have rabat på udsalgsprisen!! Hej Homer Har du overvejet at supplere dit djøf Statoil kort med et djøf Shell-kort. Der får du 18 øre pr. liter på pumpeprisen - dvs. når der er ekstrem priskrig bruger du Shell kortet og ellers bruger du Statoilkortet i Danmark... Med venlig hilsen Ole Kristensen (ansat af Xtrakortet) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Hej Homer Har du overvejet at supplere dit djøf Statoil kort med et djøf Shell-kort. Der får du 18 øre pr. liter på pumpeprisen - dvs. når der er ekstrem priskrig bruger du Shell kortet og ellers bruger du Statoilkortet i Danmark... Med venlig hilsen Ole Kristensen (ansat af Xtrakortet) Ja, men de var ikke til at hugge eller stikke i da jeg søgte - de ville have at jeg skulle have bopæl i Danmark, ellers kunne jeg rende og hoppe!! :thumbdown Statoil var ligeglad! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Okroner 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Ja' date=' men de var ikke til at hugge eller stikke i da jeg søgte - de ville have at jeg skulle have bopæl i Danmark, ellers kunne jeg rende og hoppe!! :thumbdown Statoil var ligeglad![/quote'] Øv øv Vi må forsøge at lave en aftale som også du kan have glæde af... Men som djøf medlem har du også mulighed for at få en aftale gennem LIC - her får du dog kun 15 øre hos Q8... LIC har så vidt jeg ved medlemmer på begge sider... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Hvis du nu ville inkludere Limhamn i Bunkeflostrand lokalforum' date=' så ville du måske vide at både ICA Malmborgs og ICA MAXI på VH har dansk Schulstad rugbrød, i optil flere varianter. Helt alm usødet og endog i samme indpakning som "vi" kender. Desuden sælger ICA MAXI hjemmebagt DANSK rugbrød....[/quote'] Men til hvilken pris? (vel +10 kr. i forhold til de danske priser ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Men til hvilken pris? (vel +10 kr. i forhold til de danske priser ) Næ, alm rugbrødspriser.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Øv øv Vi må forsøge at lave en aftale som også du kan have glæde af... Ja, tag jer sammen!! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2011 Kalkun kød. Hvor kan man købe det i Malmö? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2011 Jeg køber faktisk marinerede sild i DK - ICA's er desværre ikke på niveua :( Og sildene køber jeg i rigelig mængde, når jeg alligevel er inde for at hente øl og vin. Da jeg kører på benzin, købes den med rabat hos Preem - kortet har jeg fra MM / Porsche... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2011 Preem har da ikke oktan 98 ? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2011 Men til hvilken pris? (vel +10 kr. i forhold til de danske priser ) Nemlig, ved ikke hvilke priser Trine får :) Lidt plat at brødet skal være dobbelt så dyrt som DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2011 Preem har da ikke oktan 98 ? :D Nu ved jeg ikke lige, hvad du sigter på, men det er jo netop dét, Preem har - oktan 98... (min amerikanske BMW 335i ka køre på oktan 92) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2011 Bähncke Sød fransk Sennep Fiskefrikadelle-fars Kødpølse og andet kødpålæg (ikke så glad for røget pålæg) Buko smøreost Vin og øl (Cider og andet sodavandssprut, samt kvalitetsspiritus skal dog købes i Systemet) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2011 Hvor kan man købe det i Malmö? Citygross er et godt bud når der skal handles kød Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2011 Mayonaisse Kærgården Rugbrød (Kondi karl) Der er det sku bare ikke lykkedes at finde noget herovre der dur på samme måde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2011 Planter! Priserner er helt vilde i Sverige. Købte oliventræer i Lyngby til 185 d.kr. sidste år. Halvt så store træer kostede 498 i Sverige på Plantagen. Brugsen har lige nu citronplanter til 178. Så dem i går i Burlöv til 598!!! 1 lille Calanchoe koster 30 s, kr. her. 3 stk. for 30 d.kr. i Danmark. (har til gengæld lige købt 1 par sommer støvler og 3 par sko for ialt 800 svenske i Scoreett... Der kan DK bare ikke være med) Køber også stearinlys i Danmark. Især de store. Og servietter. Ikke engang i öb kan man finde billige lys og servietter. Tak for tippet om kattegrus. Den havde jeg overset. Det er vildt dyrt her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2011 Planter! Priserner er helt vilde i Sverige. Købte oliventræer i Lyngby til 185 d.kr. sidste år. Halvt så store træer kostede 498 i Sverige på Plantagen. Nu valgte du også en af de dyreste planteskoler i Sverige. Plantagen er generelt meget dyre. Selv købte jeg sidste år et oliventræ hos Vellinge Blomman til 198 SEK (ca. 1m høj), så det var da en rimelig pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites