Jump to content
Admin

Ny hilsen fra Smurftown

Recommended Posts

Heller ikke øresundsdebatten kunne de klare: --- Bäste Steen Elm, Vi har sänt ett erbjudande på uppgradering till dig, då vår serverstatistik har visat ett extraordinärt högt resursförbruk för ditt webbhotell med användarnamn: steenman. Resursförbruket påverkar andra Surftown användare negativt, vilket vi naturligtvis inte kan acceptera. Vi rekommenderar därför att du snabbast möjligt uppgraderar ditt webbhotell, så att du får fler resurser tillgängligt. Om du inte önskar uppgradera är vi tvungna att säga upp ditt webbhotell. Ditt webbhotell kommer i så fall att bli stängt per den 2006-11-05. Surftown erbjuder kreditering av det resterande i förskott betalda abonnemanget, förutsatt att du skickar oss ditt IBAN kontonummer, samt bankens namn, adress och SWIFT kod inom 60 dagar. Surftown Support ----------- Amatørforetagende :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

De kan jo godt klare det, men det kræver du opgraderer til version Pro..... Er der noget galt i det????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De kan jo godt klare det, men det kræver du opgraderer til version Pro..... Er der noget galt i det????
Hvis man annoncerer med fri trafik, kan det ikke nytte noget at man beklager sig over en side med ca. 800 besøgende dagligt. Det meste trafik er endda tekst. Der er også noget galt med at annoncere med Fri trafik til 9 kr om måneden og kræve at man betaler 119,- om måneden for denne ydelse. Så er det jo ikke fordi det er urimeligt meget trafik. Bare nok til at de skal presse flere penge ud af een.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hvad med at henvende dig til forbrugerstyrelsen om dette???

Hvis man annoncerer med fri trafik, kan det ikke nytte noget at man beklager sig over en side med ca. 800 besøgende dagligt. Det meste trafik er endda tekst. Der er også noget galt med at annoncere med Fri trafik til 9 kr om måneden og kræve at man betaler 119,- om måneden for denne ydelse. Så er det jo ikke fordi det er urimeligt meget trafik. Bare nok til at de skal presse flere penge ud af een.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad med at henvende dig til forbrugerstyrelsen om dette???
Jeg har sådan set foreslået at konsumentverket kiggede nærmere på disse "fri trafik" tilbud, men de var rimeligt ligeglade. Jeg synes det ville være mere reelt at sætte en rigtig trafikgrænse som mange af de seriøse udbydere gør, istedet for dette fup. Man har jo ikke en reel chance for at vurdere om ens site kan hostes eller ej på denne måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan som jeg forstår det er det ikke trafikken som er problemet, men derimod resource-forbruget på selve serveren. For at kunne tilbyde et webhotel til 9,- om måneden vil de jo gerne smide så mange kunder på hver server som muligt (har hørt rygter om op imod 500), så når en kunde bruger mange resourcer generer det jo de andre kunder. I dette tilfælde (med vBulletin) er det sikkert CPU-resourcer. Hver gang en side vises skal den jo genereres dynamisk, hvilket jo er mere krævende end bare at smide en statisk html-side afsted. Jeg håber da også du laver lidt mere end 9,- (og endda også 119,-) på de google-annoncer i toppen - jeg klikker i hvert tit på dem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sådan som jeg forstår det er det ikke trafikken som er problemet, men derimod resource-forbruget på selve serveren. For at kunne tilbyde et webhotel til 9,- om måneden vil de jo gerne smide så mange kunder på hver server som muligt (har hørt rygter om op imod 500), så når en kunde bruger mange resourcer generer det jo de andre kunder. I dette tilfælde (med vBulletin) er det sikkert CPU-resourcer. Hver gang en side vises skal den jo genereres dynamisk, hvilket jo er mere krævende end bare at smide en statisk html-side afsted. Jeg håber da også du laver lidt mere end 9,- (og endda også 119,-) på de google-annoncer i toppen - jeg klikker i hvert tit på dem...
Det har ikke så meget at gøre med hvad jeg har råd til at betale, men at Surftown ikke holder hvad de lover. Jeg synes det er uærlig markedsføring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Jeg troede du kørte en PRO som jeg gør. Jeg gider ikke surftown mere, de er ok hvis man har mindre behov, men at sidde en aften hvor man har travlt med at få oprettet et subdomæne..... så er der ordenlig ingen respons fra kontrolpanelet, og deres statestik er taget ud af drift. Her efter en time må jeg erkende det bare ikke bliver i aften, men den time er spildt. Tilbage sidde man blindt tilbage end en dyr PRO løsning der ikke er PRO. Det er bare ikke godt nok. Flytter inden for den næste måned hele skidtet over til Servage.......... og sparer det halve faktisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det har ikke så meget at gøre med hvad jeg har råd til at betale' date=' men at Surftown ikke holder hvad de lover. Jeg synes det er uærlig markedsføring.[/quote'] Jamen de har da ikke lovet dig uendelige resourcer?! :confused: De har lovet dig fri trafik - og derfor brokker de sig heller ikke over trafikken, men resourceforbruget... Men forstå mig nu ret - jeg siger ikke SurfTown er et pisse godt firma der altid holder hvad de lover og yder kanon service - det kender jeg intet til, da jeg aldrig har benyttet dem. Men man skal jo også være realistisk - man får jo ikke alverden for 9,- om måneden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Så har jeg også været igennem deres mølle.....2 gange pga en fil med en film af min nye bil..... Lagt ud på et bilsite i dk...... Fatsvage bøsserøve...... :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites