Jump to content
bluee

Politi ved højresving

Recommended Posts

ja det er ikke alle der har ondt i røven over din lækre bil' date=' tro det eller ej, nogle er fuldstændig ligeglade..[/quote'] I know... Men der er dælme også mange kommenaterer der indikerer det modsatte - nok i særdeleshed når man kommer lidt ud i "provinsen" syntes jeg. Og selvfølgelig er skiltet ikke sat op fordi nogen er misundelige - det er jeg godt klar over. Til gengæld kan og bør mit oprindelige indlæg læses med de ironiske briller, så er det nok mere spiseligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
I know... Men der er dælme også mange kommenaterer der indikerer det modsatte - nok i særdeleshed når man kommer lidt ud i "provinsen" syntes jeg. Og selvfølgelig er skiltet ikke sat op fordi nogen er misundelige - det er jeg godt klar over. Til gengæld kan og bør mit oprindelige indlæg læses med de ironiske briller, så er det nok mere spiseligt.
I alt fairness Lars.. Så læste jeg faktisk slet ikke dit indlæg, men det skal jeg nok lige få gjort =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Crap! Fik min første bøde her i svinget i morges. Kom til at svinge til højre mens der holdt en politibil lige over for - så den først da det var for sent:cry: Kunne det ikke være et ekstra programpunkt for den nye Öresundsborger forening, at arbejde på at få afskaffet det højresving forbudt skilt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

For fanden Claus..... Er du blevet blind herefter nytår????? :lol: Man skal altid lige spejde lidt rundt.... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Crap! Fik min første bøde her i svinget i morges. Kom til at svinge til højre mens der holdt en politibil lige over for - så den først da det var for sent:cry: Kunne det ikke være et ekstra programpunkt for den nye Öresundsborger forening, at arbejde på at få afskaffet det højresving forbudt skilt?
Småkage... Nedtur. Men til de direktørtider, du møder på, så er sandsynligheden for, at citronmånerne er stået op, noget større.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De skulle stå der hver morgen ! Fint for mig hvis de stod der HVER morgen. Så slipper man for at folk svinger der !! Man når ikke over fordi der ofte står en eller anden kegle oppe i døren på sin for at spejde efter politi. Man slipper for at køre næsten op i enden på en eller anden kegle kører frem og så bremser. Blink dog, det gør det ikke mindre ulovligt ! MERE POLITI I HØJRE SVINGET.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er jo også LAAAAANGT vigtigere at fange løsslupne svenske højresvingsgangstere end det at fange alm kriminelle perverse voldsvin med straffeattester så lange som søgesiden på Wikipedia..... Det kan jeg HELT sikkert se fornuften i. :rolleye:

Fint for mig hvis de stod der HVER morgen. Så slipper man for at folk svinger der !! Man når ikke over fordi der ofte står en eller anden kegle oppe i døren på sin for at spejde efter politi. Man slipper for at køre næsten op i enden på en eller anden kegle kører frem og så bremser. Blink dog, det gør det ikke mindre ulovligt ! MERE POLITI I HØJRE SVINGET.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jo også LAAAAANGT vigtigere at fange løsslupne svenske højresvingsgangstere end det at fange alm kriminelle perverse voldsvin med straffeattester så lange som søgesiden på Wikipedia..... Det kan jeg HELT sikkert se fornuften i.
Hold nu op...ikke dén diskussion igen. Jeg tror alle er klar over hjerneblødningen i Tårnby´s trafiklogistik. Men så længe der er højresving forbudt (hvor åndssvagt det end ér), og man alligevel tager chancen...så skal man altså ikke klynke hvis man bliver taget med fingrene i småkage-dåsen. Man kender risikoen - ergo har man også råd til at betale hvis man vælger at tage den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Småkage... Nedtur. Men til de direktørtider' date=' du møder på, så er sandsynligheden for, at citronmånerne er stået op, noget større.[/quote'] Det var faktisk ikke så sent igen - omkring ved 9-tiden. Så der var stadig køkaos i rundkørslen og opad strandvejen. Der var et par biler foran mig som blokerede udsynet så det var ikke til at se politibilen, der holdt i kø i den modkørende bane. Uheldigvis var der også kø opad strandvejen, så den kom til at holde lige bagved mig i køen, og så synes betjentene åbenbart at de burde skrive en bøde. Man kunne godt se at de vægrede sig ldit ved at skulle ud i regnen, og lige skulle diskutere først. De 500 kr. generede mig egentlig ikke så meget, men at det tog et helt kvarter, og at man skulle høre på betjentens forsøg på en moralprædiken var sgu værre. Jeg havde et vigtigt kundemøde, som jeg dog heldigvis nåede alligevel. Jeg går ind for rationel tankegang og overholdelse af lands lov og ret. Men når love og rationalitet konflikter, så lader jeg altså rationel tankegang få højeste prioritet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg går ind for rationel tankegang og overholdelse af lands lov og ret. Men når love og rationalitet konflikter' date=' så lader jeg altså rationel tankegang få højeste prioritet.[/quote'] Specielt når overholdelse af lands lov og ret går ud over én selv! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites