Jump to content
koustrup

Hvad vil du kun købe i Danmark....

Recommended Posts

God point! Specielt med Statoil medarbejder rabat som kun virker i DK:th2:
Gives den rabat på listeprisen eller udsalgsprisen? Jeg har et Statoil-kort gennem DJØF, og dér gives rabatten (55 øre/l) på listeprisen, og det er ikke meget værd i disse "krigstider"... :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gives den rabat på listeprisen eller udsalgsprisen? Jeg har et Statoil-kort gennem DJØF' date=' og dér gives rabatten (55 øre/l) på listeprisen, og det er ikke meget værd i disse "krigstider"... :thumbdown[/quote'] Hvad vil du helst have? 'krigstider' eller 55 øre/l ? :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Faxe Kondi som mange andre... pt. på tilbud i 2L i Pendler-Netto ved lufthavnen!!! Diesel på personale standerne (Indkøbsforeningen for alle ansatte i CPH). Kakao til varmt vand. Kattegrus!!! Som koster ca. 5-10 gange så meget hérovre! Nyt køkken snart, der kan man spare i snit 5-7000SEK på at købe i DK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Gives den rabat på listeprisen eller udsalgsprisen? Jeg har et Statoil-kort gennem DJØF, og dér gives rabatten (55 øre/l) på listeprisen, og det er ikke meget værd i disse "krigstider"...
Man kan typisk høste mellem 0,90 og 1,10 danske kroner i rabat pr liter, hvis man har en firmaaftale med Statoil. På benzin ydes der typisk 0,35 kr pr liter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan typisk høste mellem 0' date='90 og 1,10 danske kroner i rabat pr liter, hvis man har en firmaaftale med Statoil. På benzin ydes der typisk 0,35 kr pr liter...[/quote'] Men det kræver også et halvstort kundegrundlag. @Homer, Det er på udsalgsprisen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rugbrød købes KUN i DK! Jeg kan ikke snuppe det lort man kan få i SE, det smager alt sammen af det samme sødemiddel, og rugbrød skal bare ikke smage sødt :sick: (Ja, og jeg ved godt at Netto i Malmö har dansk rugbrød, men udvalget er bare ikke godt nok, samt at holdbarheden ofte er noget kortere end rugbrød hentet i DK). Ost (skæreost) købes KUN i DK! Det tørre lort man får i SE, det er bare ikke noget for mig :sick: Ellers er der vist ikke så meget mere at nævne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Rugbrød købes KUN i DK! Jeg kan ikke snuppe det lort man kan få i SE' date=' det smager alt sammen af det samme sødemiddel, og rugbrød skal bare ikke smage sødt :sick: (Ja, og jeg ved godt at Netto i Malmö har dansk rugbrød, men udvalget er bare ikke godt nok, samt at holdbarheden ofte er noget kortere end rugbrød hentet i DK).[/quote'] Hvis du nu ville inkludere Limhamn i Bunkeflostrand lokalforum, så ville du måske vide at både ICA Malmborgs og ICA MAXI på VH har dansk Schulstad rugbrød, i optil flere varianter. Helt alm usødet og endog i samme indpakning som "vi" kender. Desuden sælger ICA MAXI hjemmebagt DANSK rugbrød....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som djøf medlem har du Xtrafordele

Jeg vil helst have rabat på udsalgsprisen!! :laugh:
Hej Homer Har du overvejet at supplere dit djøf Statoil kort med et djøf Shell-kort. Der får du 18 øre pr. liter på pumpeprisen - dvs. når der er ekstrem priskrig bruger du Shell kortet og ellers bruger du Statoilkortet i Danmark... Med venlig hilsen Ole Kristensen (ansat af Xtrakortet)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Homer Har du overvejet at supplere dit djøf Statoil kort med et djøf Shell-kort. Der får du 18 øre pr. liter på pumpeprisen - dvs. når der er ekstrem priskrig bruger du Shell kortet og ellers bruger du Statoilkortet i Danmark... Med venlig hilsen Ole Kristensen (ansat af Xtrakortet)
Ja, men de var ikke til at hugge eller stikke i da jeg søgte - de ville have at jeg skulle have bopæl i Danmark, ellers kunne jeg rende og hoppe!! :thumbdown Statoil var ligeglad!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' men de var ikke til at hugge eller stikke i da jeg søgte - de ville have at jeg skulle have bopæl i Danmark, ellers kunne jeg rende og hoppe!! :thumbdown Statoil var ligeglad![/quote'] Øv øv Vi må forsøge at lave en aftale som også du kan have glæde af... Men som djøf medlem har du også mulighed for at få en aftale gennem LIC - her får du dog kun 15 øre hos Q8... LIC har så vidt jeg ved medlemmer på begge sider...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du nu ville inkludere Limhamn i Bunkeflostrand lokalforum' date=' så ville du måske vide at både ICA Malmborgs og ICA MAXI på VH har dansk Schulstad rugbrød, i optil flere varianter. Helt alm usødet og endog i samme indpakning som "vi" kender. Desuden sælger ICA MAXI hjemmebagt DANSK rugbrød....[/quote'] Men til hvilken pris? (vel +10 kr. i forhold til de danske priser :rolleye:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber faktisk marinerede sild i DK - ICA's er desværre ikke på niveua :( Og sildene køber jeg i rigelig mængde, når jeg alligevel er inde for at hente øl og vin. Da jeg kører på benzin, købes den med rabat hos Preem - kortet har jeg fra MM / Porsche...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Planter! Priserner er helt vilde i Sverige. Købte oliventræer i Lyngby til 185 d.kr. sidste år. Halvt så store træer kostede 498 i Sverige på Plantagen. Brugsen har lige nu citronplanter til 178. Så dem i går i Burlöv til 598!!! 1 lille Calanchoe koster 30 s, kr. her. 3 stk. for 30 d.kr. i Danmark. (har til gengæld lige købt 1 par sommer støvler og 3 par sko for ialt 800 svenske i Scoreett... Der kan DK bare ikke være med) Køber også stearinlys i Danmark. Især de store. Og servietter. Ikke engang i öb kan man finde billige lys og servietter. Tak for tippet om kattegrus. Den havde jeg overset. Det er vildt dyrt her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Planter! Priserner er helt vilde i Sverige. Købte oliventræer i Lyngby til 185 d.kr. sidste år. Halvt så store træer kostede 498 i Sverige på Plantagen.
Nu valgte du også en af de dyreste planteskoler i Sverige. Plantagen er generelt meget dyre. Selv købte jeg sidste år et oliventræ hos Vellinge Blomman til 198 SEK (ca. 1m høj), så det var da en rimelig pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites