thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet October 10, 2006 Lørdag mødes nogle stykker hjemme hos mig for at hygge-drikke.. nogen tager i byen og nogen gør ikke.. Indtil videre er der positivt tilsagn fra: AJ Claus Molnartos(efter 20) Kamini +1-2 RuneL et par svenske gutter og tøser Thn Mrode Og der er jo stadig plads til flere :-) Så hvis du/i er friske på at møde nogle sunddebattere og evt. gå i byen så mød op på min adresse lørdag kl.20 og fremefter. Hilsen Thygesen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Jeg kunne måske godt finde på at dukke op, det kommer dog an på, hvad der sker efter vores oprykningskamp i fodbold. Vi vandt 3-1 på hjemmebane og klarer vi den ude, så ved jeg ikke, hvad de skøre svenskere finder på :th2: Men jeg vender tilbage, når jeg ved mere. Edit: jeg kan ikke, der bliver afslutningsfest i fodboldklubben. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Jeg vil da egentlig gerne på "måske" listen indtil videre. Skal lige finde ud af noget hurtigst mulig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 jeg er frisk på at få sat ansigter på folk herindefra, og møde dem igen som jeg allerede har ansigter på, men må desværre have det tilgode - denne weekend afsat til istandsættelse og næste til flytning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2006 Jeg vil da egentlig gerne på "måske" listen indtil videre. Skal lige finde ud af noget hurtigst mulig Har du fundet ud af noget? Kommer du forbi? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2006 Ja det har jeg netop i dag.. Jeg kommer da :-)) er klar på et par bajere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2006 Adressen: Tornfalksgatan 1C, 21650 Malmö dørkode 1326 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites