Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Skrevet September 21, 2006 Jeg sidder og proever at regne paa om jeg har raad til bil og hvad det vil koste mig i forsikring, men hele tiden kommer der besked om at det er forkert personnummer, jeg flytter foerst til febura og har derfor ikke svensk personnummer. Hvor dan kan jeg omgaa det? PS. Min computer er holdt op med at bruge ae, oe og aa. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2006 Jeg sidder og proever at regne paa om jeg har raad til bil og hvad det vil koste mig i forsikring, men hele tiden kommer der besked om at det er forkert personnummer, jeg flytter foerst til febura og har derfor ikke svensk personnummer. Hvor dan kan jeg omgaa det? PS. Min computer er holdt op med at bruge ae, oe og aa. Det kan man ikke ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 21, 2006 Jeg sidder og proever at regne paa om jeg har raad til bil og hvad det vil koste mig i forsikring, men hele tiden kommer der besked om at det er forkert personnummer, jeg flytter foerst til febura og har derfor ikke svensk personnummer. Hvor dan kan jeg omgaa det? PS. Min computer er holdt op med at bruge ae, oe og aa. tryk alt-shift / alt-skift så får du øæå tilbage ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites