Jump to content
Gio

Audi R8

Recommended Posts

Ja det koster ikke alverden, når man får ting forærende........ Jeg synes faktisk den skuffer fælt......Det må jeg nok erkende. Den er ikke hurtig, den kan ikke laste noget af betydning og den vækker opsigt..... Så hellere en Carrera GT..... Den kan i det mindste flytte sig lidt.....:)
Nu er det jo ikke alle der har kassen til at köbe en GT... Jeg ville väre glad hvis jeg havde en lille R8 :):) Ps har du solgt din Audi ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nej....Den står da herhjemme...:) Og jeg skal nok gi' lyd fra mig når vi skal på ringen......;) Den har probs i toppen, hvor den laver nedgearinger. Men op til 4500 trækker den som den skal...... Det er bare i toppen den skal justeres.

Ps har du solgt din Audi ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej....Den står da herhjemme...:) Og jeg skal nok gi' lyd fra mig når vi skal på ringen......;) Den har probs i toppen, hvor den laver nedgearinger. Men op til 4500 trækker den som den skal...... Det er bare i toppen den skal justeres.
Det er det samme problem der ville väre med min 996 hvis jeg ville pille den :(:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Den kan trække til 6700, hvor den kører omkring 330km/t..... Men ved ca. 6000 og 280km/t gearer den pludeslig ned i 4 for at finde mere acc....Det har den IKKE godt af..... Men det kan man justere sig ud af, ved hjælp af pedalkipfelt justering..... Problemet er jo så bare at finde en vejstrækning lang og øde nok til at kunne ligge og teste med over 300km/t i længere tid.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den kan trække til 6700, hvor den kører omkring 330km/t..... Men ved ca. 6000 og 280km/t gearer den pludeslig ned i 4 for at finde mere acc....Det har den IKKE godt af..... Men det kan man justere sig ud af, ved hjælp af pedalkipfelt justering..... Problemet er jo så bare at finde en vejstrækning lang og øde nok til at kunne ligge og teste med over 300km/t i længere tid.....
Kan i ikke fix det på et rullefelt ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nej for det kan ikke simulere den belastning der er på transmissionen, som du har ved maks fart......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så en Audi R8 idag ved Persborg station i malmø den lød vildt godt men det var en eller anden ung kælling der kørte den.
Var den lyse grå? Hvis ja, skal jeg da gerne hilse den unge kælling fra dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Se det i øjne' date=' det er fremtiden! Det samme gælder for Ethanol (E85). Koenigsegg er måske heller ikke en rigtig sportsvogn ;)[/quote'] totalt....fremtiden. dyrere at fremstille. og den dejlige lyd af ....traktor, jeg er ved at falde i svime hvér gang - ægte sportsfornemmelse! klart jeg skal have en diesel brænder, alt for lækkert. hvad er det med folk og diesel? jeg kan godt se der er en masse praktiske elementer i at have en diesel bil, men kan folk ikke lade dem som ikke vil have dem...være? der skal godt nok ske nogle alvorlige ting på diesel fronten før jeg lægger mine penge i sådan en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Så har vi med Porsche da et problem...
Nu er der ik' meget sportsvogn over en traktor, hvilket jo var udgangspunktet. Lamborghini kæmper lidt med det fænomen traktorer også ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites