Jump to content
Jette

Ängslätt centeret udbygges...

Recommended Posts

På www.malmo.se's hjemmeside under Limhamn-Bunkeflo står der' date=' at der skal åbne 3 nye butikker, frisør, cafe og .... den sidste har jeg glemt :o[/quote'] Den sidste skulle være en bager. Det store danske boom, har tilmed gjort at vi så remolade i ica den anden dag jeg var der :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den sidste skulle være en bager. Det store danske boom, har tilmed gjort at vi så remolade i ica den anden dag jeg var der :-)
Stort! Så skal man ikke parallel-importere den selv... Så mangler vi bare at få overbevist svensken om remouladens fortræffeligheder. Så må de gerne for min skyld beholde Falukorv, Kalle's Randiga og alle de andre mærkelige ting de har :p En bager! Hvis de laver noget godt (og groft) brød, så vil jeg stå dernede hver eneste lørdag/søndag :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En bager! Hvis de laver noget godt (og groft) brød, så vil jeg stå dernede hver eneste lørdag/søndag :love:
Jeg var der nede i går aftes. Der var ikke meget brød tilbage men en del kager. Vi købte til aften kaffen. Det var ok - 25 skr for en flødeskumskage og en fransk vaffel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo

Kager

Nogen der har prøvet brødet hos bageren her i week-enden?
Har fået kager derfra 2 gange på to dage :) og de var BRANDGO'E kan godt anbefales, skal pøve deres morgenbrød på lørdag,de åbner kl.8 om hverdagen kl.7 Hvis deres brød er som deres kager er der tale om intet mindre end en verdenssensation !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre (efter min vurdering) er det et konditori de har åbnet, og ikke en cafe som jeg håbet. Forskellen? Meeeget gode og godt udvalg i kager/søde sager, ikke så godt udvalg i brød og lignende (men bagelsen smager dog godt!). Og i tillæg - et konditori har kedelig indredning/interiør, hvor en cafe er noget mere moderne.. Men al del - det er et fremskrit at der er kommet noget udover ICA... Forhåbentligvis kommer der en mere avanceret madbutik også med tiden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites