Jump to content
BS

Hvad laver du?

Recommended Posts

Hejsa, Unix Systems Engineer (ISP/telco-branchen). Har først lige fået oprettet mig herinde i dag, selv om kæresten og jeg nu har boet i Oxie i præcist et år. Hun er i øvrigt lærer på Amager Fælled Skole, og vi er begge meget glade for at bo i det svenske. Frederik Dannemare

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bygningsingeniør i en dansk entreprenørvirksomhed. Er lige nu udstationeret i Nordnorge, hvor vi er ved et bygge et gasanlæg for Statoil. Har ikke så god en ordning som visse andre her på debatten - arbejder 19 dage og 10 dage fri. Og har svært ved at lære svensk, når man er dansk og arbejder i Norge :confused::rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg er på jagt efter en fin titel jeg kan skrive på' date=' men det er som om fredags(s)tilstanden er sat ind....:love2:[/quote'] Så fik jeg styr på det:) Starter som Business Consultant for et IT firma i den finansielle sektor 1. december.. hvad jeg skal lave??.. spørg mig igen til April så kan det være jeg har fået 100% klarhed over det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rudetoning af de foreste er ikke lovligt. Dog er der vist ligesom i DK nogen regler med at hvis der kommer X antal 6 lys igennem så må man godt= næsten ingen toning. Opret en ny tråd om det da de færeste vil lede herinde efter sådan et spørgsmål:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blev af en eller anden grund nysgerrig over hvad i laver på jobbet? En del af jer faste har man en god ide om hvad laver og alligevel ikke. Vil så starte med mig selv og fortælle, Jeg kører tankbil for Statoil, primært indre København. Det bedste af det hele er det kun er 3 dage om ugen:th2:
Kan man tappe et par liter billigt ??????? :love2: :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er fra første november sammen med konen nu officielt bosat i Sverige og flytter snart vores skrammel over også. Jeg arbejder i et software firma i Birkerød der hedder Danware Data hvor jeg arbejder (alt for meget) som salgsingeniør og jeg fiser rundt i europa og resten af verden hvor jeg prøver på at lyde som om jeg ved hvad jeg taler om :laugh: Vi fik i onsdags nøglerne til vores lejlighed, og jeg hentede vores allerførste bil nogensinde, en fantastisk Fabia 1,9 TDI og vi glæder os rigtig meget til at flytte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Head of Human Ressouce Development Administration Denmark i Nordea. Nå ja, eller også bare gruppeleder og ansat i Nordeas udd. afdeling hvor jeg leder administrationen og underviser intern på personlige kurser og lederkurser. Fruen sidder i PFA pension med mæglerrådgivning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad laver du? Jeg arbejder som Indkøber i Statoil A/S og har gjort det siden 27. marts 2006 Før det, sad jeg i kundeservice i 6 år, også i Statoil. Det er jeg dog glad for jeg ikke gør mere. Men jeg kan fortælle, at jeg bestemt ikke keder mig på arbejdet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg arbejder i Bella Center som Halassistent(det er os der bygger udstillingerne op) på 4 år. Det er da sejt at I kun er 4 år om at bygge udstillinger op :laugh: Jeg har netop opsagt min stilling som International ABC/M consulent og starter egen firma istedet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg har netop opsagt min stilling som International ABC/M consulent og starter egen firma istedet
Ah, nu synes jeg der er gået inflation i de titler... siden hvornår er skolelærer blevet til International ABC Konsulent???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites