Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet September 22, 2006 http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=15308 Folk er fandme mærkelige !!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 Hmm, hvad kan man sige, ubehandlet kan psykiske lidelser udmøntre sig i de mærkeligste tanker og handlinger... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 Hmm' date=' hvad kan man sige, ubehandlet kan psykiske lidelser udmøntre sig i de mærkeligste tanker og handlinger...[/quote']Jow...men i Sverige er der go´ plads til alle...er det ikke dejligt! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 ihhh jeg vil famnde snart have digital tv eller parabol! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 Hende der har været gift med berlin muren er nu gift med et hegn. Som står i hendes sovevær. og det hænder at hun går op om natten siger hun :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 jeg vil famnde snart have digital tv eller parabol! Du kan trække et kabel fra os.. lige en tur på tværs af havnebassinet så skulle den være der:) Skal jeg optage det til dig:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 Du kan trække et kabel fra os.. lige en tur på tværs af havnebassinet så skulle den være der:) Skal jeg optage det til dig:) hehe nej jeg tror jeg overlver, men jeg savner simpsons.. og tåbelige serie osv.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakob F 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 Ej hvor sjov! Det ville jeg godt have set - de er et par spase fyre de to..! Jeg tror det bliver genudsendt om mandagen, så der springer jeg på...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 Det ville jeg godt have set - de er et par spase fyre de to..! Jeg tror det bliver genudsendt om mandagen, så der springer jeg på...! Som jeg skrev så var det et tips om et program i AFTEN :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakob F 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 Jeg så det... ..men skal et smut på Victoria teatret få at møde svensken hvor svensken er.... Det højkulturelt på et lavt plan...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2006 ..men skal et smut på Victoria teatret få at møde svensken hvor svensken er.... Det højkulturelt på et lavt plan...! Ok, men i aften er genudsendelsen det var der i søndags :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites