AbarthMau 10 Anmeld indhold Skrevet September 25, 2006 Hej alle bilentusiaster i det svenske bilparadis! :) Har I set denne artikel fra BilBasen.dk fra i torsdags? http://www.bilbasen.dk/nyhedsbrev/leder.asp?ThreadID=37666&id=23&Ti=60 Det virker som om der hersker kaos hos SKAT i forb. m. registreringsafgiften på biler. Det kunne godt påvirke mit valg mht. at importere (nyere brugt) bil fra DK og så vælge den fra Tyskland i stedet. Er der nogen der kan af/bekræfte artiklens billede af at SKAT skal man kun forvente snyd og bøvl af, eller er det kun brokkehovederne, der har reageret på artiklen i BilBasen.dk (prøv at se hvor mange!)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 25, 2006 SKAT er bare nogle forbandede fjolser.......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 En mulighed for at protestere mod de Høje afgifter & Urimelige vuderinger www.ned-med-afgiften.underskrifter.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 En mulighed for at protestere mod de Høje afgifter & Urimelige vuderinger www.ned-med-afgiften.underskrifter.dk Who fucking cares?? Jeg bor i Sverige, er ikke udsat for Danmarks registreringsafgifter, og desuden flytter jeg ikke tilbage til Danmark :th2: Men ok, måske det er aktuelt for de stakler der flytter her til landet, udelukkende pga registreringsafgiften i Danmark Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2006 En mulighed for at protestere mod de Høje afgifter & Urimelige vuderinger www.ned-med-afgiften.underskrifter.dk Hvornår har du nogensinde set en underskrifts indsamling har gjort en forskel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2006 Jeg venter nu på 4 måned på en export vurdering (har solgt bilen i mellem tiden men har lovet køber den) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites