Admin 12 Anmeld indhold Skrevet October 9, 2006 Så er debatten flyttet til Servage. Samtidigt er softwaren blevet opdateret. Alle input vedrørende performance for serveren og den nye software er velkomne i denne tråd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2006 *pyh* Har jo haft abstinenser hele dagen... Nåmen, jeg mangler altså et billede - den der 'Multi Quote This Message'. Ville bare sige det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 *pyh* Har jo haft abstinenser hele dagen... Nåmen, jeg mangler altså et billede - den der 'Multi Quote This Message'. Ville bare sige det... Du har ret. Der mange en mappe med billeder. De er ikke med i pakken :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Jeg synes godt jeg kan mærke der er en forbedret responstid. Tak til alle jer dygtige administratorer for jeres store, og altid tilstedeværende arbejdsindsats - klap jer selv på skulderen. Jeg er nu også glad for, at flytningen er vel overstået, man savner jo de daglige kick fra den Sund'e debat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Rent faktisk ser det ud til at performe rigtigt godt steen. Lidt mere hastighed er der bestemt, der er vist vild fart på de servere. Man kan godt se forskellen, da smurftown humpede lidt..... Nu afventer jeg lige til alle kommer på igen, og når du og GIO og sæføli` mig selv mener det kører stabilt, så køber jeg også en hosting hos dem. Så bruger jeg naturligtvis din kundekode, så du får lidt "spons" eller benefit ud af det. Men lad os se hvorledes det performer med oppetid. Surftown så jo umiddelbart ok ud, men jeg har tit opdaget de har været nede i længere tid. Jeg har en Smurftown PRO, og selv om de sagde en upgrade til det ville hjælpe dig, betyder det ikke at de kørte mere stabilt, overhovedet ikke. Det ville bare give dem penge, det er jo garanteret den samme server. Hvorledes ser deres webstatestik m.v. ud, er det ok eller hvad? Arhhh... det her er jo en fornøjelse..... indtil videre....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Hvad betyder "multi qoute"??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Så er debatten flyttet til Servage. Samtidigt er softwaren blevet opdateret. Alle input vedrørende performance for serveren og den nye software er velkomne i denne tråd. Hvad betyder "multi qoute"??? At du kan quote flere på en gang. Ret smart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Det kører sgu da bare super, gj Steen (og servage) ! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Ja, respekt til alt det arbejde I ligger i debatten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Rent faktisk ser det ud til at performe rigtigt godt steen. Lidt mere hastighed er der bestemt' date= der er vist vild fart på de servere. Man kan godt se forskellen, da smurftown humpede lidt..... Nu afventer jeg lige til alle kommer på igen, og når du og GIO og sæføli` mig selv mener det kører stabilt, så køber jeg også en hosting hos dem. Så bruger jeg naturligtvis din kundekode, så du får lidt "spons" eller benefit ud af det. Men lad os se hvorledes det performer med oppetid. Surftown så jo umiddelbart ok ud, men jeg har tit opdaget de har været nede i længere tid. Jeg har en Smurftown PRO, og selv om de sagde en upgrade til det ville hjælpe dig, betyder det ikke at de kørte mere stabilt, overhovedet ikke. Det ville bare give dem penge, det er jo garanteret den samme server. Hvorledes ser deres webstatestik m.v. ud, er det ok eller hvad? Den er ikke så avanceret, men den gør hvad den skal. Jeg er tilfreds med den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Nu har jeg talt med flere (via MSN) som stadig ikke se debatten. De får samme forside som før "Debatten er ved at blive flyttet... blahblahblah" De har forsøgt at slette cache'en, cookies og lign... Nogle andre ideer til hvad de skal gøre ?? Jeg har iøvrigt selv samme problem på min pc derhjemme, hvorimod det fungere fint på jobbet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Nu har jeg talt med flere (via MSN) som stadig ikke se debatten. De får samme forside som før "Debatten er ved at blive flyttet... blahblahblah" De har forsøgt at slette cache'en, cookies og lign... Nogle andre ideer til hvad de skal gøre ?? Jeg har iøvrigt selv samme problem på min pc derhjemme, hvorimod det fungere fint på jobbet. Ditto her! ... og også en tak til folkene bag - godt gået, folkens! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Nu har jeg talt med flere (via MSN) som stadig ikke se debatten. De får samme forside som før "Debatten er ved at blive flyttet... blahblahblah" De har forsøgt at slette cache'en, cookies og lign... Nogle andre ideer til hvad de skal gøre ?? Jeg har iøvrigt selv samme problem på min pc derhjemme, hvorimod det fungere fint på jobbet. Den har jeg også fået indtil nu, men mon ikke det er de forskellige DNS servere, som skal opdatere sig selv rundt omkring i verden. Det plejer at tage 24-48 timer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Nu har jeg talt med flere (via MSN) som stadig ikke se debatten. De får samme forside som før "Debatten er ved at blive flyttet... blahblahblah" De har forsøgt at slette cache'en, cookies og lign... Nogle andre ideer til hvad de skal gøre ?? Jeg har iøvrigt selv samme problem på min pc derhjemme, hvorimod det fungere fint på jobbet. Det er fordi DNS ikke opdateres lige hurtigt alle steder. Den skal nok komme til "a city near you" snart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Jeg fatter ikke en skid af DNS osv.. Men det er weird at det virker, og så virker det ikke den næste time, så virker det, men nej så virker det ikke, så virker det pludselig, nåh nej så virker det ikke igen-igen-igen-igen...! Burde det ikke være sådan, at det ikke virker indtil DNS-what-ever er opdateret, og så virker det upåklageligt derefter? I hvert fald virker det ikke her ret ofte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Her hos mig skal jeg bare ikke skrive www foran adressen længere. Nu holder det med http:// Hvis jeg skriver www - så kommer jeg frem til skiltet hvor der står at debatten flyttes... Kan det passe? Steen..? Dvs. det gør det jo her - hehe :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Det er fordi DNS ikke opdateres lige hurtigt alle steder. Den skal nok komme til "a city near you" snart. Også tak til de flittige bagmænd herfra. Opdagede min afhængighed af siden her midt i jeres flytning af den :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Her hos mig skal jeg bare ikke skrive www foran adressen længere. Nu holder det med http:// Hvis jeg skriver www - så kommer jeg frem til skiltet hvor der står at debatten flyttes... Kan det passe? Steen..? Dvs. det gør det jo her - hehe :) Winnie Det var vist kun i gamle dage (ca. to år og der over siden), at den hed noget med www ;) EDIT: det jeg mente er, at den har heddet http://debat.sunddebat.com i snart to år :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Det var vist kun i gamle dage (ca. to år og der over siden)' date=' at den hed noget med www ;)[/quote'] Det kan nu stadig bruges www.sunddebat.com eller debat.sunddebat.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Det var vist kun i gamle dage (ca. to år og der over siden)' date=' at den hed noget med www ;)[/quote'] Ha ha ha... jeg ved godt at 3xW er temmelig passé, men her hos mig har det da aldrig virket blot at skrive http:// før... EDIT: (kan forresten ikke helt garantere at min påstand er 100% da jeg jo aldrig har haft behov for at teste det - det virkede jo med www) - he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Det kan nu stadig bruges www.sunddebat.com eller debat.sunddebat.com Tak MC... nemlig :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 EDIT: det jeg mente er, at den har heddet http://debat.sunddebat.com i snart to år :th2: Men...jeg kan godt huske da adressen blev ændret fra sunddebat.com til debat.sunddebat.com - men jeg har jo bare haft den liggende i min browser, så jeg har brugt adressen http://www.debat.sunddebat.com indtil i dag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Men...jeg kan godt huske da adressen blev ændret fra sunddebat.com til debat.sunddebat.com - men jeg har jo bare haft den liggende i min browser' date=' så jeg har brugt adressen www'>http://www.debat.sunddebat.com indtil i dag... Folk der bruger www.sunddebat.com kan af og til opleve at debatten er nede, derfor skal man huske at den rette adresse er http://debat.sunddebat.com :) Mere om dette kan man læse her: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=4064 Men det var vist en anden sag.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Men...jeg kan godt huske da adressen blev ændret fra sunddebat.com til debat.sunddebat.com - men jeg har jo bare haft den liggende i min browser' date=' så jeg har brugt adressen [url']http://www.debat.sunddebat.com indtil i dag... Den var jeg ikke klar over. Det har aldrig været meningen at man skulle bruge www foran debat.sunddebat.com. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 I'm back!!!!! da da da dam:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites