bluee 10 Anmeld indhold Skrevet October 6, 2006 Jeg skulle til at forny min bil forsikring og så shopper jeg rundt på de forskellige sites for hvem der nu er billigst. Her finder jeg Länsförsäkringar da jeg allerede har indboforsikring der. Online får jeg et tilbud på 8172 SEK. Men et par dage efter får jeg försäkringsbrevet og heri skriver de 12820 SEK uden at nævne noget. Meget underligt - nogen der har været ude for det samme? De skal selvfølgelig have et opkald på Mandag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Jeg skulle til at forny min bil forsikring og så shopper jeg rundt på de forskellige sites for hvem der nu er billigst. Her finder jeg Länsförsäkringar da jeg allerede har indboforsikring der. Online får jeg et tilbud på 8172 SEK. Men et par dage efter får jeg försäkringsbrevet og heri skriver de 12820 SEK uden at nævne noget. Meget underligt - nogen der har været ude for det samme? De skal selvfølgelig have et opkald på Mandag. Jeg har været ude for det samme. Fandt en pris på nettet, der var væsentligt lavere, end hvad jeg betalte. Läns ændrede for det pågældende halvår, så det var med tilbagevirkende kraft. Ingen problemer - bortset fra det sædvanlige e-mail-sløvsind, som de lige skulle hjælpes over. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 fordi de har tjekket dig i kørekort databasen ;-) ingen registrering, dyr forsikring :-) Gå ned med en kopi af dit kørekort :-) så bliver den billigere :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakob F 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Også mig..! Jeps..! Den var jeg også ude for... Det var bare at fortælle dem at de tog fejl, så var den i vinkel. Jeg mener også det hjalp da jeg sagde at jeg havde haft kørekort i mange år..! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2006 Jep, den var vi også ude for - ringede endda og fik en pris på 4400, og så kom der en regning på det dobbelte. Så ringede jeg igen, og så var det fordi man havde glemt at skrive kørekortets årstal ind - og så var den i orden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites