Jump to content
thygesen

Landskamp Lørdag d. 7 Oktober

Recommended Posts

Ja så er der landskamp på lørdag og jeg vil faktisk gerne ligge lejlighed til en aften der kunne starte forholdsvist tidligt(kl. 16?) med noget Fifa fodbold på PS2 for så at bestille noget mad og se fodbold med øl og hvad der ellers hører til. Derefter kunne man jo overveje om man ville gå i byen, finde en cafe, en bar eller tage hjem og sove. Hvis du er interesseret i at deltage så smid lige en besked her eller kontakt mig på daplaze@hotmail.com. Adressen skriver jeg når vi kommer nærmere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Adressen skriver jeg når vi kommer nærmere.
Din adresse står jo i 23% af alle "Arrangementer" trådene, så det er vist ingen overraskelse :D Er du blevet single, siden der er bytur hver fredag/lørdag? :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... Er du blevet single, siden der er bytur hver fredag/lørdag? :scared:
Man behøver ikke at sparke til folk der allerede ligger ned.. :fight: ja det er jeg, desværre.. men så er det jo godt jeg ved hvordan man giver den gaaaaas :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skal lige lægge en anbefaling ind her. :th2: Hvis ikke det var fordi jeg allerede havde havde lovet at komme til et andet arrangement på den danske side ville jeg selv komme.
Det samme her - nedtur :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites