Jump to content
Gio

Audi R8

Recommended Posts

OMG-PONIES! :-P Vuf' er det ikke en diesel, når de nu promoverer det så meget med LeMans n' all? Godt at se der trods alt er nogen hos Audi der kan bevare hovedet koldt..
PT (om ca. 2 år) ligger Audi's "Le Mans" diesel motor kun i en Q7'er. http://www.autobloggreen.com/2006/09/16/audi-q7-the-world-s-most-powerful-diesel-passenger-car/
Det er vel stort set det samme.. det er jo VAG der ejere Lambo :) Vi har lige synet en Lambo idag og Dammm sikken en köremaskine...Klart en drömme bil :)
Specielt i sort.http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=38322

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der står jo at de ikke noget om det er kören eller bilen.. Der er mange der slet ikke kan styre deres biler... Det ser vi på Ringen hvert år desvärre..:(
Hmm... Det der fik mig til at linke til http://www.lambounfall.de/indexe.html var at de mente at det var bilen, da bilisterne enten var erfarene eller racerkørere og at uheldene skete på lige strækninger af motorvej. Sitet synes at fremføre argumentet at nogle lambo'er har haft livsfarlige produktionsfejl, som Lamborghini ikke ville vedkende sig. På den anden side har ingen officiel undersøgelse vist fejl. Det kan derfor godt være at jeg spreder FUD (Fear, Uncertainty and Doubt). I så fald sorry...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige faldet over de første data'er over R8'eren. Kommer til salg sommeren 2007. Længde, bredte & højde: 4431, 1904 og 1252 Vægt: 1558 kg Dæk for & bag: 235/40 R 18 & 285/35 R 18 Motor: V8, 4163 ccm, 309 KW (420 HK) ved 7800/min & 430 NM ved 5500/min Forbrug: 13,6 L/100 KM 0-100 Km/t: 4,6 Topfart:301 Km/t Pris: 104.400,- Euro (i Tyskland) I 2008 kommer 2 nye R8'ere. En med V10'er (Gallardo, S6 & S8) motor på 5,2 L og 500 HK. Samt som cabrio version af V8'eren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er lige faldet over de første data'er over R8'eren. Kommer til salg sommeren 2007. Længde, bredte & højde: 4431, 1904 og 1252 Vægt: 1558 kg Dæk for & bag: 235/40 R 18 & 285/35 R 18 Motor: V8, 4163 ccm, 309 KW (420 HK) ved 7800/min & 430 NM ved 5500/min Forbrug: 13,6 L/100 KM 0-100 Km/t: 4,6 Topfart:301 Km/t Pris: 104.400,- Euro (i Tyskland) I 2008 kommer 2 nye R8'ere. En med V10'er (Gallardo, S6 & S8) motor på 5,2 L og 500 HK. Samt som cabrio version af V8'eren.
Nammenam - jeg er begyndt at spare op!! :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

R8 sighting Jeg så en sort R8 i går uden for Birkerød. Jeg må da indrømme at jeg blev noget overrasket. Og den var modkørende på en vej med mange sving så jeg så den kun hurtigt.... men DAAMNNN.... cool car!! Er der nogen der kender datoerne for at A5 og R8 kommer i butikkerne ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

R8'eren skuffer fælt på motorvej....Der er ikke mget træk i den motor, i forhold til RS6'eren..... Skal ha' alt for mange omdr. inden der sker noget.....Men snor vejen sig, så er den super!!! Ligger godt på vejen......:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Har også læst at R8 ikke har samme køreegenskaber som en Porsche, men anyway det er jo ren "teori-snak" med mindre man kører på bane hver weekend. R8 er enormt opsigtsvækkende og i en fræk farve er den for fed. Desuden kan den også bruges dagligt ligesom Porsche, og PÅ DETTE punkt differenciere den sig positivt i forhold til Ferrari/Lamborghini som er usælgelige, når de har kørt over 50.000km........ Jeg var selv tæt på at købe en Ferrari 360, men den er stort set ubrugelig i hverdagen, og man har konstant dårlig samvittig over kilometerne....... Jeg har et par Ferrari venner som mener ovenstående er "fattigrøvssnak", men de har også henholdvis 4 og 6 biler, så "who cares" mht antal kilometer:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Ja det koster ikke alverden, når man får ting forærende........ Jeg synes faktisk den skuffer fælt......Det må jeg nok erkende. Den er ikke hurtig, den kan ikke laste noget af betydning og den vækker opsigt..... Så hellere en Carrera GT..... Den kan i det mindste flytte sig lidt.....:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes faktisk den skuffer fælt......Det må jeg nok erkende. Den er ikke hurtig' date=' den kan ikke laste noget af betydning og den vækker opsigt.....[/quote'] Det er jo også bare en A4 motor som ligger i den. Klart en Carrera GT er noget federe, men du kan jo koebe 3½ R8'ere for 1 GT'er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Yes !

Jeg ville også 4 gange hellere ha' en Carrera GT......:lol:
Sådan skal det sgu lyde :th2: Hvordan kører din nye bil? (MB ML AMG)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites