Jette 10 Anmeld indhold Skrevet October 2, 2006 Er der nogle tegn på at de er ved at gå i gang? Der skulle jo komme 3 nye forretninger i centeret:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 Ikke andet end at de er ved at bygge om i ICA......Tror de har oplevet et boom, med alle de nye der er flyttet til området:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 På www.malmo.se's hjemmeside under Limhamn-Bunkeflo står der, at der skal åbne 3 nye butikker, frisør, cafe og .... den sidste har jeg glemt :o Nu var den der: Blomsterbutik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 På www.malmo.se's hjemmeside under Limhamn-Bunkeflo står der' date=' at der skal åbne 3 nye butikker, frisør, cafe og .... den sidste har jeg glemt :o[/quote'] Den sidste skulle være en bager. Det store danske boom, har tilmed gjort at vi så remolade i ica den anden dag jeg var der :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Den sidste skulle være en bager. Det store danske boom, har tilmed gjort at vi så remolade i ica den anden dag jeg var der :-) Stort! Så skal man ikke parallel-importere den selv... Så mangler vi bare at få overbevist svensken om remouladens fortræffeligheder. Så må de gerne for min skyld beholde Falukorv, Kalle's Randiga og alle de andre mærkelige ting de har :p En bager! Hvis de laver noget godt (og groft) brød, så vil jeg stå dernede hver eneste lørdag/søndag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2007 En bager! Hvis de laver noget godt (og groft) brød, så vil jeg stå dernede hver eneste lørdag/søndag - og en søndags Berlinger :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2007 En bager! Hvis de laver noget godt (og groft) brød, så vil jeg stå dernede hver eneste lørdag/søndag Jeg var der nede i går aftes. Der var ikke meget brød tilbage men en del kager. Vi købte til aften kaffen. Det var ok - 25 skr for en flødeskumskage og en fransk vaffel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Bageren i Ängslett centrum Nogen der har prøvet brødet hos bageren her i week-enden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Kager Nogen der har prøvet brødet hos bageren her i week-enden? Har fået kager derfra 2 gange på to dage :) og de var BRANDGO'E kan godt anbefales, skal pøve deres morgenbrød på lørdag,de åbner kl.8 om hverdagen kl.7 Hvis deres brød er som deres kager er der tale om intet mindre end en verdenssensation !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2007 Desværre (efter min vurdering) er det et konditori de har åbnet, og ikke en cafe som jeg håbet. Forskellen? Meeeget gode og godt udvalg i kager/søde sager, ikke så godt udvalg i brød og lignende (men bagelsen smager dog godt!). Og i tillæg - et konditori har kedelig indredning/interiør, hvor en cafe er noget mere moderne.. Men al del - det er et fremskrit at der er kommet noget udover ICA... Forhåbentligvis kommer der en mere avanceret madbutik også med tiden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites