ZeNi 10 Anmeld indhold Skrevet October 15, 2006 Jeg har fået Kockum Fritid på søndag 12:00 (den 22 oktober) Hvem har lyst til at spille? Prisen for hallen er SEK 335 samt 15,- pr deltager som ikke er medlem af Kockum men sådan har det altid været. Ideelt antal er 12, men lad os se hvor langt vi når denne gang. Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2006 Jeg er på:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2006 Jeg er klar! Nice :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2006 Jeg er med:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2006 jeg er på, nice klaret der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2006 super, så mangler vi bare det andet hold (minimum 5 mand mere) Men kanon at se I er friske. Hvis det fortsætter sådan, bliver vi jo for mange, så max antal vil være ved de første 14 tilmeldte. Husk kontanter samt kom i god tid, da parkering i Västre Hamnen kan være svært men MAXI er en mulighed. Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2006 Jeg kan ikke på søndag Skal spille sidste udendørs kamp i Danmark Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2006 Jeg kan ikke på søndag Skal spille sidste udendørs kamp i Danmark Har aldrig forstået det med at skrive at man ikke kan:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2006 Har aldrig forstået det med at skrive at man ikke kan:) Det er fordi, Morten ved, at jeg normalt altid kan men ikke denne gang ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Sørme nok om ikke min tur til Jylland i weekenden er aflyst. Så jeg er klar! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Holm*Star 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2006 Det lyder godt, jeg er frisk. :new: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Super 7 mand . . kom nu bare 3 til i det mindste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Allan C 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Jeg er også klar :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 jubiii så bliver der i hvert fald noget, nu er vi 4 mod 4, så jeg må se om jeg kan støve 2 mere op når jeg kommer hjem. zeni lynge toft Thomas Thygesen spinner Holm Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 >Hey jeg er også klar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Hvad er addressen på hallen, så GPS'eren kan finde det i morgen middag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Gider I have en svensker med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2006 Hvad er addressen på hallen' date=' så GPS'eren kan finde det i morgen middag?[/quote'] Jeg tror det er her, vi skal mødes: Kockum Fritid Västra Varvsgatan 8 200 72 Malmö uden at være sikker. Det er i hvertfald dér, jeg kører hen ;) Ses i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2006 Gider I have en svensker med? Ja naturligvis:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2006 Jeg er med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites