MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Hvordan kører din nye bil? (MB ML AMG) Det kan jeg fortælle... jeg VED den kører fantastisk :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Ja det koster ikke alverden, når man får ting forærende........ Jeg synes faktisk den skuffer fælt......Det må jeg nok erkende. Den er ikke hurtig, den kan ikke laste noget af betydning og den vækker opsigt..... Så hellere en Carrera GT..... Den kan i det mindste flytte sig lidt.....:) Nu er det jo ikke alle der har kassen til at köbe en GT... Jeg ville väre glad hvis jeg havde en lille R8 :):) Ps har du solgt din Audi ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Ps har du solgt din Audi ? Konebil pt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Nej....Den står da herhjemme...:) Og jeg skal nok gi' lyd fra mig når vi skal på ringen......;) Den har probs i toppen, hvor den laver nedgearinger. Men op til 4500 trækker den som den skal...... Det er bare i toppen den skal justeres. Ps har du solgt din Audi ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Men op til 4500 trækker den som den skal...... Surt - det er jo dér, det bliver morsomt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Surt - det er jo dér' date=' det bliver morsomt :)[/quote']Der er vel omkring 8200 at give ud af...men de rammes jo hurtigt, hvis den gearer ned konsekvent ved 4500 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Nej....Den står da herhjemme...:) Og jeg skal nok gi' lyd fra mig når vi skal på ringen......;) Den har probs i toppen, hvor den laver nedgearinger. Men op til 4500 trækker den som den skal...... Det er bare i toppen den skal justeres. Det er det samme problem der ville väre med min 996 hvis jeg ville pille den :(:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Den kan trække til 6700, hvor den kører omkring 330km/t..... Men ved ca. 6000 og 280km/t gearer den pludeslig ned i 4 for at finde mere acc....Det har den IKKE godt af..... Men det kan man justere sig ud af, ved hjælp af pedalkipfelt justering..... Problemet er jo så bare at finde en vejstrækning lang og øde nok til at kunne ligge og teste med over 300km/t i længere tid..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Den kan trække til 6700, hvor den kører omkring 330km/t..... Men ved ca. 6000 og 280km/t gearer den pludeslig ned i 4 for at finde mere acc....Det har den IKKE godt af..... Men det kan man justere sig ud af, ved hjælp af pedalkipfelt justering..... Problemet er jo så bare at finde en vejstrækning lang og øde nok til at kunne ligge og teste med over 300km/t i længere tid..... Kan i ikke fix det på et rullefelt ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Nej for det kan ikke simulere den belastning der er på transmissionen, som du har ved maks fart...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 Nej for det kan ikke simulere den belastning der er på transmissionen' date=' som du har ved maks fart......[/quote'] Så må du finde et rullefelt med bremse i,det brugte vi da jeg arb hos TBA motorsport.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NSK 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Så en Audi R8 idag ved Persborg station i malmø den lød vildt godt men det var en eller anden ung kælling der kørte den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Så en Audi R8 idag ved Persborg station i malmø den lød vildt godt men det var en eller anden ung kælling der kørte den.Ga´ du også hende fingeren? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NSK 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Ga´ du også hende fingeren? hehe nej hun turde godt give den gas imellem lyskrydsene. Men jeg var pænt misundelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Ga´ du også hende fingeren? hehe :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Så en Audi R8 idag ved Persborg station i malmø den lød vildt godt men det var en eller anden ung kælling der kørte den. Var den lyse grå? Hvis ja, skal jeg da gerne hilse den unge kælling fra dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Var den lyse grå? Hvis ja' date=' skal jeg da gerne hilse den unge kælling fra dig.[/quote'] :th2: hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2007 AMS test af R8'eren. Snygg er den ihvertfald. http://www.automotorsport.se/tv/?m=10742 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Så er der R8 diesel POWER. Det nye tag/luftindtag er de sluppet rigtig godt fra. http://germancarscene.com/2008/01/14/in-detail-audi-r8-v12-tdi-concept/#more-5747 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Så er der R8 diesel POWER. Det nye tag/luftindtag er de sluppet rigtig godt fra. http://germancarscene.com/2008/01/14/in-detail-audi-r8-v12-tdi-concept/#more-5747 Dét er punktet, der adskiller ægte sportsvognsbrands fra mængden - rigtige sportsvogne kører ikke med diesel ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 rigtige sportsvogne kører ikke med diesel ;) Se det i øjne, det er fremtiden! Det samme gælder for Ethanol (E85). Koenigsegg er måske heller ikke en rigtig sportsvogn ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scion 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Se det i øjne' date=' det er fremtiden! Det samme gælder for Ethanol (E85). Koenigsegg er måske heller ikke en rigtig sportsvogn ;)[/quote'] totalt....fremtiden. dyrere at fremstille. og den dejlige lyd af ....traktor, jeg er ved at falde i svime hvér gang - ægte sportsfornemmelse! klart jeg skal have en diesel brænder, alt for lækkert. hvad er det med folk og diesel? jeg kan godt se der er en masse praktiske elementer i at have en diesel bil, men kan folk ikke lade dem som ikke vil have dem...være? der skal godt nok ske nogle alvorlige ting på diesel fronten før jeg lægger mine penge i sådan en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Dét er punktet' date=' der adskiller ægte sportsvognsbrands fra mængden - rigtige sportsvogne kører ikke med diesel ;)[/quote'] Så har vi med Porsche da et problem http://de.wikipedia.org/wiki/Porsche_Traktor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 Så har vi med Porsche da et problem... Nu er der ik' meget sportsvogn over en traktor, hvilket jo var udgangspunktet. Lamborghini kæmper lidt med det fænomen traktorer også ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bigmike 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2008 E85 kan da ikke være fremtiden, da det ABSOLUT ikke er miljørigtigt at fremstille....:( Med mindre de kan fremstille det syntetisk..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites