Homer 10 Anmeld indhold Skrevet October 2, 2006 Er der mon nogen der kender en god (udendørs) fliselægger...? Har 200 kvm. jeg skal have lagt inden frosten sætter ind... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 Af de to muligheder er det nok en brolægger. Det drejer sig om at lægge 200 kvm. 40x40 fliser til en terrasse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 Kender en som jeg har gået i klasse med, som har eget brolægger firma, og bor her i Sverige. Ikke en jeg snakker med så tit, men jeg kan da lige smutte forbi og høre om han tager jobs herovre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 Kender en som jeg har gået i klasse med' date= som har eget brolægger firma, og bor her i Sverige. Ikke en jeg snakker med så tit, men jeg kan da lige smutte forbi og høre om han tager jobs herovre? Gerne... Det ville være fint - og jeg er ikke en af dem der går så nøje op i om jeg får en kvittering, og om arbejdet er udført i fuldmåne...;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NUT´Ztoys 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 Homer, jeg har sendt dig en PM. Hilsen Dan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Ok....høre ham lige ad lidt senere idag. Hvis han altså er hjemme:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nig 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Hejsa. Jeg har også brug for at få lagt 150m2 indkørsel. Please send PM. Takker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 Det gør jeg også - vel ca. 130 - 150 kvadratmeter i Blentarp. Pls. PM fra dem der kender nogen eller selv vil påtage sig entreprisen. m.v..h Futz Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2008 Jeg hiver lige op i en gammel tråd.... Til de af jer der så endte med at få lagt nogle brosten/fliser i jeres indkørsler, hvem endte i med at benytte jer af, og hvad skal man cirkus slippe for at få gjort den slags af en professionel? Svensk oversættelse af søgeord som 'belægningssten', 'brolægger' og 'lægge en indkørsel' hører jeg endvidere gerne om, tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2008 Jeg endte med at bruge en jeg fik anbefalet herinde. Ham der lagde stenene hedder Thomas, og jeg vil nok ikke anbefale ham... Når først han havde fået sine penge, var kommunikationen omkring færdiggørelse ret svær, og der er flere steder det er noget juks han har lavet! Han faktisk ikke huske nøjagtig hvad vi betalte, men mener det var omkring 30.000 SEK for 190 kvm. Det dækkede "klargøring", dvs. frus, sand og planering - og lægning. Fliserne havde vi selv købt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2008 Jeg endte med at bruge en jeg fik anbefalet herinde. Ham der lagde stenene hedder Thomas, og jeg vil nok ikke anbefale ham... Når først han havde fået sine penge, var kommunikationen omkring færdiggørelse ret svær, og der er flere steder det er noget juks han har lavet! Han faktisk ikke huske nøjagtig hvad vi betalte, men mener det var omkring 30.000 SEK for 190 kvm. Det dækkede "klargøring", dvs. frus, sand og planering - og lægning. Fliserne havde vi selv købt. Super - tak for tilbagemeldingen - skal man mon regne ca. med den dobbelte pris hos en autoriseret lægger med regning og det hele? - eller måske endnu mere? Kan du/i anbefale et godt sted at købe stenene? - evt. brugte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2008 Super - tak for tilbagemeldingen - skal man mon regne ca. med den dobbelte pris hos en autoriseret lægger med regning og det hele? - eller måske endnu mere? Kan du/i anbefale et godt sted at købe stenene? - evt. brugte. A'hva!!??? Anklager du mig for at få lavet arbejde uautoriseret og uden regning!!??? Aner ikke hvad du snakker om!! Jeg købte fliser gennem det firma som byggede vores hus, så ved faktisk ikke alverden om det "åbne" marked... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Svensk oversættelse af søgeord som 'belægningssten'' date=' 'brolægger' og 'lægge en indkørsel' hører jeg endvidere gerne om, tak.[/quote']Brolägning = stensättning, en indkörsel hedder en infart og mht belägningssten tja, får du ikke reklamer? Man kan läre meget af sit Bauhauskatalog:th2:marksten, byasten er noget af det jeg lige kan komme på, min kollega kaldte det for "plattor", da vi snakkede om indkörsler forleden... Håber det kan hjälpe dig lidt på vej:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Brolägning = stensättning' date=' en indkörsel hedder en infart og mht belägningssten tja, får du ikke reklamer? Man kan läre meget af sit Bauhauskatalog:th2:marksten, byasten er noget af det jeg lige kan komme på, min kollega kaldte det for "plattor", da vi snakkede om indkörsler forleden... Håber det kan hjälpe dig lidt på vej:)[/quote'] Godt nok, så har jeg ordforrådet til at komme igang med at søge lidt. Reklamer ??? det er noget min kone læser, jeg læser Dostovjevski, Kant, Kirkegaard og den slags ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2008 Reklamer ??? det er noget min kone læser' date=' jeg læser Dostovjevski, Kant, Kirkegaard og den slags ;)[/quote']Og det lärer du ikke at lägge fliser og den slags af...;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2008 Super - tak for tilbagemeldingen - skal man mon regne ca. med den dobbelte pris hos en autoriseret lægger med regning og det hele? - eller måske endnu mere? Kan du/i anbefale et godt sted at købe stenene? - evt. brugte. Hvis du stadig søger nogen til at lægge det til en god pris så send evt. en mail til tt-totalbyg@jubii.dk er sikker på de kan lave en god pris, lægge det hurtigt og overholde aftalen både mht tid og pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2008 Hvis du stadig søger nogen til at lægge det til en god pris så send evt. en mail til tt-totalbyg@jubii.dk er sikker på de kan lave en god pris' date= lægge det hurtigt og overholde aftalen både mht tid og pris. Takker, har du noget mere info på virksomheden en blot en mail adresse? Google giver ikke noget og jeg vil gerne lige checke virksomheden inden jeg kontakter dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites