thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet October 3, 2006 Ja så er der landskamp på lørdag og jeg vil faktisk gerne ligge lejlighed til en aften der kunne starte forholdsvist tidligt(kl. 16?) med noget Fifa fodbold på PS2 for så at bestille noget mad og se fodbold med øl og hvad der ellers hører til. Derefter kunne man jo overveje om man ville gå i byen, finde en cafe, en bar eller tage hjem og sove. Hvis du er interesseret i at deltage så smid lige en besked her eller kontakt mig på daplaze@hotmail.com. Adressen skriver jeg når vi kommer nærmere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Adressen skriver jeg når vi kommer nærmere. Din adresse står jo i 23% af alle "Arrangementer" trådene, så det er vist ingen overraskelse :D Er du blevet single, siden der er bytur hver fredag/lørdag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 ... Er du blevet single, siden der er bytur hver fredag/lørdag? Man behøver ikke at sparke til folk der allerede ligger ned.. ja det er jeg, desværre.. men så er det jo godt jeg ved hvordan man giver den gaaaaas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Jeg kommer .... jeg skal have revanche i Fifa.... du kan ikke være så heldig to gange..... :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Jeg skal lige lægge en anbefaling ind her. :th2: Hvis ikke det var fordi jeg allerede havde havde lovet at komme til et andet arrangement på den danske side ville jeg selv komme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Jeg skal lige lægge en anbefaling ind her. :th2: Hvis ikke det var fordi jeg allerede havde havde lovet at komme til et andet arrangement på den danske side ville jeg selv komme. Det samme her - nedtur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2006 Nåh men vi bliver da et par stykker og til dem der kommer, så er der altså dørlås på og koden er: 1326.. Der er vist ingen af jer der ikke kender min adresse så ingen grund til at post den igen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites