Jump to content
Peteomagic

AUDI Malmø - Dårlig service

Recommended Posts

Ville bare lige hører om der er andre der har dårlig erfaring med Audi i malmø ?? Har bestilt en Audi Q7 og får den midt i december måned, så ville jeg jo gerne have den leveret med vinterdæk på de originale 18" som sidder på, men det kan bare slet ikke lade sig gøre hos dem, nej så skal man købe et helt nyt sæt fælge med vinterdæk på, men da jeg jo gerne vil have 22" på med sommerdæk, så ville jeg jo have et sæt 18" med sommer dæk til overs og det gider man jo ikke. De kan heller ikke bytte om hvis jeg selv kommer med 4 stk vinterdæk, nej for det kan de ikke klare, Så det er bare super skod service. Er der ellers nogen som kende et godt sted man kan få byttet om på sommer og vinterdæk på de 18" fælge som sidder på bilen ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Ja så lige forsent det med dinbil, men så kan folk komme med gode steder hvor man kan få skiftet dæk henne her. Tak.
Ja, Ringservice:) Som værksted er Motorcenter Skurup anbefalelsesværdigt. www.motorcenter.se. Det er autoriserert VW og Audi så det kan være de gider lave en deal for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' Ringservice:) Som værksted er Motorcenter Skurup anbefalelsesværdigt. www.motorcenter.se. Det er autoriserert VW og Audi så det kan være de gider lave en deal for dig.
Ja nu håber jeg jo ikke at min nye bil skal på værksted lige med det samme, :) men gemmer da lige det link da vi også har en golf 4 stc fra 2000, og den skal jo serviceres jævnligt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har pt lige nu skrevet en mail til Audi om hvad det vil koste hvis jeg ikke vil købe bilen hos dem alligevel. Nogen der har erfaring med det ??
Det bør stå i den kontrakt i har indgået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ville bare lige hører om der er andre der har dårlig erfaring med Audi i malmø ?? Har bestilt en Audi Q7 og får den midt i december måned, så ville jeg jo gerne have den leveret med vinterdæk på de originale 18" som sidder på, men det kan bare slet ikke lade sig gøre hos dem, nej så skal man købe et helt nyt sæt fælge med vinterdæk på, men da jeg jo gerne vil have 22" på med sommerdæk, så ville jeg jo have et sæt 18" med sommer dæk til overs og det gider man jo ikke. De kan heller ikke bytte om hvis jeg selv kommer med 4 stk vinterdæk, nej for det kan de ikke klare, Så det er bare super skod service. Er der ellers nogen som kende et godt sted man kan få byttet om på sommer og vinterdæk på de 18" fælge som sidder på bilen ??
Vi kan også godt smide nogle vinter däk på din fine bil :):) Og hvis du ikke har köbt så har vi sikkert et godt tilbud til dig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi kan også godt smide nogle vinter däk på din fine bil :):) Og hvis du ikke har köbt så har vi sikkert et godt tilbud til dig..
Har 4 stk vinterdæk, så der skal bare byttes om på dækkene på fælgene. De 22" som jeg skal have sommerdæk på, blir nok købt i Tyskland, der er sku lidt lidt penge og spare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har 4 stk vinterdæk' date=' så der skal bare byttes om på dækkene på fælgene. De 22" som jeg skal have sommerdæk på, blir nok købt i Tyskland, der er sku lidt lidt penge og spare.[/quote'] Ingen problem.. du kommer bare med dem :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg havde annuleret handlen med det samme.... Gået ind til den sælger der har solgt mig bilen og bedt ham op at stoppe kontrakten skråt op.... Tjek dine klausuler i kontrakten for annulering og køb dig en bil et sted med god service og evnen til at håndtere noget gedigent købmandsskab....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har 4 stk vinterdæk' date=' så der skal bare byttes om på dækkene på fælgene. De 22" som jeg skal have sommerdæk på, blir nok købt i Tyskland, der er sku lidt lidt penge og spare.[/quote'] Drop mig en p.m. hvis du vil have et godt sted i Tyskland at købe dæk - hurtig og pålidelig levering, kanongod service og gode priser... PS! DinBil i Malmö sux bigtime!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Igen briliere Din Bil Syd med skandaløs dårlig service, jeg kan kun igen sige hold jer LANGT væk fra det skod foretagene:scared: Og hvor er det da til grin at de ikke vil skifte dæk på din bil, det er sku da det mest hjernedøde jeg længe har hørt, de skulle da smides i en gummi celle hele banden:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja man bliver sq rystet gang på gang når man hører historier derude fra. Det manglede sqda bare at de kunne klare de dæk. Og hvis ikke så ordner sælgeren det ude i byen. For når en kunder der smider så mange penge i biksen, ja så skal der sq også serviseres. For hvis de skal tjene penge på dig kræver det også du kommer tilbage og får lavet service osv. Mangen til klaphat af en sælger skal man sq lede længe efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har pt lige nu skrevet en mail til Audi om hvad det vil koste hvis jeg ikke vil købe bilen hos dem alligevel. Nogen der har erfaring med det ??
Hvad hedder sælgeren?. Send gerne en PM, hvis du ikke vil ud med det i det "offentlige" rum :) /Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad hedder sælgeren?. Send gerne en PM, hvis du ikke vil ud med det i det "offentlige" rum :) /Søren
Han hedder Johan Wallinder, men har skam også talt med chefen som hedder Lars Göran Andersson, men det gav samme resultat, dog kunne jeg få 15% på et nyt sæt fælge med vinterdæk 15000.- sek skulle jeg af med så, men der sidder jo et par udemærket 18" fælge på, som bare skal vinterdæk på, men det kunne ikke lade sig gøre. Det er bare en OMMÊR.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en dårlig oplevelse Jeg har i sidste uge haft min bil på værksted hos DinBil (VW) i Malmö. Fejlen var/er at den klonker ude fra højre forhjul men i.flg. 2 mekanikere og værkføren skal den sige sådan!!! (Golf 4 R32) Jeg blev lidt overrasket over dette da den jo ikke sagde den lyd da jeg købte den. Jeg satte mig ud i bilen og så at de kun havde kørt 7 kilometer. Da jeg afleverede bilen sagde jeg at den skulle lige køre en mindre tur (mere end 7 kilometer) før fejlen var rigtig tydelig. Nu skal den så på værksted i morgen og IKKE i Malmö.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg har i sidste uge haft min bil på værksted hos DinBil (VW) i Malmö. Fejlen var/er at den klonker ude fra højre forhjul men i.flg. 2 mekanikere og værkføren skal den sige sådan!!! (Golf 4 R32) Jeg blev lidt overrasket over dette da den jo ikke sagde den lyd da jeg købte den. Jeg satte mig ud i bilen og så at de kun havde kørt 7 kilometer. Da jeg afleverede bilen sagde jeg at den skulle lige køre en mindre tur (mere end 7 kilometer) før fejlen var rigtig tydelig. Nu skal den så på værksted i morgen og IKKE i Malmö.
Hmm, jeg tør næsten ikke sige "I told you so".... ring til Skurup 041- 140 170

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...

Hmm' date=' jeg tør næsten ikke sige "I told you so".... ring til Skurup 041- 140 170[/quote'] Bilen er købt hos DinBil i Helsingborg så der skal den op i morgen. Den kom kun til Malmö fordi sælgeren synes at det var lettere for os at afleverer den der....det havde det også været hvis de havde lavet den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bilen er købt hos DinBil i Helsingborg så der skal den op i morgen. Den kom kun til Malmö fordi sælgeren synes at det var lettere for os at afleverer den der....det havde det også været hvis de havde lavet den.
Har selv haft en R32 og selvfølgelig skal den ikke sige sådan, de er da nogle badehætter.:sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bilen er købt hos DinBil i Helsingborg så der skal den op i morgen. Den kom kun til Malmö fordi sælgeren synes at det var lettere for os at afleverer den der....det havde det også været hvis de havde lavet den.
Lyder meget underligt når den ikke har kört mere ,,, Men der er vel garanti på bilen ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites