Jump to content
bluee

Underligt - Länsförsäkringar

Recommended Posts

Jeg skulle til at forny min bil forsikring og så shopper jeg rundt på de forskellige sites for hvem der nu er billigst. Her finder jeg Länsförsäkringar da jeg allerede har indboforsikring der. Online får jeg et tilbud på 8172 SEK. Men et par dage efter får jeg försäkringsbrevet og heri skriver de 12820 SEK uden at nævne noget. Meget underligt - nogen der har været ude for det samme? De skal selvfølgelig have et opkald på Mandag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skulle til at forny min bil forsikring og så shopper jeg rundt på de forskellige sites for hvem der nu er billigst. Her finder jeg Länsförsäkringar da jeg allerede har indboforsikring der. Online får jeg et tilbud på 8172 SEK. Men et par dage efter får jeg försäkringsbrevet og heri skriver de 12820 SEK uden at nævne noget. Meget underligt - nogen der har været ude for det samme? De skal selvfølgelig have et opkald på Mandag.
Jeg har været ude for det samme. Fandt en pris på nettet, der var væsentligt lavere, end hvad jeg betalte. Läns ændrede for det pågældende halvår, så det var med tilbagevirkende kraft. Ingen problemer - bortset fra det sædvanlige e-mail-sløvsind, som de lige skulle hjælpes over. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, den var vi også ude for - ringede endda og fik en pris på 4400, og så kom der en regning på det dobbelte. Så ringede jeg igen, og så var det fordi man havde glemt at skrive kørekortets årstal ind - og så var den i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites