Jump to content
Homer

Fliselægning

Recommended Posts

Kender en som jeg har gået i klasse med' date= som har eget brolægger firma, og bor her i Sverige. Ikke en jeg snakker med så tit, men jeg kan da lige smutte forbi og høre om han tager jobs herovre?
Gerne... Det ville være fint - og jeg er ikke en af dem der går så nøje op i om jeg får en kvittering, og om arbejdet er udført i fuldmåne...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hiver lige op i en gammel tråd.... Til de af jer der så endte med at få lagt nogle brosten/fliser i jeres indkørsler, hvem endte i med at benytte jer af, og hvad skal man cirkus slippe for at få gjort den slags af en professionel? Svensk oversættelse af søgeord som 'belægningssten', 'brolægger' og 'lægge en indkørsel' hører jeg endvidere gerne om, tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg endte med at bruge en jeg fik anbefalet herinde. Ham der lagde stenene hedder Thomas, og jeg vil nok ikke anbefale ham... Når først han havde fået sine penge, var kommunikationen omkring færdiggørelse ret svær, og der er flere steder det er noget juks han har lavet! Han faktisk ikke huske nøjagtig hvad vi betalte, men mener det var omkring 30.000 SEK for 190 kvm. Det dækkede "klargøring", dvs. frus, sand og planering - og lægning. Fliserne havde vi selv købt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg endte med at bruge en jeg fik anbefalet herinde. Ham der lagde stenene hedder Thomas, og jeg vil nok ikke anbefale ham... Når først han havde fået sine penge, var kommunikationen omkring færdiggørelse ret svær, og der er flere steder det er noget juks han har lavet! Han faktisk ikke huske nøjagtig hvad vi betalte, men mener det var omkring 30.000 SEK for 190 kvm. Det dækkede "klargøring", dvs. frus, sand og planering - og lægning. Fliserne havde vi selv købt.
Super - tak for tilbagemeldingen - skal man mon regne ca. med den dobbelte pris hos en autoriseret lægger med regning og det hele? - eller måske endnu mere? Kan du/i anbefale et godt sted at købe stenene? - evt. brugte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Super - tak for tilbagemeldingen - skal man mon regne ca. med den dobbelte pris hos en autoriseret lægger med regning og det hele? - eller måske endnu mere? Kan du/i anbefale et godt sted at købe stenene? - evt. brugte.
A'hva!!??? Anklager du mig for at få lavet arbejde uautoriseret og uden regning!!??? :laugh: Aner ikke hvad du snakker om!! Jeg købte fliser gennem det firma som byggede vores hus, så ved faktisk ikke alverden om det "åbne" marked...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Svensk oversættelse af søgeord som 'belægningssten'' date=' 'brolægger' og 'lægge en indkørsel' hører jeg endvidere gerne om, tak.[/quote']Brolägning = stensättning, en indkörsel hedder en infart og mht belägningssten tja, får du ikke reklamer? Man kan läre meget af sit Bauhauskatalog:th2:marksten, byasten er noget af det jeg lige kan komme på, min kollega kaldte det for "plattor", da vi snakkede om indkörsler forleden... Håber det kan hjälpe dig lidt på vej:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brolägning = stensättning' date=' en indkörsel hedder en infart og mht belägningssten tja, får du ikke reklamer? Man kan läre meget af sit Bauhauskatalog:th2:marksten, byasten er noget af det jeg lige kan komme på, min kollega kaldte det for "plattor", da vi snakkede om indkörsler forleden... Håber det kan hjälpe dig lidt på vej:)[/quote'] Godt nok, så har jeg ordforrådet til at komme igang med at søge lidt. Reklamer ??? det er noget min kone læser, jeg læser Dostovjevski, Kant, Kirkegaard og den slags ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du stadig søger nogen til at lægge det til en god pris så send evt. en mail til tt-totalbyg@jubii.dk er sikker på de kan lave en god pris, lægge det hurtigt og overholde aftalen både mht tid og pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du stadig søger nogen til at lægge det til en god pris så send evt. en mail til tt-totalbyg@jubii.dk er sikker på de kan lave en god pris' date= lægge det hurtigt og overholde aftalen både mht tid og pris.
Takker, har du noget mere info på virksomheden en blot en mail adresse? Google giver ikke noget og jeg vil gerne lige checke virksomheden inden jeg kontakter dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites