Toft 0 Anmeld indhold Skrevet September 20, 2006 Så lykkedes det! Tak til Steen for oprettelsen :) :th2: :th2: :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2006 Så lykkedes det! Tak til Steen for oprettelsen :) :th2: :th2: Godt kæmpet Toft Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2006 Er det så nu vi skal kræve uafhængighed ?? Eller er det først efter at vi har foretaget en etnisk udrensning af evt Limhamnister der blander sig i vores Forum ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 20, 2006 Længe leve Limhamn.. hah.. hermed min først post som limhamnist i et bunkeflorist forum.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 20, 2006 SPAM SPAM SPAM... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2006 Så lykkedes det! Tak til Steen for oprettelsen :) :th2: Ja, tak for det og på gensyn :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Er det så nu vi skal kræve uafhængighed ?? Eller er det først efter at vi har foretaget en etnisk udrensning af evt Limhamnister der blander sig i vores Forum ? Jeg foretrækker betegnelsen "Limhamstere" Fedt, at vi har fået vores "eget"... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 Jeg foretrækker betegnelsen "Limhamstere" LOOOL...godt forslag. Hvad siger "Bunkisterne" til det? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret October 17, 2006 LOOOL...godt forslag. Hvad siger "Bunkisterne" til det? :p Synes næsten Bunkefloristerne lyder federe.. i er bare så nusser der i jeres eget forum knuzer =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret October 29, 2006 Hörer Tygelsjö med til Bunkeflo eller? Vi flytter til Tygelsjö til marts hvis huset er färdigt. Snöft og vi forlader kulturstaden Lund efter 4½ år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites