jerikras 10 Anmeld indhold Skrevet September 23, 2006 Er der nogen af jer villaejere m.fl. der kender til det med at man kan trække et vist beløb fra i skat ved udskiftning af gamle 2-glas vinduer til 3-glas? Jeg fandt denne pjece på nettet omhandlende emnet: http://www.stem.se/web/biblshop.nsf/FilAtkomst/ET7_04.pdf/$FILE/ET7_04.pdf?OpenElement#search=%22f%C3%B6nsterbyte%22 Hvis der er nogen der derudover også kan give et håndværkertips, så siger jeg pænt tak:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Uden at have vildt meget forstand på det, så antager jeg, at man skal betale sin skat i Sverige, hvis ovenstående skal kunne lade sig gøre? Eftersom de fleste af os herinde betaler skat i DK, er fidusen jo ikke noget for os - desværre... Eller hur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pfrylle 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Håndværkertips? Hvad skulle du evt. ønske at vide, så så kunne man godt give tips og vejledning :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Uden at have vildt meget forstand på det' date= så antager jeg, at man skal betale sin skat i Sverige, hvis ovenstående skal kunne lade sig gøre? Eftersom de fleste af os herinde betaler skat i DK, er fidusen jo ikke noget for os - desværre... Eller hur? Jeps, for at få skattereduktion i Sverige, skal man have noget svensk skat at reducere i. Nogle af os har lidt ejendomsskat, men det er jo næsten ikke besværet værd. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2006 Håndværkertips Hvad skulle du evt. ønske at vide, så så kunne man godt give tips og vejledning :th2: Tænkte på anbefaling af et vellidt firma. Jeg har fundet et par navne under søgning på "fönsterbyte" på Eniro, men hvis der er nogen der selv har fået skiftet vinduer og som var godt tilfredse med firmaet, så ville et tips herom blive positivt modtaget.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites