thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet September 26, 2006 Hej alle, er der nogen der er friske på at have lidt förfest hjemme hos mig, for så at tage i byen et eller andet sted(eller flere måske) fredag og/eller lørdag? Msn mig: daplaze@hotmail.com og skriv også gerne lige herinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Hej alle, er der nogen der er friske på at have lidt förfest hjemme hos mig, for så at tage i byen et eller andet sted(eller flere måske) fredag og/eller lørdag? Msn mig: daplaze@hotmail.com og skriv også gerne lige herinde.Velkommen tilbage fra Phillipinerne ...og STRAKS skal du vække branderten til live igen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Hej alle, er der nogen der er friske på at have lidt förfest hjemme hos mig, for så at tage i byen et eller andet sted(eller flere måske) fredag og/eller lørdag? Msn mig: daplaze@hotmail.com og skriv også gerne lige herinde. Jeg kunne godt fristes til en mindre bytur fredag... skal kunne køre fra S til DK lørdag indenfor et rimeligt tidspunkt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Yup.... Jeg er også klar til fredag...... U name the place, I drink the beer..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Jamen det lyder godt.. indtil videre er vi altså 3.. stedet er for mig ligegyldigt.. mere eller mindre vil jeg lige sige.. så det kan vi jo altid aftale.. Jeg bor Tornfalksgatan 1C, 21560 Malmö altså lidt uden for centrum.. er der en der bor tættere som vi kan starte hos ellers kan vi sagtens være hos mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Tidspunktet finder vi ud af.... Har du evt playstation??? Så kan vi tage lidt Colin McRae....Dem der taber drikker............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Ja jeg har playstation.. men jeg har ikke colin.. tror jeg ikke.. men god ide... jeg kan nu også et par drikke spil ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Hej alle, er der nogen der er friske på at have lidt förfest hjemme hos mig, for så at tage i byen et eller andet sted(eller flere måske) fredag og/eller lørdag? Såfremt at vi når at komme på plads (altså bare får rykket tingene) - er vi også frisk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Så tager jeg bare McRae med hvis det er ..Ja jeg har playstation.. men jeg har ikke colin.. tror jeg ikke.. men god ide... jeg kan nu også et par drikke spil ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Hey Martin. Jeg er frisk på lørdag. Spørgsmålet er så bare om du har energien til to dage i træk :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2006 Hey AJ.. Ja energien er der.. spørgsmålet er om pengepungen er der :-) Nej spøg til side.. indtil videre er jeg frisk, men da jeg har en halv aftale søndag må jeg sige at jeg meget gerne vil, og lad os sætte dagen af.. men med forbehold for et afbud :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Ja så blev det jo torsdag og i morgen skal vi "hygge" lidt.. Så jeg foreslår at vi mødes hos mig ved 18 tiden og går op til den lokale pizza mand og indkøber lidt pizza.. sætter os og spiller lidt ps2 og så drikker lidt.. senere smutter vi så i byen.. Er det en gameplan? Kunne vi regne med dig Claus? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Lyder som en god plan..... Smid mig lige din adresse på en pm'er..... Alternativt via msn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Smid mig lige din adresse på en pm'er..... Alternativt via msn.Godmorgen Brian... http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=84202&postcount=5 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Fuck jeg er ikke mig selv idag....... Tak G....... Jeg skal ud og ha' lidt mad og kaffe....Så jeg kan vågne. Egentligt underligt, for jeg har da været ude at køre idag......Tror jeg nok....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 : Egentligt underligt' date=' for jeg har da været ude at køre idag......Tror jeg nok.......[/quote'] hehe... ja, det har vi hørt nogle rygter om .... Her til morgen... ved lufthavnen... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 ???????? Nu er jeg ikke med..... hehe... ja' date=' det har vi hørt nogle rygter om .... Her til morgen... ved lufthavnen... ;)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 ???????? Nu er jeg ikke med..... Ikke noget særligt... tror bare det var dig der kørte forbi i morges... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Jeg har også været i dk her til morgen..... Hvad kører du i?? Ikke noget særligt... tror bare det var dig der kørte forbi i morges... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Jeg har også været i dk her til morgen..... Hvad kører du i?? Bare en gammel rød toyota... Den har du sikkert ikke bemærket... Ca. kl 7.30 - 7.35 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 På det tidspunkt var jeg forbi Høje Tåstrup..... Så det kan ikke ha' været mig så.....:) Bare en gammel rød toyota... Den har du sikkert ikke bemærket... Ca. kl 7.30 - 7.35 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Ja så blev det jo torsdag og i morgen skal vi "hygge" lidt.. Så jeg foreslår at vi mødes hos mig ved 18 tiden og går op til den lokale pizza mand og indkøber lidt pizza.. sætter os og spiller lidt ps2 og så drikker lidt.. senere smutter vi så i byen.. Er det en gameplan? Kunne vi regne med dig Claus? Ja men kan nok ikke nå det til kl 18 , nok nærmere kl 19 , kan være jeg tager en kammi med.... skal du ikke være specielt varm ,da jeg skal kunne køre til dk dagen efter , nogenlunde tidligt.... men jo jeg kommer... det er jo lige i gå afstand fra mig..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 selvfølgelig kan du tage en kammi med.. og du kommer bare kl. 19.. skal vi vente med at hente pizza til der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 Du har skam også mødt ham før he he , ja hvis i kan holde jer he he...., ellers kaster jeg selv lige noget hurtigt i skuffen..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 Det er godt nok lidt sent at forhøre sig, men kan man nå at komme med på denne fortrinlige tur? Jeg skal nok love at være stueren :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites