BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Er netop startet som "gulvkanon" for 1 1/2 md siden hos LSG i lufthavnen.. Hvor sjovt. Jeg var med til at starte LSG op ude på kystvejen. Tastede oplysninger ind over flytyper osv. Kørte siden hen deres scannings system ind og oplærte medarbejderne på told lageret i brugen af systemet. Men det er jo snart et par dage siden :D Har dog stadig min fleece trøje derude fra:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 For en måned siden har jeg skiftet mit job som NNIT's Service Desk koordinator til kundekonsulent i Application Support Team i samme firma. Nu er jeg ansvarlig for Novo Nordisk's og vores andre kundernes forretningskritiske systemer. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Jeg arbejder i Keops's Investment-afdeling, også kaldet Skattesnyd A/S af mine røde venner :) , hvor jeg og analyserer investeringsejendomme vi køber ind og sælger som K/S'er til skatteplagede danskere der trænger til nogle fradrag i topskatten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Også mig :-) Går pt. sygemeldt med piskesmæld - men arbejder ellers hos HI3G (mobil selskabet), med Rentention (fastholdelse af kunder)! Nogle gange noget af et job, men skøn arbejdsplads. God fornøjelse det må da være verdens dårligste job!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Solero 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2006 Jeppe du har ikke tid til at sidde og skrive på dette forum, der er fly det skal være færdige her til morgen. og Peteomagic du kan køre med mig de dage jeg skal på nat. :) hilsen Super planneren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2006 Stakkels Jeppe Stakkels Jeppe. Han får jo snart hel dårlig samvittighed over at blive jaget og skal påtage sig årsagen til at folk bliver forsinkede her til morgen. Men rolig nu Jeppe, selv om din tidligere supersvend jager med dig , er det jo nok bare for sjov. Det er vel stadig sådan at man bare kalkulerer med at det bare er 50 % af de ansatte i SAS der rent faktisk arbejder. Jeg har da aldrig hørt nogen direkte sige: Jeg arbejder i SAS. Nej, folk siger altid : Jeg er ansat i SAS. (Smilie, men kan ikke få sat en sådan ind) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2006 Network Engineer i et amerikansk farmaceut firma. Keder mig næsten aldrig. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Jeg arbejder på et atomkraftværk :D Er tilmed sikkerhedsrepræsentant... arbejder du stadig hjemmefra? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Brand-/Ambulance i Københavns Brandvæsen (som altså IKKE som nogen tror er FALCK) (med dertil hørende lav løn) Joke: FALCK = Foreningen Af Landsdækkende Cirkus Klovne (og det er en joke..... I ka' ta' det) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Hey jeg vil også være med .... Jeg er HR-Konsulent i Kbh. City... men til den første er jeg med i "keder mig"-klubben ... suk:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Uddannet pilot, men arbejder som lærer i den danske folkeskole. Hvis man kan skaffe et dejligt pilot job, så er jeg klar ;-) Det er fint at arbejde i folkeskolen 25 timer om ugen + en masse ferie, men når man nu har en udannelse ville det jo være rart at bruge den. Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Som åbentbart et par andre herinde, figurerer jeg i to kategorier; Pt. ansat i en af lufthavnens mest udskældte personalegrupper, men oprindeligt uddannet indenfor det grafiske, med speciale i billedbehandling og design... Altid godt med en skitzofren arbejdstitel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Nenad Dragic, systemudvikler hos BRFkredit i Lyngby på 5 år. Der må snart være grundlag for at skabe en financial virksomhed med alle de udvikler der er her inden for den financiale verden. Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Er der ingen håndværkere herinde!! Det er kun nørder og et par flymekanikere. ;) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Er der ingen håndværkere herinde!! Det er kun nørder og et par flymekanikere. ;) ;) Hehe jeg tror ellers en tömre, murer eller snedker ville kunne tjene nogle gode summer ved at melde sig herinde. Erfaringerne med gode svenske håndvärkere er vist lidt sparsomme.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Ja for byggebranchen er jo helt død i Danmark og helt umuligt at tjene penge Så man kan jo kun tænke sit over folk ikke skriver sig på. Havde jeg været mekanikker hos Audi havde jeg også holdt mig fra listen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Ja for byggebranchen er jo helt død i Danmark og helt umuligt at tjene penge Så man kan jo kun tænke sit over folk ikke skriver sig på. Havde jeg været mekanikker hos Audi havde jeg også holdt mig fra listen Du har fået solgt Merceren kan jeg se :th2: Er den blevet erstattet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 når jeg ikke lige er på barsel (maj05 - januar 08) er je supervisor på et rejsebureau ... tackyword for ... det er mig der holder booking afdelingen i ørene og mig der tager skraldet når kunder klager Intelligente mennesker keder sig aldrig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Ja for byggebranchen er jo helt død i Danmark og helt umuligt at tjene penge Så man kan jo kun tænke sit over folk ikke skriver sig på. Havde jeg været mekanikker hos Audi havde jeg også holdt mig fra listen tror du misforstod mig, men fair nok. Ja man kan ikke sige det er fordi de ikke har travlt i DK - jeg kender massere af mennesker i branchen, min pointe var bare at der ville väre nok at gå til hvis man ville og EKSTRA penge at tjene her i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Industrioperatør i enzymvirksomhed... før det nogle år i vagtbranchen i kbh/nordsjælland.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 arbejder du stadig hjemmefra? :) Naturligvis - der er gravet et rør fra værket til min private bopæl så jeg kan følge med når noget går galt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gizmo 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Melder mig på listen el-mester uddannet elektriker Alle håndværker vennerne der bor i Sverige har ikke tid til at skrive på nette pt det er højsæson for dem der skal have lavet tag, vinduer og el i diverse huse inden vinter kommer hilsen en håndværker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Naturligvis - der er gravet et rør fra værket til min private bopæl så jeg kan følge med når noget går galt... hehe det er så smart.. meeen pas nu på den der träfugl du har sat til at svarer (Y)es ... Jeg tror ikke den bliver ved med at väre så pålidlig.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Okroner 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Account Manager - i Xtrakortet et fordelskort for Ingeniører og DJØF'ere samt særlige kunder i Lån & Spar Bank. Konen er adjunkt på et lærerseminarie når hun ikke er på barsel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Du har fået solgt Merceren kan jeg se :th2: Er den blevet erstattet? Hvor ser du det. Har aldrig rigtig fået tid til at sætte den til "rigtig" til salg, og derfor står den kun til salg på hjemmeside, og dba.dk fordi jeg lige var inde på siden. Mercedes i Helsingborg ville for nogle måneder siden give 250.000.-sek for den. Og det passede mig ok mht. kursen. Meeen så skulle jeg lige købe en af de andre de havde stående, og det var jeg ikke lige hug på. Men en anden dag får jeg den sat til salg tror du misforstod mig' date=' men fair nok. Ja man kan ikke sige det er fordi de ikke har travlt i DK - jeg kender massere af mennesker i branchen, min pointe var bare at der ville väre nok at gå til hvis man ville og EKSTRA penge at tjene her i Sverige.[/quote'] Nej, misforstod dig ikke. Men den med Audien var da meget sjov når jeg selv skal sige det. Det er ikke muligt at tage fat på arbejdet her i S, med mindre man siger nej til det i firmaets lokalområde. Vi har i det El firma jeg er ansat i fået svensk aut. samt oprettet konto hos leverendør. Smart, jeg kan nu arbejde lige hvor jeg bor. Flere mindre/mellem opgaver som nybygning af huse var allerede klar, til at starte op med. Meeen det er helt umuligt at komme væk fra det byggekaos der er i DK. Og lige så umuligt at få flere folk til at arbejde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites