Jump to content
BS

Hvad laver du?

Recommended Posts

Er netop startet som "gulvkanon" for 1 1/2 md siden hos LSG i lufthavnen..
Hvor sjovt. Jeg var med til at starte LSG op ude på kystvejen. Tastede oplysninger ind over flytyper osv. Kørte siden hen deres scannings system ind og oplærte medarbejderne på told lageret i brugen af systemet. Men det er jo snart et par dage siden :D Har dog stadig min fleece trøje derude fra:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For en måned siden har jeg skiftet mit job som NNIT's Service Desk koordinator til kundekonsulent i Application Support Team i samme firma. Nu er jeg ansvarlig for Novo Nordisk's og vores andre kundernes forretningskritiske systemer. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder i Keops's Investment-afdeling, også kaldet Skattesnyd A/S af mine røde venner :) , hvor jeg og analyserer investeringsejendomme vi køber ind og sælger som K/S'er til skatteplagede danskere der trænger til nogle fradrag i topskatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Også mig :-) Går pt. sygemeldt med piskesmæld - men arbejder ellers hos HI3G (mobil selskabet), med Rentention (fastholdelse af kunder)! Nogle gange noget af et job, men skøn arbejdsplads.
God fornøjelse det må da være verdens dårligste job!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Jeppe Stakkels Jeppe. Han får jo snart hel dårlig samvittighed over at blive jaget og skal påtage sig årsagen til at folk bliver forsinkede her til morgen. Men rolig nu Jeppe, selv om din tidligere supersvend jager med dig , er det jo nok bare for sjov. Det er vel stadig sådan at man bare kalkulerer med at det bare er 50 % af de ansatte i SAS der rent faktisk arbejder. Jeg har da aldrig hørt nogen direkte sige: Jeg arbejder i SAS. Nej, folk siger altid : Jeg er ansat i SAS. (Smilie, men kan ikke få sat en sådan ind)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uddannet pilot, men arbejder som lærer i den danske folkeskole. Hvis man kan skaffe et dejligt pilot job, så er jeg klar ;-) Det er fint at arbejde i folkeskolen 25 timer om ugen + en masse ferie, men når man nu har en udannelse ville det jo være rart at bruge den. Mvh Leon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som åbentbart et par andre herinde, figurerer jeg i to kategorier; Pt. ansat i en af lufthavnens mest udskældte personalegrupper, men oprindeligt uddannet indenfor det grafiske, med speciale i billedbehandling og design... Altid godt med en skitzofren arbejdstitel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Er der ingen håndværkere herinde!! Det er kun nørder og et par flymekanikere. ;) ;)
Hehe jeg tror ellers en tömre, murer eller snedker ville kunne tjene nogle gode summer ved at melde sig herinde. Erfaringerne med gode svenske håndvärkere er vist lidt sparsomme..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja for byggebranchen er jo helt død i Danmark og helt umuligt at tjene penge :rolleye: Så man kan jo kun tænke sit over folk ikke skriver sig på. Havde jeg været mekanikker hos Audi havde jeg også holdt mig fra listen :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja for byggebranchen er jo helt død i Danmark og helt umuligt at tjene penge :rolleye: Så man kan jo kun tænke sit over folk ikke skriver sig på. Havde jeg været mekanikker hos Audi havde jeg også holdt mig fra listen :laugh:
Du har fået solgt Merceren kan jeg se :th2: Er den blevet erstattet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
tror du misforstod mig, men fair nok. Ja man kan ikke sige det er fordi de ikke har travlt i DK - jeg kender massere af mennesker i branchen, min pointe var bare at der ville väre nok at gå til hvis man ville og EKSTRA penge at tjene her i Sverige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Melder mig på listen el-mester uddannet elektriker Alle håndværker vennerne der bor i Sverige har ikke tid til at skrive på nette pt det er højsæson for dem der skal have lavet tag, vinduer og el i diverse huse inden vinter kommer hilsen en håndværker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Naturligvis - der er gravet et rør fra værket til min private bopæl så jeg kan følge med når noget går galt... :laugh:
hehe det er så smart.. meeen pas nu på den der träfugl du har sat til at svarer (Y)es ... Jeg tror ikke den bliver ved med at väre så pålidlig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har fået solgt Merceren kan jeg se :th2: Er den blevet erstattet?
Hvor ser du det. Har aldrig rigtig fået tid til at sætte den til "rigtig" til salg, og derfor står den kun til salg på hjemmeside, og dba.dk fordi jeg lige var inde på siden. Mercedes i Helsingborg ville for nogle måneder siden give 250.000.-sek for den. Og det passede mig ok mht. kursen. Meeen så skulle jeg lige købe en af de andre de havde stående, og det var jeg ikke lige hug på. Men en anden dag får jeg den sat til salg :thumbup:
tror du misforstod mig' date=' men fair nok. Ja man kan ikke sige det er fordi de ikke har travlt i DK - jeg kender massere af mennesker i branchen, min pointe var bare at der ville väre nok at gå til hvis man ville og EKSTRA penge at tjene her i Sverige.[/quote'] Nej, misforstod dig ikke. Men den med Audien var da meget sjov når jeg selv skal sige det. Det er ikke muligt at tage fat på arbejdet her i S, med mindre man siger nej til det i firmaets lokalområde. Vi har i det El firma jeg er ansat i fået svensk aut. samt oprettet konto hos leverendør. Smart, jeg kan nu arbejde lige hvor jeg bor. Flere mindre/mellem opgaver som nybygning af huse var allerede klar, til at starte op med. Meeen det er helt umuligt at komme væk fra det byggekaos der er i DK. Og lige så umuligt at få flere folk til at arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites