Guest ThomasO Anmeld indhold Skrevet October 4, 2006 Indholdet slettet da jeg gerne vil have slettet min profil og indlæg af admin. Har anmodet om dette ASAP- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Steen med hensyn til hosting er jeg ved at finde alternativer til Surftown. Har fundet en udbyder her' date= hvor jeg kender flere der har hosting. De skulle tilsyneladende holde vand ifølge de danskere jeg har snakket med. Har kun fundet en (amerikaner) på nettet i et forum, der mente de ikke holdte fornuftig hastighed og oppetid på deres databaser. Men det kan jo godt være en konkurrent. Det er værd at overveje, prøv at chekke deres webspace, sevices, pris og især trafik ud. Det er meget unikke tal. Input fra andre med erfaring derfra er yderst velkomment. http://www.servage.net Jeg må sige at det næsten ser for godt ud til at være sandt, men til den pris kan man jo overse et enkelt fejlkøb. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Må sige, at det ser nu godt ud. Kan være jeg skal flytte mit domæne (credde.dk) dertil, når det andet udløber til januar. Men jeg følger lige med her ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Må sige, at det ser nu godt ud. Kan være jeg skal flytte mit domæne (credde.dk) dertil, når det andet udløber til januar. Men jeg følger lige med her ;) Du behøver ikke at vente. Få DNS'en til at page på dit nye webhotel, så vil du i løbet af 24 timer få din traffik rettet mod den nye addresse. Se f.ek.s http://www.gratisdns.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Jeg gider jo ikke begynde at betale før det andet 'abonnement' udløber, det er der ingen grund til jo :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Jeg havde overvejet at lade et af mine domæner flytte derover, og så vurdere det lidt. Så kunne min Surftown PRO og Servage stå lidt op imod hinanden og se hvem der kan fortsætte. Leder lidt efter et oppetids tool, så man kan chekke det ud med noget historik. I stil med http://www.unialert.com bliver det nok. En del folk fra communitiet inde på www.phpfusion.dk er ret glade for det. Det er specielt deres trafik jeg jubler over, deres plads er så omfattende at det næsten er umuligt at fylde op. Nu kommer det sjove. Hvis man bruger en eksisterende abb "kupon kode" når man opretter, så optjener vedkommende vistnok 2 md gratis hosting for at skaffe en kunde og man selv noget mere plads. Hvis nu.... at du Steen og andre er interesserede, burde man lade Steen oprette sig først, for så ved at opgive hans "kupon code" vil vores registreing give Scanianet noget "light sponsorat". Fremfor det bare går ud i den blå luft. En gut har mailet Servage.net, og fået flg svar på nogle ting vedr query limits: Jeg har lige prøvet at skrive til Servage og spørge lidt til deres query limits, da jeg efterhånden støder en del på den grænse hos min nuværende host. Servage svarede: Yes, there is a hourly MySQL query limit of 72000 on databases. Also there is a 37 GB daily transfer limit. 72000 er cirka dobbelt så meget som jeg har idag, men vil 72000 eller det man kan få den forhøjet til (de tilbyder at forhøje den til 100k efter jeg pressede dem lidt) så være nok fremover ???? Mener den gut kører Surftown PRO. Nogen der lige har styr på de der query limit ting? Har vi en DB gut iblandt os? Det er ikke let at finde en ordenlig discounthosting, skal det være rigtigt godt er man næsten nødt til at gå sammen 2-3 stykker og leje en dedikeret server. Men det ligner noget det her. Er andre interesseret i at holde denne tråd varm, og tæske nettet igennem for at finde noget mere info og tilbagemeldinger på servage, måske i forums rundt omkring? Edit: Fandt lige dette her, måske scanianet, med stor trafik kan opnå lidt sponsorat hos dem, eller annoncer ... what ever.... http://www.servage.net/show/?menuHeader=1&menuSub=2&page=other_hightraffic Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2006 Jeg havde overvejet at lade et af mine domæner flytte derover' date= og så vurdere det lidt. Så kunne min Surftown PRO og Servage stå lidt op imod hinanden og se hvem der kan fortsætte. Leder lidt efter et oppetids tool, så man kan chekke det ud med noget historik. I stil med http://www.unialert.com bliver det nok. En del folk fra communitiet inde på www.phpfusion.dk er ret glade for det. Det er specielt deres trafik jeg jubler over, deres plads er så omfattende at det næsten er umuligt at fylde op. Nu kommer det sjove. Hvis man bruger en eksisterende abb "kupon kode" når man opretter, så optjener vedkommende vistnok 2 md gratis hosting for at skaffe en kunde og man selv noget mere plads. Hvis nu.... at du Steen og andre er interesserede, burde man lade Steen oprette sig først, for så ved at opgive hans "kupon code" vil vores registreing give Scanianet noget "light sponsorat". Fremfor det bare går ud i den blå luft. En gut har mailet Servage.net, og fået flg svar på nogle ting vedr query limits: Mener den gut kører Surftown PRO. Nogen der lige har styr på de der query limit ting? Har vi en DB gut iblandt os? Det er ikke let at finde en ordenlig discounthosting, skal det være rigtigt godt er man næsten nødt til at gå sammen 2-3 stykker og leje en dedikeret server. Men det ligner noget det her. Er andre interesseret i at holde denne tråd varm, og tæske nettet igennem for at finde noget mere info og tilbagemeldinger på servage, måske i forums rundt omkring? Edit: Fandt lige dette her, måske scanianet, med stor trafik kan opnå lidt sponsorat hos dem, eller annoncer ... what ever.... http://www.servage.net/show/?menuHeader=1&menuSub=2&page=other_hightraffic Så har jeg oprettet konto med .eu domæne og det hele. Jeg synes stadig at det virker for billigt, men lad os se hvordan det går. Det irriterer mig lidt at det er linux, men jeg må jo se om jeg kan få det til at funke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KimK 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Alene at der er 1110 GB trafik med for den pris er da ok, nogle af de med pro hostere tager gerne op til 500 kr pr 1 GB, så det lyder da godt. Som Steen skriver, næsten for godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Alene at der er 1110 GB trafik med for den pris er da ok, nogle af de med pro hostere tager gerne op til 500 kr pr 1 GB, så det lyder da godt. Som Steen skriver, næsten for godt. Typisk er det jo også fordi de store hosting firmaer og måske lidt mere professionelle hosting firmaer giver garantier på trafikken og på linie kvaliteten, det tror jeg ikke så mange af de mindre og webbaserede gør.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Hvad mener du med det' date= om det er Linux eller et andet OS påvirker da ikke din WWW root overhovedet? Hvis der er en administrations side kommer man jo faktisk ikke rigtigt i berøring med det? Fik du en kupon kode vi kan anvende hvis vi også køber, og har mulighed for at tilgodese scanianet måske? Ser det fornuftigt ud derinde? Der er den lille hage at Unix/Linux ser forskel på store og små bogstaver i filnavne, så man kan risikere at skulle omdøbe en masse filer. Der er det med shmod som jo også skal gøres i linux. Serverstien ser lidt anderledes ud end jeg er vant til. Umiddelbart ser administrations modulet rigtig fornuftigt ud. Jeg er ikke kommet så langt da min upload gav op på halvejen. Det er nok fordi jeg ikke bruger en rigtigt FTP, men windows. Det duer ikke når det er 500+ mb Steen Jeg har fået en kuponkode der hedder:CUST26445 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Fordelen med Linux er at nu kan du have en test version på en USB key, eks uniformserver.com der indeholder både Apache, PHP og MySQL server, og fylder under 30 mb. Har en USB key med mig altid med mit testsite, så kan jeg altid lige rode med ting, hvis jeg skal teste eller give en offline demo. Hvis den kan mappe et W: drev (Virtuel www folder) på PCen så kører den. Se dette screenshot fra min USB key.... 2 PHPfusionsites, apache, PHP, Perl, MySQL ....alles mann... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Jeg er ikke kommet så langt da min upload gav op på halvejen. Det er nok fordi jeg ikke bruger en rigtigt FTP' date=' men windows. Det duer ikke når det er 500+ mb[/quote']Steen.....hvad havde du regnet med!? *sigh* Gratis og godt, så kan jeg anbefale FileZilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Eller CuteFTP.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Eller CuteFTP.... Den købte jeg engang, men desværre kan jeg ikke længere finde den version mit serienummer passer til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Jeg bruger flashfxp -> www.flashfxp.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Jeg bruger flashfxp -> www.flashfxp.comdet gør jeg også selv...men jeg foreslog FileZilla fordi den er gratis ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Så har jeg oprettet konto med .eu domæne og det hele. Jeg synes stadig at det virker for billigt' date=' [/quote'] Det var det så også. Glem Servage. Det kører elendigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Oj... få minutter fra før jeg tegnede et abb. Hvad mener du med elendigt? Er der dårlig båndbredde, eller hvad er problemet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Oj... få minutter fra før jeg tegnede et abb. Hvad mener du med elendigt? Er der dårlig båndbredde, eller hvad er problemet? Ja, vent lige lidt med det. Hveranden gang jeg henter en side får jeg 404 fejl, manglende billeder eller PHP-kode fejl. Jeg synes ikke ligefrem den er hurtig, men Kentucky er jo også langt væk :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2006 Nu er det efterhånden længe siden jeg har fået 404-fejl. Der kan muligvis være tale om nogen DNS opdatering som ikke var helt klar, men jeg synes ikke har været ude for periodiske 404-fejl før. Den er stadig ikke hurtig, men det kan jo være fordi at jeg er vant til at have serveren en meter fra mig, istedet for i kentucky. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2006 Nu er det efterhånden længe siden jeg har fået 404-fejl. Der kan muligvis være tale om nogen DNS opdatering som ikke var helt klar' date=' men jeg synes ikke har været ude for periodiske 404-fejl før. Den er stadig ikke hurtig, men det kan jo være fordi at jeg er vant til at have serveren en meter fra mig, istedet for i kentucky.[/quote']Er det muligt at få lov at "teste" lidt? Smid evt. en PM med den midlertidige adresse...så kan vi jo sammenligne erfaringer efter lidt tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2006 Er det muligt at få lov at "teste" lidt? Smid evt. en PM med den midlertidige adresse...så kan vi jo sammenligne erfaringer efter lidt tid. Jeg kunne ikke få lov at lægge link i ovenstående mail. Prøver igen: http://www.babechart.eu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2006 Jeg kunne ikke få lov at lægge link i ovenstående mail. Prøver igen: http://www.babechart.euEfter lige at have surfet der et par minutter, så er oplevelsen at der er FART på...lækkert! Jeg prøver den lidt i ny og næ, og ser om opfattelsen holder. Ingen 404´s indtil videre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2006 Var lige inde og lure.. Kan det passe af de fleste af billederne på forsiden ikke virker? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2006 Var lige inde og lure.. Kan det passe af de fleste af billederne på forsiden ikke virker? Kun hvis serveren ikke virker ordentligt. Billederne er der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites