Soap 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Hvor ser du det.. Der er et eller andet med dine frames, da jeg ikke ser bilannoncen, medmindre man maximerer ruden. Derfor troede jeg den var solgt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Passer en mindre golfbane i hørsholm, og keder mig bestemt ikke med græs der gror som bare fanden og 6 grisepryler der skal holdes i gang.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bmw645 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 HD samt Cand merc aud og revisor i et revisonsfirma i Kbh Ø mvh Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2006 Er der ingen håndværkere herinde!! Det er kun nørder og et par flymekanikere. ;) ;) Hov hov....jeg er ikke nørd og jeg er da en slags håndværker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Hejsa, Unix Systems Engineer (ISP/telco-branchen). Har først lige fået oprettet mig herinde i dag, selv om kæresten og jeg nu har boet i Oxie i præcist et år. Hun er i øvrigt lærer på Amager Fælled Skole, og vi er begge meget glade for at bo i det svenske. Frederik Dannemare Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Bygningsingeniør i en dansk entreprenørvirksomhed. Er lige nu udstationeret i Nordnorge, hvor vi er ved et bygge et gasanlæg for Statoil. Har ikke så god en ordning som visse andre her på debatten - arbejder 19 dage og 10 dage fri. Og har svært ved at lære svensk, når man er dansk og arbejder i Norge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Jeg er sygeplejerske på en gastroenterologisk medicinsk afdeling på Rigshospitalet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Jeg arbejder som Tidsplanlægger og Entrepriseleder ved entreprenørvirksomheden MT Højgaard a/s. Arbejder lige nu på et projekt i Hillerød. Er uddannet civilingeniør fra Aalborg Universitet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Jeg er på jagt efter en fin titel jeg kan skrive på' date=' men det er som om fredags(s)tilstanden er sat ind....[/quote'] Så fik jeg styr på det:) Starter som Business Consultant for et IT firma i den finansielle sektor 1. december.. hvad jeg skal lave??.. spørg mig igen til April så kan det være jeg har fået 100% klarhed over det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Så vil jeg da også være med.... SAP Quality Assurance Manager .... Arbejder på danmarks, til dato, største SAP implementering, omfatter ca. 25.000 brugere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Jeg er kok... Vi skal over og se vores forhåblige nye hus på søndag:) Lige et spørgsmål. Er det lovlige og have tonet de forreste sideruder i Sverige?? Og hvad siger de til chiptuning?? Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Rudetoning af de foreste er ikke lovligt. Dog er der vist ligesom i DK nogen regler med at hvis der kommer X antal 6 lys igennem så må man godt= næsten ingen toning. Opret en ny tråd om det da de færeste vil lede herinde efter sådan et spørgsmål:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
darksaint 0 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Trælast Så må jeg vel også på banen extern sælger på sjælland - er pt. ved en trælastgrossist (det er mig som sørger for at alle håndværkerne på sunddebatten har materialer til deres daglige gøremål). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2006 Arbejder som Business Intelligence konsulent...og til dem der ikke ved hvad det er, så er det noget med IT. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Arbejder som kursusfagssekretær på Det Juridiske Fakultet (og nej, Madsen og JesperSL - jeg modtager ikke bestikkelse:love2: når I skal vælge kursusfag ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Blev af en eller anden grund nysgerrig over hvad i laver på jobbet? En del af jer faste har man en god ide om hvad laver og alligevel ikke. Vil så starte med mig selv og fortælle, Jeg kører tankbil for Statoil, primært indre København. Det bedste af det hele er det kun er 3 dage om ugen:th2: Kan man tappe et par liter billigt ??????? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Arbejder som kursusfagssekretær på Det Juridiske Fakultet (og nej' date=' Madsen og JesperSL - jeg modtager ikke bestikkelse:love2: når I skal vælge kursusfag )[/quote'] Uh, det lyder spændende ;) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2006 Er fra første november sammen med konen nu officielt bosat i Sverige og flytter snart vores skrammel over også. Jeg arbejder i et software firma i Birkerød der hedder Danware Data hvor jeg arbejder (alt for meget) som salgsingeniør og jeg fiser rundt i europa og resten af verden hvor jeg prøver på at lyde som om jeg ved hvad jeg taler om Vi fik i onsdags nøglerne til vores lejlighed, og jeg hentede vores allerførste bil nogensinde, en fantastisk Fabia 1,9 TDI og vi glæder os rigtig meget til at flytte :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2006 Jeg arbejder som IT Tekniker i et softwarehus, som IT supporter ved en ISP samt når tiden er til det som bokseinstruktør i et fitnesscenter...! Hvornår jeg sover?? Aldrig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2006 Head of Human Ressouce Development Administration Denmark i Nordea. Nå ja, eller også bare gruppeleder og ansat i Nordeas udd. afdeling hvor jeg leder administrationen og underviser intern på personlige kurser og lederkurser. Fruen sidder i PFA pension med mæglerrådgivning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Studerende igang med eksamensprojekt for en virksomhed i Søborg... Færdig til marts... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Hvad laver du? Jeg arbejder som Indkøber i Statoil A/S og har gjort det siden 27. marts 2006 Før det, sad jeg i kundeservice i 6 år, også i Statoil. Det er jeg dog glad for jeg ikke gør mere. Men jeg kan fortælle, at jeg bestemt ikke keder mig på arbejdet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2006 Jeg arbejder i Bella Center som Halassistent(det er os der bygger udstillingerne op) på 4 år. Før det arbejdede jeg i 8 år. som kok og tjener rundt om i københavn! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2006 Jeg arbejder i Bella Center som Halassistent(det er os der bygger udstillingerne op) på 4 år. Det er da sejt at I kun er 4 år om at bygge udstillinger op Jeg har netop opsagt min stilling som International ABC/M consulent og starter egen firma istedet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 10, 2006 Jeg har netop opsagt min stilling som International ABC/M consulent og starter egen firma istedet Ah, nu synes jeg der er gået inflation i de titler... siden hvornår er skolelærer blevet til International ABC Konsulent??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites