Jump to content
Fagerland

Hvad betyder: Ärendet

Recommended Posts

Fy For Pyffer !!!!!!

fælt :sick:Quorn är varumärket på en ovo-vegetarisk köttersättningsprodukt. Imiteret kød???? :scared lidt på svensk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Quorn http://www.godmiddag.se/quorn.asp http://www.primavi.se/matlagning/artikel.cfm?newsID=312&Signum%20Quorn TAK FOR ADVARSLEN
Det kommer jeg ALDRIG til at spise:sick: Bare tanken om at sidde og spise svamp BVAADRRR..... Næ tak, så hellere en go' entrecote så ved man hvad man får !!!! Svamp !!!!!! FØØØØØØJ DAAAAA :scared: Tak for oplysningen Metromusen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kommer jeg ALDRIG til at spise:sick: Bare tanken om at sidde og spise svamp BVAADRRR..... Næ tak, så hellere en go' entrecote så ved man hvad man får !!!! Svamp !!!!!! FØØØØØØJ DAAAAA Tak for oplysningen Metromusen..
:laugh: He he he... beskrivelsen af det lyder måske ikke så rar, men det smager faktisk helt ok. Men det er nok svært at sætte sig ind i hvis man er "afhængig" af kød. ;) Jeg spiser godt nok fisk og kylling, men min kæreste rører slet ikke kød, så vi kan godt finde på at bruge det i madlavningen. Dét - og så tofu (dog ikke i samme ret). Du kan roligt prøve det... :) Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi spiste inde på centiliter og gram (tror jeg nok den hedder) for noget tid siden og fik begge den samme ret, dog fik Brian med kylling og jeg med quorn. Vi kunne faktisk ikke smage forskel og det smagte forrygende godt :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi spiste inde på centiliter og gram (tror jeg nok den hedder) for noget tid siden og fik begge den samme ret' date=' dog fik Brian med kylling og jeg med quorn. Vi kunne faktisk ikke smage forskel og det smagte forrygende godt :th2:[/quote'] Præcis Plup! De habile kødspisere skal måske bare ikke vide hvad det er, så skal det sikkert nok komme ned. ;) En lille sidebemærkning er også, at vi generelt har oplevet et rigtig godt udvalg af vegetariske produkter på markedet i Sverige. :th2: for det! Irma i DK er sådan set ok med på vognen - men det er også først inden for det sidste år at der rigtigt er sket noget på den front. Det er rart at disse produkter er begyndt at komme ind i de "normale" dagligvare butikker, så vi som køber ikke altid behøver at finde helse- og specialvarebutikker. :) Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kommer jeg ALDRIG til at spise:sick: Bare tanken om at sidde og spise svamp BVAADRRR..... Næ tak, så hellere en go' entrecote så ved man hvad man får !!!! Svamp !!!!!! FØØØØØØJ DAAAAA :scared: Tak for oplysningen Metromusen..
Öhhh... Og du drikker heller ikke öl :confused: Uden svamp ingen öl, bröd, vin osv. osv. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites