Gio 23 Anmeld indhold Skrevet September 29, 2006 OMG....evil ride! - > http://microsites.audi.com/audir8/html/index.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Audii 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 Hell yeah - Men for de penge havde jeg købt en lamborghini :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 Hell yeah - Men for de penge havde jeg købt en lamborghini :)...lad os nu se... P.t. er den pænt sprød - med små designmæssige *hmm*´s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 OMG-PONIES! :-P Vuf' er det ikke en diesel, når de nu promoverer det så meget med LeMans n' all? Godt at se der trods alt er nogen hos Audi der kan bevare hovedet koldt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 Hell yeah - Men for de penge havde jeg købt en lamborghini :) Det er vel stort set det samme.. det er jo VAG der ejere Lambo :) Vi har lige synet en Lambo idag og Dammm sikken en köremaskine...Klart en drömme bil :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 OMG-PONIES! :-P Vuf' er det ikke en diesel, når de nu promoverer det så meget med LeMans n' all? Godt at se der trods alt er nogen hos Audi der kan bevare hovedet koldt.. PT (om ca. 2 år) ligger Audi's "Le Mans" diesel motor kun i en Q7'er. http://www.autobloggreen.com/2006/09/16/audi-q7-the-world-s-most-powerful-diesel-passenger-car/ Det er vel stort set det samme.. det er jo VAG der ejere Lambo :) Vi har lige synet en Lambo idag og Dammm sikken en köremaskine...Klart en drömme bil :) Specielt i sort.http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=38322 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 I'm in LÅÅÅÅÅÅÅVE!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 Vi har lige synet en Lambo idag og Dammm sikken en köremaskine...Klart en drömme bil :) Efter at have læst denne side http://www.lambounfall.de/indexe.html er jeg ikke så tryg ved Lamborghini Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2006 Efter at have læst denne side http://www.lambounfall.de/indexe.html er jeg ikke så tryg ved Lamborghini Der står jo at de ikke noget om det er kören eller bilen.. Der er mange der slet ikke kan styre deres biler... Det ser vi på Ringen hvert år desvärre..:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2006 Der står jo at de ikke noget om det er kören eller bilen.. Der er mange der slet ikke kan styre deres biler... Det ser vi på Ringen hvert år desvärre..:( Hmm... Det der fik mig til at linke til http://www.lambounfall.de/indexe.html var at de mente at det var bilen, da bilisterne enten var erfarene eller racerkørere og at uheldene skete på lige strækninger af motorvej. Sitet synes at fremføre argumentet at nogle lambo'er har haft livsfarlige produktionsfejl, som Lamborghini ikke ville vedkende sig. På den anden side har ingen officiel undersøgelse vist fejl. Det kan derfor godt være at jeg spreder FUD (Fear, Uncertainty and Doubt). I så fald sorry... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 PT (om ca. 2 år) ligger Audi's "Le Mans" diesel motor kun i en Q7'er. http://www.autobloggreen.com/2006/09/16/audi-q7-the-world-s-most-powerful-diesel-passenger-car/ Darn, _den_ glæder jeg mig til at se! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Er lige faldet over de første data'er over R8'eren. Kommer til salg sommeren 2007. Længde, bredte & højde: 4431, 1904 og 1252 Vægt: 1558 kg Dæk for & bag: 235/40 R 18 & 285/35 R 18 Motor: V8, 4163 ccm, 309 KW (420 HK) ved 7800/min & 430 NM ved 5500/min Forbrug: 13,6 L/100 KM 0-100 Km/t: 4,6 Topfart:301 Km/t Pris: 104.400,- Euro (i Tyskland) I 2008 kommer 2 nye R8'ere. En med V10'er (Gallardo, S6 & S8) motor på 5,2 L og 500 HK. Samt som cabrio version af V8'eren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2006 Er lige faldet over de første data'er over R8'eren. Kommer til salg sommeren 2007. Længde, bredte & højde: 4431, 1904 og 1252 Vægt: 1558 kg Dæk for & bag: 235/40 R 18 & 285/35 R 18 Motor: V8, 4163 ccm, 309 KW (420 HK) ved 7800/min & 430 NM ved 5500/min Forbrug: 13,6 L/100 KM 0-100 Km/t: 4,6 Topfart:301 Km/t Pris: 104.400,- Euro (i Tyskland) I 2008 kommer 2 nye R8'ere. En med V10'er (Gallardo, S6 & S8) motor på 5,2 L og 500 HK. Samt som cabrio version af V8'eren. Nammenam - jeg er begyndt at spare op!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 Nammenam - jeg er begyndt at spare op!! Ditto. Heldigvis koster den kun 130K US$ herover og da den først kommer i slutningen af 2007 burde det være muligt at sparer op. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2007 R8 sighting Jeg så en sort R8 i går uden for Birkerød. Jeg må da indrømme at jeg blev noget overrasket. Og den var modkørende på en vej med mange sving så jeg så den kun hurtigt.... men DAAMNNN.... cool car!! Er der nogen der kender datoerne for at A5 og R8 kommer i butikkerne ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2007 Er der nogen der kender datoerne for at A5 og R8 kommer i butikkerne ? Begger biler samt S5'eren står allerede hos Audi i Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2007 Er der nogen der kender datoerne for at A5 og R8 kommer i butikkerne ? A5 havde premiere hos de svenske forhandlere i sidste weekend... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 23, 2007 R8'eren skuffer fælt på motorvej....Der er ikke mget træk i den motor, i forhold til RS6'eren..... Skal ha' alt for mange omdr. inden der sker noget.....Men snor vejen sig, så er den super!!! Ligger godt på vejen......:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret June 29, 2007 Har også læst at R8 ikke har samme køreegenskaber som en Porsche, men anyway det er jo ren "teori-snak" med mindre man kører på bane hver weekend. R8 er enormt opsigtsvækkende og i en fræk farve er den for fed. Desuden kan den også bruges dagligt ligesom Porsche, og PÅ DETTE punkt differenciere den sig positivt i forhold til Ferrari/Lamborghini som er usælgelige, når de har kørt over 50.000km........ Jeg var selv tæt på at købe en Ferrari 360, men den er stort set ubrugelig i hverdagen, og man har konstant dårlig samvittig over kilometerne....... Jeg har et par Ferrari venner som mener ovenstående er "fattigrøvssnak", men de har også henholdvis 4 og 6 biler, så "who cares" mht antal kilometer:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2007 PÅ DETTE punkt differenciere den sig positivt i forhold til Ferrari/Lamborghini som er usælgelige' date=' når de har kørt over 50.000km........[/quote'] Eller hvad med en Toyota??? De ved ihverfald hvad holdbarhed er. http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=54976 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Så har Tom K fået en ny firmabil. http://germancarscene.com/2007/07/04/kristensen-receives-audi-r8/#more-4236 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Ja det koster ikke alverden, når man får ting forærende........ Jeg synes faktisk den skuffer fælt......Det må jeg nok erkende. Den er ikke hurtig, den kan ikke laste noget af betydning og den vækker opsigt..... Så hellere en Carrera GT..... Den kan i det mindste flytte sig lidt.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Jeg synes faktisk den skuffer fælt......Det må jeg nok erkende. Den er ikke hurtig' date=' den kan ikke laste noget af betydning og den vækker opsigt.....[/quote'] Det er jo også bare en A4 motor som ligger i den. Klart en Carrera GT er noget federe, men du kan jo koebe 3½ R8'ere for 1 GT'er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Jeg ville også 4 gange hellere ha' en Carrera GT...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Yes ! Jeg ville også 4 gange hellere ha' en Carrera GT...... Sådan skal det sgu lyde :th2: Hvordan kører din nye bil? (MB ML AMG) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites