larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Arbejder med IT, implementeringsprojekter, datawarehouse/analyse og andet teknisk i dette lille fine firma: http://www.expenture.com/ som deler mig med http://www.travelpooleurope.com. Så er der nogen af jer der er et sted hvor der er brug for en outsourcet og komplet løsning til rejse- og bilagsafregning - så sig endelig til. Komplet travel mangement kan vi også så det er bare med at holde sig til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Merethe 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Første Stud. melder sig på banen. Studerer Cand.IT med lidt ekstra indtjening i form af studenterjob i shippingbranchen... Fra Januar 7 mdr. arbejde (praktik) i USA........:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Jeg har eget firma der sælger smykker til guldsmede rundt i Sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Jeg er flymekaniker i SAS i Kastrup lufthavn. Jeg arbejder 7 dage og har 7 dage fri. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Jeg er flymekaniker i SAS i Kastrup lufthavn. Jeg arbejder 7 dage og har 7 dage fri. :th2: Jeppe du er da stadig lærling ??? :D Hilsen din svend. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 flytekniker i sas, arbejder mest med Airbus 330 og 340. Men kan da også pille lidt ved vores MD80. Arbejder også 7dage og så 7dage fri, den fri uge er guld værd.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 System Administrator på TV 2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Vil lige være den der poste senest... Arbejder for Topnordic som SR arbejsleder for DSB. Jeg laver sikkerhedsplaner for det arbejde vi udfører for DSB på stationer og ved jernbanen, vi laver også jernbanesikkerhedsplaner for andre firmarer. Vores afdeling lever bl.a. tele/data og elinstallitioner for DSB. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Jeppe du er da stadig lærling ??? Hilsen din svend. Yah right...! Til Februar er det da 2 år siden jeg blev udlært.... Er det Peter Knudsen.........??????? Troede sgu ikke du boede i SE mere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Yah right...! Til Februar er det da 2 år siden jeg blev udlært.... Er det Peter Knudsen.........??????? Troede sgu ikke du boede i SE mere... min lille bornholmske ven, nu ikke alt det tlf snakkeri på firmaet regning Yes det er super svenden her. Vi får vores nye lejlighed her den 23-nov, så der bor jeg i sverige igen. Hvor bor du henne så?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JesperSL 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Hejsa, stud.jur, arbejder hos UPS, brokerage. mvh, Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Arbejder også 7dage og så 7dage fri' date=' den fri uge er guld værd.:th2:[/quote'] Kan kun være enig! Jeg arbejder dog kun 6 dage for at få 7 dage fri, i streg:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Jeg er engelsk uddannet grafisk designer og kører eget firma. Jeg arbejder med alt fra design til nettet, over markedsføringsmaterialer, til magasinlayout. :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NUT´Ztoys 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Hvad laver du i Sterling ? Jeg er værktøjsafdelingen. Kom med over fra det "gamle" Sterling da vi blev lagt sammen med Maersk Air. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Er jurist - arbejder med Øresundsintegration i Københavns Kommune (og der er jo ligesom nok at tage fat på) men pt. på barsel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Civilingeniør hos Vattenfall. Bygger nyt kraftværk på Refshaleøen. Der skal jo varmt vand til Ritt's billige boliger på kløvermarken. Fritidsbeskæftigelse: Dreje ulovligt til højre op ad Amager Strandvej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 ... også stud.jur. Og for at gøre det hele værre, så er min bedre halvdel med stor sandsynlighed kommende pansersvin :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dansken 0 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Jeg er daglig leder i en mindre underafdeling i A.P. Møller koncernen... (Butikschef i Netto) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 en celle i Ishøj ?? What?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Rekord? Jeg er leder af en skole med bøvhoveder - drenge i 14-17 års alderen - som jeg holder meget af. Pendler dagligt 402 km på 4. og sidste år. Er forelsket og deri ligger forklaringen på de 402 km. Bor på Ivø midt i Ivøsøen med gratis færge til 21 biler hvert 20. minut mellem 04 og 24, og i de næste 4 timer 1 færge i timen. Bliver frivillig pensionist til januar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 .. celler i Ishøj?????? Jeg er salgsassistent i smykke/ur-forretning i Ishøj :) og læser til merkonom ved siden af Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Har mit eget lille firma med kontor på bostaden og på østerbro. Det handler i bund og grund om computere og marketing. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Kan melde mig på banen: Er salgs-koordinator mod den svenske marked på Hempel A/S (malingsfirma) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Også mig :-) Går pt. sygemeldt med piskesmæld - men arbejder ellers hos HI3G (mobil selskabet), med Rentention (fastholdelse af kunder)! Nogle gange noget af et job, men skøn arbejdsplads. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Er netop startet som "gulvkanon" for 1 1/2 md siden hos LSG i lufthavnen.. Efter 10 år som prof. fotograf/webdesigner/grafiker med lidt for svingende indkomst, er jeg startet forfra igen igen først som vagt på kbh´s universitet i 3 års tid og nu i cateringbranchen.. oh well, hvad det kære barn ikke tvinger en ud i ! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites