BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2006 siden hvornår er skolelærer blevet til International ABC Konsulent???FASAG!!! :laugh: Vidste heller ikke man kunne være selvstændig skolelære :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2006 jeg er interweb entrepreneur, og er gået igang med nogle nye domæne brokering idéer (.com's) - ret nørdet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SÅH. 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2006 Ja jeg er enig med dig Moerke, der er godt nok nogle flotte titler imellem ! Er det derfor de uddanner sig så lang tid, så de ved hvad deres titel står for om nogle skulle spørge :) Nå ja jeg er operation Manager and supervisor of a dieselpowered Dutch 18 wheeler...... eller på vestjydsk : lastbilchauffør. God weekend herfra Lindeborg :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PRESTIGE AUTO 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Holdda op det er da ikke helt forkert det med at kloge Danskere flytter til Sverige... rimmeligt højt nivaeu herinde!! Jeg sælger Eksklusiv biler i Vellinge :th2: Ring når i skal ha ny bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Quality Supervisor I GLS(kurer firma)............... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Quality Supervisor I GLS(kurer firma)...............*ahh*...GLS - The Only Trustworthy Parcel-service Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 *ahh*...GLS - The Only Trustworthy Parcel-service Det er da godt at vi har en mere tilfreds kunde.....................:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hdkf 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 jeg sejler som kok hos DFDS og har gjort det i 5 år.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Holdda op det er da ikke helt forkert det med at kloge Danskere flytter til Sverige... rimmeligt højt nivaeu herinde!! Jeg sælger Eksklusiv biler i Vellinge :th2: Ring når i skal ha ny bil. Nu er det mange gange sådan (i hvert fald i den finansielle sektor), at hvis man ikke kan give folk mere i løn, så giver man dem en finere titel i stedet for. Så det kan godt snyde en hel del.;) På den anden side hører det dog nok til sjældenhederne at rengøringsassistenterne hiver de 7-cifrede årsløninger hjem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 rengøringsassisterne Altså en Key Account Wacuum Operating Manager:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Nu er det mange gange sådan (i hvert fald i den finansielle sektor), at hvis man ikke kan give folk mere i løn, så giver man dem en finere titel i stedet for. Så det kan godt snyde en hel del.;) hmm.. vidste ikke det var den finansielle sektor jeg arbejdede i.. Har lige fået en ny finere titel og intet ekstra i lønposen foreløbigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 hmm.. vidste ikke det var den finansielle sektor jeg arbejdede i.. Har lige fået en ny finere titel og intet ekstra i lønposen foreløbigt Hi hi sucker:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Hi hi sucker:p Det er jo alligevel også velgørenhedsarbejde jeg laver.. så tilfredsheden i at hjælpe rige mennesker spare penge i skat på være belønning nok i sig selv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Det er jo alligevel også velgørenhedsarbejde jeg laver.. så tilfredsheden i at hjælpe rige mennesker spare penge i skat på være belønning nok i sig selv :rolleyes:/QUOTE] LOL:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Faldt lige over denne tråd og vil da oz være med....:D Synes godt nok det vildt hvor mange der laver IT relaterede ting.... Men jeg tror at jeg er den første der repræsentere mit fag. Jeg er selvstændig murer, har et lille firma med et par ansatte og vi går og laver super lækre badeværelser, forskellige mosaik opgaver har bl.a. lavet en del af Mad & Vin i Magasin og Taxfree shop i lufthavnen...:D Er godt nok blevet overrasket over hvor ringe kvaliteten er på de svenske badeværelser.... :sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Er godt nok blevet overrasket over hvor ringe kvaliteten er på de svenske badeværelser.... :sick: Er du da imponeret over husets øvrige rum ? Hvad siger du så til de store, flotte murstensmønstrede husfacader? Meget der ligner mursten (efter cirka 1980) er i virkeligheden beton. Det må da være hårdt for en murer at se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Nu har der vist ikke været en elektronikmekaniker på banen endnu? Hermed gjort. Arbejder i Holte Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2006 Er du da imponeret over husets øvrige rum ? Hvad siger du så til de store, flotte murstensmønstrede husfacader? Meget der ligner mursten (efter cirka 1980) er i virkeligheden beton. Det må da være hårdt for en murer at se Nej!! Man kan vist uden at genere nogen alt for meget sige at deres generelle håndværks kvalitet er noget under hvad vi er forvente med i danmark. Jeg gloede lidt første gang vi var ude og kigge på det rækkehus vi lige har købt. Panelerne er sat op, så jeg tror at min 6 årige datter kunne gøre det bedre. En kap/gerings sav er åbenbart ikke noget man bruger i sverige. tapet der enten overlapper med 5-10 cm eller 2-3 cm fra hinanden!!!! Og hva helvede sker der med deres gulve???? Tror sq at jeg kommer til at fragte nogle byggematerialer over den bro. Men hva fanden... så har man jo også noget at lave når man kommer hjem...:th2: Lige nu griner jeg dog mest af det.... vi glæder os nemlig som små børn til at flytte derover i løbet af foråret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2006 Nej!! Man kan vist uden at genere nogen alt for meget sige at deres generelle håndværks kvalitet er noget under hvad vi er forvente med i danmark. Jeg gloede lidt første gang vi var ude og kigge på det rækkehus vi lige har købt. Panelerne er sat op, så jeg tror at min 6 årige datter kunne gøre det bedre. En kap/gerings sav er åbenbart ikke noget man bruger i sverige. JA! Jeg kunne sgu knapt få sat mine paneler op igen, efter at jeg i min iver for at få malet :o bare huritgt havde fjernet panelerne (og da jeg er kvinde havde jeg selvfölgelig ikke fået noteret mig hvor de sad), men de var så ringe tilskåret, at jeg tänkte, at det måtte väre mig der var idiot (ingen kommentarer), at jeg ikke kunne få dem til at passe sammen igen:rolleyes: Nå, men det var en sidebemärkning... Kan da også fortälle hvad jeg laver så-Jeg fik nemlig en ny fin titel i går: Technical Licentiate, som jeg så kun kan bruge i Sverige, da den ikke findes andre steder. Til gengäld får jeg en smule mere i lön :) Egentlig er jeg også bare biolog og er igang med et Ph.D-projekt om biologisk väkst på pudsede facader -Så hurra for Svenskernes dårlige facader :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2006 Er afdelingsleder i en større dansk elektronikkæde..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2006 Med alle de IT folk her så skulle mit firma (læs der hvor jeg arbejder) måske bare begynde at reklamere herinde, og give en øresundsrabat, målgruppen passer helt ok!! :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
louras 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2006 Jeg arbejder med social-, motorisk-, sproglig- og personlig udvikling. Et job, som indebærer, at jeg har lov til at lege hele dagen, spise go´ (gratis) mad til frokost og eftermiddag og sove til middag i 1 time (med fuld løn!):D MEN et job, som også indebærer, at man kan tåle: grønt snot på tøjet, at sniffe til 7 forskellige bleer inden man finder fisens ejermand og at blive hostet lige op i hovedet:rolleyes: Jeg er pædagog i en vuggestue i Hellerup, og jeg elsker mit job:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annika 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2006 Sekretær for ledelsen i en fagforening + selvstændige projekter som fx praktisk ansvarlig for større arrangementer (topmøder, kongresser m.m.), underviser i interne uddannelser, laver medlemsblad, er web-admin, personaleadministration og meget meget mere. Før det eventmaker/projektmager i et sekretariat der laver aktiviteter for unge under 30, primært kursusplanlægning og underviser. Sidst men ikke mindst cast member i Disneyland Paris (læs slavearbejde til absolut mindstelønnen). Og ja det var herresjovt at sælge popcorn, is, pølser opg hotdogs 8 timer om dagen - men man glædede sig nu mest til fyraften og hvilken fest man nu skulle til :) /Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2006 Ja, så er der os... Mere stud.... 2 x stud. mag... i henholdsvis dansk/ antropologi og medie/ ulandskundskab. Trine er ligestraks på barsel, men har ellers arbejdet i kommunikationsafdelingen i et computerprogram-firma (eller noget) i Kbh. Selv er jeg indtil august kvalitativ assistent i et analysefirma. Efter august vil jeg være kvalitativ konsulent samme sted. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anina 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2006 Kunsthåndværker, arkitekt og indretningsarkitekt = 3 uafhængige uddannelsesforløb. Driver 2 selvstændige virksomheder siden 1986 og agter at fortsætte til jeg skal pensioneres når jeg er omkring de halvfjerds :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites