Batman 10 Anmeld indhold Skrevet September 19, 2006 Hold jer langt væk fra denne parodi af en bank. Alt begyndte problemfrit da jeg efter lang tids overvejelse bestemte mig for at søge lykken "på den anden side". Aftalte et indledende møde og efter budgetlægning, omend meget simpelt, fik jeg financieringen af min nye bolig på plads. Herfra er det desværre kun gået ned af bakke. Regninger bliver ikke betalt til tiden, mails ikke besvaret og jeg modtager ingen kontoudtog. Her tre måneder efter flytning har jeg trods løfter om det modsatte ikke modtaget hævekort eller opkopling til netbank. Ydelser der i DK oprettes fra dag til dag. Nu må jeg en gang månedligt tage tidligt fri for arbejde, dette for at stå i kø i op til 45 min bare for at betale regninger. En ydelse de uden at blinke tager 75 kr for pr. stk!!! . Et kontoudtog napper de så lige 25 kr oveni for at udskrive. Har naturligvis overholdt alle mine forpligtigelser. Er bare kisteglad for min bank i DK, ej Nordea, hvor jeg også har valgt at bibeholde mine øvrige forretninger. Ser vist ingen udvej end at skifte bank, øv,øv,øv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Der findes vel andre Nordea-filialer i Malmö...? Har selv Nordea i Limhamn, og de er ikke altid de skarpeste knive i skuffen - men sådan er det med mange ting herover - giv dem et spark bagi i ny og næ - det hjælper! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakob F 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Av for den..! Ja det lyder ikke sjov.... Det skal åbenbart ikke være helt let at etablere sig i udlandet.... Jeg har Nordea inde på Södergatan i Malmö centrum, og der synes jeg sagerne kører lige efter bogen, men det er måske også kun fordi jeg lige har lånt til bolig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Jeg har (bl.a.) den som ligger lige overfor Willys - intet at klage over, tværtimod, kan kun anbefale Det kan måske - uden at kende nærmere til dine oplevelser end beskrevet - også handle om ( som set i mange sammenhænge med bank, forsikring, osv. herinde) sort uheld i valg/tildeling af kontaktperson. Min netbank var oprettet og kørende indenfor et par dage, og både regninger og overførsler er siden blevet gennemført som bestilt. Hvilket jeg selvfølgelig tager som en selvfølge, jeg havde aldrig ladet der gå 3 måneder før en netbank var oprettet uden at starte med at rykke og derefter skifte bank. Hvis man var "bundet" til den af en eller anden årsag, så kan man nemt oprette en midlertidig netbank et andet sted. Da jeg skulle låne til bil, og kom ned lige før lukketid (aftalt) og ordnede papirer og alting, sluttede mødet af med at der ville gå et par dage før pengene kunne komme ud ...aargh, jeg havde jo aftalt afhentning af bilen dagen efter - "uhja, den var værre, lad mig lige...", så klarede de det, så jeg kunne hente dem dagen efter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Har også kun gode erfaringer med Nordea Limhamn. Meget venligt personale. Og alt kørte som det skulle, boliglån, netbank m.m Top tilfreds. Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Altså du må have ramt et hul, det er jeg da virkelig ærgelig over:sad: .... Vi har kun gode erfaringer med netop den afdeling, kender flere der har samme opfattelse.. Alt gik gnidningsfrit for os.. mere end man kunne forvente faktisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ronal 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Kan desværrer støtte op omkring Batman. Vi var tilfredse i starten, hvor servicen var iorden, men det har ændret sig meget, jeg har skrevet 6 emails, ringet mindst 3 gange, været dernede personligt og fik at vide at en anden ville kontakte mig i løbet af ugen.... den uge er 1½ måned siden. Der er nok gået et ½ år ialt.... Jeg tror de har for meget at lave, og har ikke styr på en ....... Vi er klar til SEB, nogen der har erfaringer?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Erfaring med SEB Vi er klar til SEB, nogen der har erfaringer?? Som kunde i SEB har jeg ingen problemer haft. Min rådgiver holder sine aftaler og er flink til at sende og svare på mails. Er der ferie eller lignende får man altid et auto-svar, så man kan kontakte andre i afdelingen. Netbank fik jeg med det samme. Bankkortet kom en uge efter med posten. De er iøvrigt etableret på begge sider af sundet og har en brokonto ordning med en gratis IBAN overførsel hver måned. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ansyos 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Vi er meget glade for Nordea både i danmark og Sverige. Men vi har rådgiver i afdelingen på Östra forstadsgatan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Som kunde i SEB har jeg ingen problemer haft. Min rådgiver holder sine aftaler og er flink til at sende og svare på mails. Er der ferie eller lignende får man altid et auto-svar, så man kan kontakte andre i afdelingen. Netbank fik jeg med det samme. Bankkortet kom en uge efter med posten. De er iøvrigt etableret på begge sider af sundet og har en brokonto ordning med en gratis IBAN overførsel hver måned. Samme her super glade for SEB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Jeg er mere end glad for service og deslige i SEB her i Eslöv - flinke og venlige mennesker der kan se en god forretning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katina Ali 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Vi havde Nordea Bank i Lund, og var tilfredse med dem eller rettere sagt den personlige rådgiver vi havde. I forbindelse med et sommerhuskøb fandt vi ud af, at bankrådgiveren var flyttet til filial i Helsingborg, og den der overtog hans post ville derimod ikke bevilje os lånet selvom der kun var tale om et lån på 125.000 kr. Vi skiftede derfor til Handelsbanken, som vi nu har både i DK og Lund. I begge tilfælde er vi super glade for dem og har ingen problemer haft med at låne penge til hverken sommerhus eller pt. køb af villa. Efter skiftet til Handelsbanken kontaktede vores tidligere bankrådgiver os og beklagede hans kollegas vurdering. Nice men lidt for sent:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 Nogen som har gode/dårlige erfaringer med skånes provinsbank/danske bank?? Tænker på at flytte mine boliglån til skånes provinsbank og så ha dansk konto i danske bank samtidig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 Nogen som har gode/dårlige erfaringer med skånes provinsbank/danske bank?? Tænker på at flytte mine boliglån til skånes provinsbank og så ha dansk konto i danske bank samtidig... Vi havde skånes provins bank i Limhamn, men det duede ikke, Og fik så vores hus lån i SEB som vi er meget glade for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BayFyhr 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 Nogen som har gode/dårlige erfaringer med skånes provinsbank/danske bank?? Tænker på at flytte mine boliglån til skånes provinsbank og så ha dansk konto i danske bank samtidig... Vi er MEGET tilfredse med Danske Bank i DK (Men har også en super god bankrådgiver). Skånes Provinsbank, derimod.... Vil ihvertfald stærkt fraråde den på Tessinsväg, hende Ann-Marie derinde er en sølle uduelig ting, og man kan undre sig meget over, hvad hun dog laver der... :thumbdown Har dog læst masser af indlæg om tilfredshed med Skånes P.bank, så det afhænger nok - som det altid gør med banker - meget af hvilken afdeling, og om kemien passer med den bankrådgiver man får... Såeh, prøv dig frem, der er helt sikkert kompetente rådgivere, også i Skånes Provinsbank :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 Vi havde skånes provins bank i Limhamn' date=' men det duede ikke, Og fik så vores hus lån i SEB som vi er meget glade for.[/quote'] SEB har også banker i dk (kbh) ikk??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JkMa 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 Vi er MEGET tilfredse med Danske Bank i DK (Men har også en super god bankrådgiver). Skånes Provinsbank, derimod.... Vil ihvertfald stærkt fraråde den på Tessinsväg, hende Ann-Marie derinde er en sølle uduelig ting, og man kan undre sig meget over, hvad hun dog laver der... :thumbdown Har dog læst masser af indlæg om tilfredshed med Skånes P.bank, så det afhænger nok - som det altid gør med banker - meget af hvilken afdeling, og om kemien passer med den bankrådgiver man får... Såeh, prøv dig frem, der er helt sikkert kompetente rådgivere, også i Skånes Provinsbank :) Jeg er faktisk blevet anbefalet èn på Tessingväg, men det er heldigvis ikke hende Ann-Marie du nævner... puhaa men tak for svaret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2006 SEB har også banker i dk (kbh) ikk??? Jo det har de. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites