larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2007 DinBil i Lund Er der nogen der ved hvordan de er i Lund? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2007 Ja fik selv finanseret lidt af min Q7, det er ingen problem. Du skal nok fremvise 1 lønseddel og et ansætelses bevis, men så kræver de nok heller ikke mere............:D Off topic. Jeg overvejer at købe en A3'er fra dem og vil lige høre om nogen herfra har fået bilen finanseret gennem dem? Er der nogle problemer og ting man skal huske, fordi man nu arbejder i DK jo...? tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juka 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2007 Mange tak...:th2: Ja fik selv finanseret lidt af min Q7' date=' det er ingen problem. Du skal nok fremvise 1 lønseddel og et ansætelses bevis, men så kræver de nok heller ikke mere............:D[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
markjoergensen 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 ja de er skod service derude og ikke til at hugge og stikke i.. langt under audis. normale standard. de er meget arrogante og ligeglade med om de skal gå glip af en handel for deres dårlige service Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
markjoergensen 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 jo. det er dårlig service de har derude samt for lidt teknisk viden og indsigt. og det med at han ikke kan få andre dæk passer ikke de gider bare ikke fordi de ikke tjener på det. har selv haft købt en Q7 der har bværet hos dem flere gange og da jeg skulle sælge den igen og købe ny kom de med en pris der lå 200.000 under alle andre. på trods af at jeg ville købe ny igen. men dertil skal det siges at alle audi bilever leveres kun med sommerdæk fra fabrikken og vil man have vinterdæk må man selv købe og det kan sagtens lade sig gøre. men det er ganske normal service at montere vinterdæk og det koster hos Audi 595 kr. hvis man selv har dæk med og det er gratis hvis man køber vinterdæk hos dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites