Jump to content
BS

Hvad laver du?

Recommended Posts

Arbejder med IT, implementeringsprojekter, datawarehouse/analyse og andet teknisk i dette lille fine firma: http://www.expenture.com/ som deler mig med http://www.travelpooleurope.com. Så er der nogen af jer der er et sted hvor der er brug for en outsourcet og komplet løsning til rejse- og bilagsafregning - så sig endelig til. Komplet travel mangement kan vi også så det er bare med at holde sig til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige være den der poste senest... Arbejder for Topnordic som SR arbejsleder for DSB. Jeg laver sikkerhedsplaner for det arbejde vi udfører for DSB på stationer og ved jernbanen, vi laver også jernbanesikkerhedsplaner for andre firmarer. Vores afdeling lever bl.a. tele/data og elinstallitioner for DSB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yah right...! Til Februar er det da 2 år siden jeg blev udlært.... Er det Peter Knudsen.........??????? Troede sgu ikke du boede i SE mere...
min lille bornholmske ven, nu ikke alt det tlf snakkeri på firmaet regning :laugh: Yes det er super svenden her. Vi får vores nye lejlighed her den 23-nov, så der bor jeg i sverige igen. Hvor bor du henne så??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arbejder også 7dage og så 7dage fri' date=' den fri uge er guld værd.:th2:[/quote'] Kan kun være enig! Jeg arbejder dog kun 6 dage for at få 7 dage fri, i streg:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Civilingeniør hos Vattenfall. Bygger nyt kraftværk på Refshaleøen. Der skal jo varmt vand til Ritt's billige boliger på kløvermarken. Fritidsbeskæftigelse: Dreje ulovligt til højre op ad Amager Strandvej :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rekord? Jeg er leder af en skole med bøvhoveder - drenge i 14-17 års alderen - som jeg holder meget af. Pendler dagligt 402 km på 4. og sidste år. Er forelsket og deri ligger forklaringen på de 402 km. Bor på Ivø midt i Ivøsøen med gratis færge til 21 biler hvert 20. minut mellem 04 og 24, og i de næste 4 timer 1 færge i timen. Bliver frivillig pensionist til januar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er netop startet som "gulvkanon" for 1 1/2 md siden hos LSG i lufthavnen.. Efter 10 år som prof. fotograf/webdesigner/grafiker med lidt for svingende indkomst, er jeg startet forfra igen igen først som vagt på kbh´s universitet i 3 års tid og nu i cateringbranchen.. oh well, hvad det kære barn ikke tvinger en ud i ! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites